Borde lukker på Fortune

#1| 0

Jeg har det problem på Fortune, at når jeg forsøger at åbne et bord, lukker dette med det samme når det er åbnet. Jeg har forsøgt at re-installere softwaren og slå min firewall fra, men ingen af disse ting virker. Har forsøgt at skrive til Fortunes support ang. en løsning af problemet, men har endnu ikke fået noget svar.

Er der nogle der selv har oplevet dette, eller evt. har et løsningsforslag?

07-12-2007 16:04 #2| 0

Hejsa, her er en anden tråd vedr. nedlukning af borde på bossen, tror ikke der er nogen løsning fra Boss endnu:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=145573

07-12-2007 16:09 #3| 0

Det tyder på det er en fejl/bug i deres seneste opdatering (måske) og når du spørger hos supporten siger de bare at det er et boss media netværk problem.

07-12-2007 16:17 #4| 0

Boss Medias borde har gennem de sidste 2 år konsekvent lukket borde ned i større eller mindre grad hos mig, så noget nyt problem er det ikke.

Der er ingen løsning og med henblik på de sidste par år, lader det ikke til, at der nogensinde kommer en.

07-12-2007 17:03 #5| 0

Jeg er ikke enig i at det har stået på i 2 år. Men det er dog også sket for mig et par gang de seneste 2 uger.

07-12-2007 17:26 #6| 0

er sket for mig on and off de sidste 6 mdr. spiller et andet sted nu.

07-12-2007 17:51 #7| 0
OP

Tak for svarene!

Virkelig irriterende da jeg overhoved ikke kan åbne et bord og lige har reloaded for at få deres bonus. Men så må andre sider jo bare lægge bord til.

07-12-2007 22:12 #8| 0

Alt ved Boss STINKS! Find et andet sted før din nabo.

07-12-2007 22:21 #9| 0

Har droppet Fortune, hvilket er ærgerligt den gode PN deal taget i betragtning.

Men da jeg ikke kunne starte mit bord til en turnering, og kontaktede dem straks, fik jeg at vide at mange danskere og finner havde samme problem samme aften. Jeg ville høre nærmere.

Da jeg havde sent dem noget som vistnok hed Dxdiag, hørte jeg intet i 14 dage. Da jeg rykkede for svar, fik jeg at vide samme dag, at det sandsynligvis (Sandsynligvis ???) skyldtes min antivirus/firewall, og at jeg kunne kontakte udbyderen af dette for refund.

WHAT ???

Bye Fortune...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar