Hej,
Jeg har kigget lidt på BOSS 100.000GP i aften til 120+10 euro.
Nogle der ved om der er overlay med i den og hvordan strukturen er? har prøvet at søge lidt men ku intet finde.
Thomas!
BOSS 100.000 Euro
ja der er en smule overlay som regelt ... dog langt fra de gamle mansion tider
gl
- Mrkjaer
Strukturen er noget nær det dårligste du finder af søndagstours... :(
Er der en anden tour i samme prisklasse altså omkring de std 215$ som i ville anbefale mig at spille istedet?
Gerne med god struktur og selfølgelig gerne overlay :)
@junglelars
Det er jeg ikke enig med dig i, jeg kan faktisk godt lide bossens lidt speciele struktur hvor den stiger samtidig med levels.
Ender som regelt med 30 min level HU, sys jeg er cool så man faktisk kan få lov til at spille sin modstander istedet for AI poker.
- Mrkjaer
Nu har jeg faktisk ikke spillet den et stykke tid, grundet den imho latterlige struktur - jeg husker den som kæmpe crapshoooot, og tvivler da på de har lavet strukturen om, men måske tager jeg fejl?
Når i kommentere strukturen må i meget gerne fortælle hvor lang tid de forskellige levels ligger på? vil helst slippe for 10-15 min levels.
PokerStars Warm Up er der god struktur og sådan? ved godt det ikke er skattefrit.
Struktur er meget hurtig i starten, mens den er ganske hæderlig til sidst.
strukturen findes vel ikke dårligere på nettet.
det samme med modstanden :-)
Blinds stiger hver 12 min. de første 5 levels, hver 15. min. de næste 4, 20 min de næste 3, derefter 30 min. levels. Denne blindstruktur er imo ganske glimragende..
Og som Carl nævner er halvdelen af feltet spejlblanke!
Nok fordi jeg aldrig går dybt at jeg tror det er en lorte struktur så :)
lol jeg har også altid tænkt "lortestruktur", da jeg er kommet til de skide 20 min levels 2/66 gange.. Spewaments!
Jeg blev nr 3 og 1 de første to gange jeg spillede den. Jeg har dog aldrig opfattet at levels blev længere, lol. Begge dage har jeg dog også formået at tabe mere i cashgame end jeg vandt i den skide tour.
K