Kun mig der ikke kan åbne klienten p.t?
Boss nede?
nej sidder og spiller 15k end game og lortet gik ned
Kan heller ikke, det hele frøs, og nu fryser den lige inden login vinduet skal komme frem...
ja den er sgu nede...så gik man da med lidt overskud, inden man nåede at smide det hele væk igen..
nat nat drenge
Hvor svært kan det være at lave et stykke software der virker...... suk
nogen af jer der ved hvordan jeg er stillet i min situation?
Der er problemer og det vides ikke hvor længe det tager før softwaren kommer op igen. Teknikerne er i gang.
Jeg går ud fra turneringer aflyses og præmier fordeles i forhold til politik omkring dette. Forsøger at finde ud af om 15k aflyses da det nok er den vigtigste.
@Ibson
Nu har jeg ikke lige styr på hvor langt I var i turneringen, men jeg vil ummidelbart tro at ved aflysning at 15k at præmiepuljen deles således:
50% af puljen fordeles blandt spillere tilbage
50% fordeles i forhold til chips.
Lige lidt info- 15k har i snit €640 i overlay hver aften.
Tak for udmeldingen.
vil du opdatere situationen i denne tråd?
og hvor længe bør jeg vente? gider jo ik sidde oppe hele natten.
@Witten
Er tilfældet det samme med Sng's?
At der bliver udbetalt til resterende spillere og efter stacks?
Mvh.
Personligt tror jeg rent faktisk det er et ret stort crash softwaren er ude for.
Er du Classic spiller så tag en lang lur:) Hvis ikke så kan jeg ikke rigtigt råde dig, men efter min bedste overbevisning er at det her ikke løses de første mange timer.
Whoops- kan se en fil der manglede lige er kommet med igen- kan ske der er lys forude hurtigere end jeg troede.
Software oppe igen-jeg ved stadig ikke om de har til hensigt at fortsætte turneringerne.
oppe igen :)
weeee!
@witten
Jeg spillede 6/7 borde Cashgame da softwaren gik ned og jeg kan se nu at jeg ikke endnu har fået alle min penge tilbage på min konto... Hvad er den bedste måde at få det løst?
Nyt crash:(
@Jakob
Det burde ske automatisk- det er klart at når rummet crasher så tager det tid at fikse alle spillere og lidt tålmodighed kræves.
Jeg ville dog sende en mail til support og gøre dem bekendt med at PIN xxxx har problem yyyyy.
@Witten
Tusind tak for svaret Witten:)
@Jakob_3113
Jeg har tidligere oplevet at der godt kan gå op til et par dage, før du får dine penge igen, men jeg har personligt altid fået det hele.
En enkelt gang sad jeg på fem borde med over 25.000 euro, så jeg havde lidt sved på panden da de stadig ikke var dukket op dagen efter.
Vi må desværre nok se i øjnene at det kun bliver værre og værre med Bossen. De har opgivet at udvikle videre på softwaren, så det er nok kun et spørgsmål om tid før den forsvinder fra markedet.
@Yatzy
Boss(G2 Tech- Lottomatica) har en strategi om at levere software til nationale spilleselskaber- Canada og Sverige modtager allerede den service.
Det er nærmest uundgåeligt at der bygges en tidsvarende software- om det sker hurtigt nok for os i netværket er en anden snak, men for de enkelte lande som modtager servicen betyder det ikke så meget om der går lidt ekstra tid før en ny software kommer.
@witten
Jeg håber da for jer udbydere, at de finder en løsning, men jeg må ærligt talt sige at jeg ikke har alverden af tillid til de udviklere de har siddende.
Graverende fejl, som er blevet påpeget i 3-4 år, er ikke blevet løst.
Når det så er sagt, så har jeg ikke den indsigt i selskabets strategi som du har, så det kan jo være de overrasker alt og alle, og kommer med en nyudviklet innovativ software om kort tid.
Af nyere ting:
Der findes en stol man kan klikke på og skifte plads
Man kan nu skjule sig fra player search
synchronized breaks er indført
Desuden:
Blinds problemer----det er jo til din fordel:)
Så skal vi ikke lige være fair nu:):):)
@witten
Nu er det jo ikke sådan at jeg ønsker Bossen skal forsvinde.... Jeg spiller der jo fortsat, men syntes bare de skulle have prioriteret de eksisterende problemer, frem for at skabe nye features. Syntes iøvrigt det er en fin ting at man kan skifte plads, men synchonized breaks har næppe holdt alle programmørerne i Indien beskæftiget i månedsvis ;)
Det værste er efter min mening at der er for mange nedbrud, og for ofte lægger man lige en nedetid ind på et "scheduled maintenance" med fem minutters varsel.
Men jeg ønsker som sagt jer operatører held og lykke med det :)