Til uddannelsen som Markedsførings-økonom sælges disse bøger til 50kr/stk.
- Erhversjura - i et markedsøkonomisk perspektiv, af Børge Dahl. ISBN 87-629-0626-7
- Erhversretlige love 2002, af Børge Dahl og Jan Kobbernagel. ISBN 87-629-0205-9
- Statistisk tiårsoversigt, tema om skatter og skattetryk. ISBN 87-501-1272-4
- Økonomisk styring - i et markedsorienteret perspektiv. ISBN 87-616-0404-6
- Global økonomi. ISBN 87-02-00293-0
- Global Marketing - a market-responsive approach. Af Svend Hollensen. ISBN 0-273-64644-3
- International Markedsføring. ISBN 87-90701-20-8
- Organisation. ISBN 87-90701-49-6
- Logistik. ISBN 87-90701-28-3
- Cases og opgaver til Organisation. ISBN 87-90701-51-8
- Opgavesamling til grundbog i erhvervsret. ISBN 87-90564-03-3
- Handelsordbog. Dansk-Engelsk. For Many Reasons. ISBN 87-89501-77-2
- Cross-Cultural Business Behavior. Af Richard R. Gesteland. ISBN 87-630-0093-8