Hi, er der andre der har problemer med Bossmidia/Mermaid poker her til aften?
2 Gange er mine borde frosset og jeg er røget af efter noget tid, virker genneralt bare meget ustabilt.
Er der andre der har haft problemer?
ty
Bossmidia/Mermaid smider migaf
Yes har haft problemer fra 20-24 her til aften.
Freaking irriterende. Tror jeg har haft ca 10 system failures, dyrt i længden med 4 stk NL1K-2K borde kørende.
Mail afsendt til det boss site jeg bruger, som sikkert sender lorten videret til Boss network. Forventet svar "sry maaan shit happends dude!!!!"
Det er hele BOSS netværket der har kørt skidt idag, er blevet discon. jeg ved ikk hvor mange gange siden i formiddags... virkelig kostet dyrt i et par større puljer... :S
Er også blevet smidt af 5-6 gange.
Til sidst må man bare opgive. Det er jo til grin.
Same here...
Men det kommer vel ikke som en overraskelse for nogen at Mermaid/Boss ikke kan finde ud af skidtet?
Jeg sendte en skrivelse til dem igår, forklarende at jeg gentagne gange blev smidt af. Det samme gjorde en masse andre brugere, hvilket var tydeliggjort i at alle borde var halv tomme når man endelig kom ind på sited igen. Desuden var der en stor kø ~300-500 der skulle logge ind på samme tid.
Fik idag følgende svar:
(...)
"Thank you for the email regarding disconnection problems.
We can confirm that our server is in working order and therefore there are no disconnection problems coming from our end."
Donks..
Havde samme problem igår....
Tabte ca. 2K$ pga. jeg spillede SnG HU... =(
Har skrevet til James fra Fortune og han har videresendt min klage til deres "investigation department", så må vi se om jeg får dem tilbage.
Men regner ikke med at få noget retur, da det (som sædvanligt) ikke er deres problem....
Typisk Boss
/Siggo
Jeg havde også problemet, det er hovedårsagen til, at jeg overvejer kraftigt at søge væk fra Boss. Det ser ALT ALT for tit, og er ikke til at holde ud.
Når deres software så ellers kører, så er der 127 bugs i den, som de bare aldrig får rettet.
Tror ikke det er alle der blir smidt af!! Men enkelte udbyder og boss der ikke arbejder sammen optimalt de her dage.. Er selv TDC kunde og oplever også de her problemer.. Men man oplever det som om det er en Boss fejl, hvilket det jo også deltvis er.. Men det er ikke hos boss fejlen kan ændres.. Men TDC