Bonusshoppen på DS

#1| 0

Hej

Jeg ville gerne købe en kontant bonus for mine point på DS, men når jeg har lagt det i kurven og trykker send ordre, så siger den at jeg skal angive en gyldig email adresse, men DS har sendt en million mails til mig, så undre mig over at mailen ikke er okay

ER der andre der har haft samme problem ?

12-03-2012 18:40 #2| 3

Prøv at skrive en mail til dem...

hvis du er heldig, får du måske et svar inden for et par måneder, som du sikkert ikke kan bruge til noget.

12-03-2012 18:42 #3| 0
OP

hehe lige præcis derfor jeg skrev her inde, deres support er jo under alt kritik, men det er jo nærmest standard inden for pokerverdenen

12-03-2012 18:45 #4| 0

Jeg har ikke noget bud på dit problem...

men fatter seriøst ikke hvordan de får kunder i biksen...

det eneste der fungerer perfekt, er ved oprettlese og indbetaling...


12-03-2012 18:50 #5| 0
OP

har da heldigvis heller ikke indbetalt nogle penge, bare det at man ikke kan udbetale uden at ringe til dem, er jo helt væk !

12-03-2012 21:42 #6| 0

har samme problem på partypoker

Jeg sender en mail til party VIP support - de plejer at være hurtig(ere) til at svare tilbage

13-03-2012 16:28 #7| 0

Jeg fik svar fra Party VIP supporten i morges (ca 10 timers turn-around).

De bekræfter de har et teknisk problem med shoppen, som de arbejder på at udbedre. Supporten kunne manuelt give mig $3.000 bonussen.

Jørn

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar