Hejsa.
Jeg vandt i går aftes en speciel turnering på Bodog (Seans), som er åben for alle nye spillere, der endnu ikke har lavet deposit.
"I"ll be giving out matching bonus prizes to the top 3 finishers. The prizes are as follows:
1st Place: Free $100 bonus on a $100 deposit plus a $109 buy-in for the 100K guaranteed tournament.
2nd Place: Free $75 bonus on a $75 deposit plus a $109 buy-in for the 100K guaranteed tournament.
3rd Place: Free $50 bonus on a $50 deposit plus a $109 buy-in for the 100K guaranteed tournament.
Ill also be throwing in a free copy of Barry Shulmans new book from CardPlayer Press called "52 tips for Texas Holdem Poker" with your initial deposit should you place in the top 3 ($20 additional value)"
Spørgsmålet er så, om det kan betale sig for mig at sætte $100 ind, eller om jeg bare skal lave et minimum deposit (vel $20 eller deromkring).
Jeg får 100 bonus dollars, ved et deposit på $100
Reglerne for ponits er således:
Rake Points
$1.00 - $3.00 1.00
$0.50 - $0.95 0.50
$0.25 - $0.45 0.25
$0.05 - $0.20 0.10
Tournaments: You will accumulate Bodog Poker Points for every $1.00 in fees paid for tournaments you enter. 3 Points are awarded for every $1.00 in fees paid so you will get 15 Bodog Poker Points for entering a tournament with an entry of $50+$5 (buy in + fee).
Jeg spiller stort set kun turneringer og SNG"s.
Er der nogen der ved om bogen er noget værd?
Håber det er til at forstå.
Mads :o)
Bodog $100 Bonus
Jeg kan ikke se hvor mange point du skal optjene for at spille bonusen fri. Umiddelbart kan det altid betale sig at sætte alle $100 ind - du kan jo bare trække nogen af dem ud igen senere.
Hvis du kun spiller turneringer og SNG vil det nok tage lidt tid, kunne jeg forestille mig? Hvis du betaler f.eks. $1 i rake til dine SNG"ere, får du 3 point pr gang, så vidt jeg kan se? Det er så 100 sng"ere der skal til :)
Min first deposit bonus ved bodog bestod i at jeg med 3 dages varsel kunne få buy-in til deres $100+$9 buyin $100k turnering om søndagen, hvis jeg satte $100 ind - synes jeg var en god deal, så gjorde jeg selvfølgelig. (Endte dog lige inden pengene, i den pokkers turnering - og brændte mine $100 af, de efterfølgende dage.. tsk tsk :) )