Party, 6-max, NL1k
Villain er den samme som her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=141492
Det er dog på et andet bord hvor villain har 1700, jeg dækker.
Fisk limper UTG, LAG raiser til $44, jeg kalder fra SB med 3♠3♣, Villain kalder fra BB, fisk kalder.
Flop: 3♥ 4♥ 7♦, pot $175
Jeg leader for $123 (for lidt på dette board).
Villain repopper til $333 fra BB.
Rykker vi ind for 170 bbs her, leader turn eller CRAI på turn?
Jørn
Edit: stavefjel
bottom set, 170 bbs dyb
Call og se turn an.
Instabroke vs 56/77/44 her.Villain virker til at spille tilbage med en noget bredere range end det.Jeg ser ingen grund til at se spøgelser her, og vi er vel heller ikke interesseret i at give frikort på det board.
Push og scoop små 500 net, eller kryds fingre hvis du bliver kaldt.
GA
@ HK
hvad gør du så hvis ♥ falder?
C/C? B/F? (der får vi vel kun action fra hænder der har os slået) C/F? (sidstnævnte er også ret klam imo - selvfølgelig taget højde for om vi får odds til at fylde op (mod noget vi ikke engang er sikre på vi er slået til))
Eller går vi ud fra at villain tjekker mange hænder bag som ikke rammer farven? (Højere PP osv)
og hvis vi C/C, hvad siger vi så til en blank river?
@HK
Ved ikke om jeg kan li at se "gratis" turn her.Villain flatcaller fra bb med 4 til floppet, hvilket nok udelukker de fleste pps.Han ligner noget low rubbish combidraw her, og jeg er ikke sikker på hvilke turns vi gerne vil se, udover noget højt sort og noget der paire boardet.Synes den eneste hånd vi rigtig frygter er 56, og der tager jeg mine chancer...
Hvad mener du oftest villain sidder med her, siden du ikke har noget imod at se et turncard, men gerne vil til midten?.Jeg ved at vi muligvis waster value ved ikke at få villains turnbet med, inden vi kommer pengene i, men synes stadig det er lidt scary at "bare" calle her,da vi risikerer at villain checker bag.Vi kan også komme til at ligne et draw selv hvis vi pusher, hvilket måske kan fremprovokerer et løst kald fra villain?
GA
"Ved ikke om jeg kan li at se "gratis" turn her.Villain flatcaller fra bb med 4 til floppet, hvilket nok udelukker de fleste pps.Han ligner noget low rubbish combidraw her, og jeg er ikke sikker på hvilke turns vi gerne vil se, udover noget højt sort og noget der paire boardet.Synes den eneste hånd vi rigtig frygter er 56, og der tager jeg mine chancer..."
Det giver IMO ingen mening. Hvorfor kan han ikke have et PP siger du?
"Hvad mener du oftest villain sidder med her, siden du ikke har noget imod at se et turncard, men gerne vil til midten?.Jeg ved at vi muligvis waster value ved ikke at få villains turnbet med, inden vi kommer pengene i, men synes stadig det er lidt scary at "bare" calle her.Vi kan også komme til at ligne et draw selv hvis vi pusher, hvilket måske kan fremprovokerer et løst kald fra villain?"
Set, 2par, draws eller overpar.
Natuligvis kan han ha' et lille pp, der har ramt overset, men at han limper fra BB med bedre end 88 i et 1k NL 6-max game, finder jeg ikke sandsynligt.Har han et lille pp der ikke har ramt, 66/55/22 tvivler jeg på vi hører fra ham.
Skal lige lave noget mad...tilbage om lidt.
GA
Tror HK har skrevet det i den rækkefølge som han sætter villians mest sandsynlige holdings på. Overpar ser jeg også som meget lidt sandsynligt. Så det er vel som hardkare skrive!
Bemærk at villain kalder et raise fra BB, men med udsigt til 4 mand i potten så kalder han nok med mange marginale hænder.
44, 65, 77, 88-TT , ♥♥ (herunder 7♥x♥), 43, 73, 74, er i hands range.
Han raiser næppe mit lead med air, men to mand efter sig (heraf den orignale preflop raiser).
Jørn
Som du selv skriver er der mange hænder i villains range som har dig slået eller hvor du har et flip. Du beskriver ikke villain som en mega donk, så ser kun et call på floppet som en mulighed.
Jeg caller flop og leader på en blank og folder til et push. Villain raiser mange hænder på floppet og tager derfor ofte et freecard, hvis du checker til ham medmindre han har en monster.
Jeg bryder mig ikke om et C/AI på turn da vi ingen info har om villians hånd ved bare at calle floppet og checke turn til ham. Jeg tror ikke villain betaler særlig ofte uden at have dig slået.
Damn Kris, du er stadig en nit ;)
haha
Afslutning:
When in doubt: push (så begår vi i hvert fald ikke flere fejl i hånden...)
Jeg rester floppet og villain snap-caller med 43...
Hvorefter jeg ønskede at jeg havde kaldt hans river bet her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=141492
Jørn
I øvrigt:
Jeg er uenige med alle som mener noget andet end mig -- I må da kunne se at det er bedst at reste floppet!
ElskerThyssen
LOL nice one, Thyssen :)
Jeg synes i øvrigt, du spiller den helt fint på det her flop, hvis du leader større første gang.
@LOD
Ja, da jeg postede hånden kunne jeg godt se at mit flop lead er for lavt på et så drawheavy board.
b3b vil være helt standard med 100 bbs -- jeg var/er bare i tvivl om det var den rigtige linje med 170 bbs.
Jørn
Kan bare godt li din tankegang :)
"When in doubt: push (så begår vi i hvert fald ikke flere fejl i hånden...)"
Sweet ku jeg mega nit lære noget af :)
Haha n1.