Har lige været ude for en meget underlig situation under en tour.
Vi er 20 tilbage i en tour på Boss media. Der har lige været pause og da vi starter igen forsvinder det lille pause banner ikke (sker sommetider, altså det sidder fast midt på bordet lige hvor floppet kommer). Så jeg lukker bordet ned, og prøver så at åbne det igen, men uden held. Det popper op, men efter 30 sek ca. hvor der står loading på skærmen lukker det ned. Jeg kan åbne alle andre borde også de resterende borde i den tour jeg spiller, men bare ikke det jeg sidder ved. Jeg skriver til support - de ved ikke noget og siger bare det må være min forbindelse osv. Jeg downloader så softwaren på en anden computer, men præcis samme problem opstår når jeg forsøger at komme ind på mit bord igen.
Andre der har oplevet det??
Boss fejl
Jeg - og andre ved mine borde - har oplevet, at pause-skiltet bliver stående, når spillet starter igen. Jeg har kunne løse det ved at søge på mit nick, og så åbne mit bord via "Find player"-funktionen.
Hvor er det dog slattent, at supporten skyder skylden på dig! Problemet har jo helt åbenlyst med deres software at gøre.
Jeg har prøvet at søge efter nick, det var det eneste forslag supporten havde - det hjalp ikke. De siger de ikke kan se nogen fejl på deres software, men at jeg skal skrive til deres tekniske afdeling. Men de siger sikkert bare det er min computer eller min forbindelse.
sker desværre ret ofte, at pause banneret ikke forsvinder - hvilket er møg irreterende!!!
Dog plejer jeg at kunne finde mig selv i turneringslobbyen og åbne bordet igen uden større problemer.
Har prøvet nøjagtig det samme derinde 3-4 gange. De var desværre ikke villige til at refundere noget da de mente det var min fejl. Ved ikke rigtig hvad der helt konkret kan gøres. Kontakt til en bossrepræsentant på pn er nok mit bedste bud. Havde jeg desværre bare ikke selv fantasien til dengang.
Har også oplevet det samme adskillige gange. Sker pudsigt nok altid når der kun er 1-2 borde tilbage i turneringen.
@Tvis
Det sker nemlig rimelig ofte. Normalt kan man dog bare åbne sit bord igen.
@Hanspeter
Hvem kan jeg skrive til her på pokernet, der har noget med boss at gøre?
@Besen
Har du kontaktet support eller bossrepræsentant på pn?
Utroligt der stadig er så mange bugs på BÖSS. Spil et andet sted med bedre software:)
S8ANSPAWN skrev:
Utroligt der stadig er så mange bugs på BÖSS. Spil et andet sted med bedre software:)
Tjoo, men er jo gået hen og blevet ret glad for netværket ;)
Back to topic: Jeg har endnu ikke oplevet at jeg IKKE kunne åbne mit bord igen??