Bosnien/herz - Portugal 02,5

#1| 0

Jeg faldt tidligere idag over et tilsyneladende overodds fra ladbrokes på 2.14 på over 2,5mål i kampen, hvor Betfair lå under, men nu er odds steget igen og ligger omkring 2.14 hos Betfair. imidlertid ligger de andre bookies under dette odds og willhill sågar nede i 1.67, hvilket er klart for lavt. Og efter forlydenheder var Portugal meget heldige med at hive en sejr hjem i Lissabon i forrige kamp og samtidig skal et af holdene satse halvvildt medmindre lige bosnien kommer foran 1-0. Tilmed var der vist nok af chancer i lissabon så hvorfor ikke over nu? 2.14 ser godt ud hos laddies!

17-11-2009 23:46 #2| 0

Jeg så kampen live.. Og FUCK Bosnien havde mange store chancer, virkelig.. De havde 2 x stolpe på overliggeren og 1 x stolpe på siden, hvor målmanden stod i den anden side dog en first timer så lidt svært at placere den.

Uden tvivl en kamp med massere af mål i, Bosniske træner har bl.a. sagt at alle vil blive overrasket over hvordan Bosnien kommer til at spille og opstille meget aggressivt..

Smider selv en god lap på det, gl :)

18-11-2009 00:29 #3| 0

Jeg tror det er et godt bet.

Bosnien har en temmelig giftig offensiv, og først de kommer igang skal portugiserne også ud af busken.

Hvad siger i til Bosnien sejr til 3.10 også hos Ladbrokes ?

18-11-2009 17:40 #4| 0
OP

majaline@

Hvis du mener at Bosnien er favoritter så er der værdi, men er de så det?

Problemet med forholdvis høje odds er at der udover varians på bankrullen også vil komme varians på ens subjektive værdi af væddemålet. Antager vi at den "sande" sandsynlighed for Bosnisk sejr er 32% så er værdien på 99.2% for hver 100% satset. Tilgengæld stiger værdien i væddemålet drastisk hvis bare Bosnien tilskrives 35% chance for sejr. Omvendt er man 3% for optimistisk så har vi for alvor en moneylooser i det lange løb.

Derfor snupper jeg hellere over 2,5 som jeg vil give knap fiftyfifty chance - men der er forholdsvis langt ned til de nødvendige 46.72%(ved 2.14) hvorimod der ikke er så meget plads ved 2-tallet efter min mening.

18-11-2009 18:29 #5| 0

Portugal er videre hvis de holder Bosnien fra at score. Bosnien er stort set færdige, hvis Portugal får scoret tidligt i kampen.

Ergo, ingen af holdene spiller offensivt fra start, første halvleg vil derfor ende uden mål.

Efter min mening er dette scenarie utroligt sandsynligt

18-11-2009 18:36 #6| 0

Som yourboy. Tror altså der bliver lurepasset en del til at starte med. Omvendt så spilles kampen i Bosnien, og det betyder en hel del for hvordan Bosnien kan og vil spille. Jeg holder mig fra den af samme grund, men kunne sagtens finde på at holde øje med livebettingen, tror der kan opstå nogle gode valuesituationer i kampen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar