Bogen advanced plo play hvorfor 2000 kr.

#1| 0

Hej pokernet vil høre om der er nogen der har erfaringer med advanced plo play the workbook strategies for crushing small and mid stakes plo. undrede mig over at den koster omkring 2000 kr.hvilket er væsenligt mere end de fleste andre jeg har set er den det værd.
ved godt der mange tråde om bøger herinde men kunne ik finde nogen om den her konkret.
har spillet poker en ca 10 år på hobby plan mest mtt tours og lidt løst cashgames, men har beslutet mig at gå all in på at blive bedre med pokeren og plo cash 6 max er det game der har fanget min interesse.
er godt klar over at video er det mest anbefalede på omaha delen men vil gerne have noget jeg kan arbejde med væk fra skærmen også. så glæder mig til at høre fra nogen der har erfaringer med bogen

27-04-2013 19:55 #3| 0

Umiddelbart ville jeg ikke købe en pokerbog til 2000kr. Du kan tilmelde dig mange videosites for 2000kr.
Det sagt, så aner jeg intet om bogen.

27-04-2013 21:02 #4| 0

Hvis du gerne vil arbejde lidt væk fra skærmen, tror jeg du får mere ud af, at udtænke forskellige ranges på forskellige boards end ved at læse de bøger der findes. Hovedparten af litteraturen i PLO er på ingen måde ideel i dag imo.

27-04-2013 21:34 #5| 0

Okay det vil jeg gøre tak for svarene er dog stadig lidt nysgerig

28-04-2013 10:30 #6| 0

Du kunne evt. gå på det nærmeste bibliotek og høre om de kan bestille den hjem hvis de ikke har den. Det har jeg før haft held med, så kan du jo tjekke ud om den er en investering værd:-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar