Hvor mange hænder skal man ca. spille NL25 for at rake for min. 100 på bossen?
Bossen: Rake 100€ NL25.
Jeg tror du skal prøve at ændre overskriften i dit indlæg.
Med den nuværende overskrift får du mig til at læse tåden, det er hvad det er, men jeg tror du skal være heldig hvis en der rent faktisk kan svare på spørgsmålet kommer herind
Det kommer an på, hvor aktiv du er. Jeg tror du skal regne med ca. 20-25 euro / 1000 hænder.
Jeg er lidt nittet. VPIP på 19%... Tror du virkelig at 1000 hænder kan gøre det?
Jeg har raket 3,61 pr time spillet, pr bord.
Så hvis du raker ligeså meget, og spiller 4 borde som jeg, så vil det tage:
~7 timer.
@Liger og DjakII: Ah, sorry. Det giver god mening. Tak for svaret.
@Fissehans. Oh, yes. Er en sucker for nye lækre deals:)
@Kunz: Jeg spiller 21/14/3 5-handed. Lyder det rimeligt til at rake for ca. det samme som dig? (Yes, er en nit, I know...)
Lige et bonus spørgsmål. Kan man se nogen steder hvor meget man har raket for? Altså er der en "standard feature" på boss sites'ne hvor man kan se det?
Jeg spiller noget mere LAG end dig, så du skal nok beregne lidt mindre. Dertil så får man "kun" 80% af den rake, udbetalt - det gør man altid.
Det er lidt forskelligt hvor du kan se din rake statistik - men på Fortune kan du f.eks se den på deres hjemmeside. Ellers kan du beregne ca. 80% af den rake der er opgivet i din pokertracker?
De 80 procent er det fordi du er tightere end de fleste og derfor får udbetalt mindre en PT3's MGR?
Nu vi er ved rake og bossen/mermaid.
Jeg har kun spillet en 1/3 af denne måned og raked for små 500 Euro. Nogen der har en ide om, hvor meget man skal lægge i rake pr måned, før man begynder at få mere value end de std. 30% rakeback?
Altså, 10.000 kr. i rake pr måned, er da også en slags penge!
@Dieb
Brug reloadbonus...
Dieb - Det du spørger efter.. Er det ikke lidt i strid med PNs egen deal som er stdandard 30 % ? :)
@Zonni
Nah... Det er ikke nogen hemmelighed, at spillere der lægger en god skilling i rake, bliver tilbudt lidt ekstra. Det kan være i form af turnering' buy ins mm. Hvilket i øvrigt er helt lovligt på bossen.
Og så var jeg sådan set bare interesserede i at vide, hvor langt jeg var fra det mål, hvis jeg nu lagde 10.000 kr i rake pr måned. Hvilket kunne være med til, at jeg ville give den en ekstra skalle.
@David Flot fyr Hansen
Hvilke reloadbonusser?
@ Dieb.. Ville jeg sagtens kunne forklare dig da jeg har bossen som daglig playground .. Men ikke uden at bryde PN regler.. Og det er jeg ikke interesseret i :)
Jeg mindes at der var et indlæg, hvor man kunne lave en contributed rake stat i ens PT.
Hvis ikke, så vil jeg gerne skrive en guide til hvordan...