er det kun hos mig, de laver underlige ting. der står i min lobby, : server can not specify error type.?!
Boss nede
ok, jeg måtte lukke alle programmer ned i joblisten og starte forfra. har prøvet det en gang før.. lidt frustrerende
mermaid virker fint..
spiller selv på shared, og nu skete det igen..!!! aarrghh.. hvor belastende..! nogle der har nogle ideer, om hvad det kan være?
det gjorde jeg sgu også, hvor jeg rammer nuts flush på bordet og vi er tre mand med.....
Fortune gik ned midt i en SnG, vi var to tilbage, og vi var begge all-in, på turn fører jeg, men så går lortet ned.....
Der blev jeg godt nok bange for at jeg ikke ville få mine dollars... men efter at have logget af, og på igen, havde jeg sgu vundet den SnG :-)
Har læst med herinde i et stykke tid, har endelig fået taget mig sammen til at oprette en profil.
Det er boss der irriterer mig..
hvor lang tid tager det normalt før det hele er kommet op at køre igen?
har god skrub for tiden, så gerne lidt hurtigt tak!
Paradise poker er = sporting.. og kan kun sige de er ikke de hurtigste til at fixe deres problemer, det kan vare fra alt mellem 10 min og op til 4-5 timer!
Ok tak for svaret.
Så jeg kan jeg lige så godt smide rounders på dvden og bestille en pizza. lol
@Alle !
Jeg har været i kontakt med Boss og de påstår der absolut intet er fra deres side af. Så det tyder på at problemet ligger ved en dansk IT udbyder, måske flere ?
Personligt kører det fint her (CYbercity)
Mvh
Kimo
Mermaid
Det er en specifik fejl der dukker op i lobbyen og fryser alle bordene, fejlen hedder.
: server can not specify error type.
hvordan skal ens it udbyder være fejl i det?
altså fortune og mermaid virker ved mig, men paradise virker ikke, lidt fucked!
ps: har stofanet
Jeg sidder på færøerne og jeg kan ikke logge ind på sporting.. Det er da til at blive sindsyg af.. Når man nu har smidt kæresten ud resten af dagen..
Lost connection with master server. det er hvad den siger når jeg prøver at logge ind.
Den er stadig ikke kommet op at køre her. Er der nogen fra paradise der læser med herinde?
@Kimo
Boss siger altid at der ikke er problemer med deres netværk,
forstår ikke du køber den hvergang.
Det må da også være i Jeres interesse at det fungerer.
Var i dialog med "James" om problemet, han virker temmelig
træt af det, måske ville det hjælpe at lægge et fælles tryk.
Min Buddy fra Holland har samme problemer(Fortune),
han er lige blevet smidt af flere gang.
/S
jeg spiller fra TDC, og der er problemer jævnligt. tror det er boss der er problemt, ser tit folk, der bliver sit out og brokker sig i chatten. Det er sgu surt, når man skal finde nogle gode borde igen igen, når an skal genstarte.
@superfly
Jeg køber den bestemt ikke bare uden videre. De har mig i røret såsnart jeg erfarer any probs når jeg bliver gjort opmærksom på det (hvilket plejer at være temmelig tjep).
Kan bestemt være en bug af en art, men har ALDRIG selv de problemer medmindre det er et totalt servercrack, hvilket er yderst sjældent.
Der har dog været gentagne gange, hvor fejlen decideret har ligget hos visse danske teleudbydere.
Men selvfølgelig er det pisse irriterende og James og undertegnede har selv den helt store dialog igang pt. omkring forbedringer som vi gerne vil have trumfet igennem, hvilket vi bestemt nok skal gøre dem opmærksom på.
Mvh
Kimo