Er jeg den eneste der har problemer med BOSS igen? Jeg bliver smidt af bedst som man sidder og spiller om en god pot, alle borde crasher/fryser, softwaren genstarter og jeg skal vente adskellige minutter på at kunne logge ind igen. Samme show når jeg er logget ind.
Deres support skriver det sædvanlige BS om at geninstallere, slette cookies, slå popup blocker fra (bruger ingen) osv osv.
Sjovt nok er det præcis det samme der skete for 6-8mdr siden for flere danske brugere af Fortunepoker/BOSS media. Den gang var deres support besked den samme.
Lur mig om de ikke vil have alle detaljer om de borde/bord ID osv - lidt svært da de ikke en gang konfigurere i min handhistory. Hvad fa'en kan jeg så gøre for at please deres support? Ikke en skid
IT SUCKS RØØØØØØØØØV
BOSS media problemer igen...
Jeg har ingen problemer med Boss Media- tværtimod, kører det mere stabilt end nogen af de andre jeg også bruger. men det er en god idé at følge rådet om at slette cookies ind imellem.
Håber du får løst dit problem..
Hmm jeg sletter cookies hver gang jeg lukker min comp ned. Ikke der problemet ligger. Alle de gode råd de kommer er fulgt helt til døren - hvergang
Det lyder godt nok underligt. jeg formoder du har alt på plads med netværk osv.
Jeg kan huske i tidligere forum, at der var nogen som havde problemet pga der firewal.
Som sagt. har aldrig haft problemer, og det gælder både på min bærbar der hjemme og min firmacomputer på jobbet.
Det er også sket for mig på fortune 2-3 gange i løbet af de sidste dage.
Skete også lige for mig HUP i en SNG for halvanden timers tid siden, og fik også bare den sædvanlige snak i svaret fra support, om at problemerne var hos mig, tiltrods for at der var kø på 2 minutter da der skulle logges på igen...