10/20NL på pacific. Villain i hånden er 1mrf for dem der kender ham. Han er en god og solid TAG, en af de bedste spillere på pacific. Måske er han dog en smule for solid og straight forward. Vi har dog ikke meget historie da han ikke har spillet der så længe, men han ser mig nok som en god TAG/semi LAG. Stacks i hånden er 2000$
UTG raiser til 70$. Villain caller fra knappen, og jeg caller fra SB med 8♣6♣
Floppet er A♠ 8♦ 6♠ Pot: 226$
Jeg better 170$ ud og UTG folder, Villain raiser til 450$
Hvad gør jeg her? Jeg tror ikke han raiser ofte med kun et flushdraw. A8 og A6 er nok heller ikke en del af hans range.
Edit: Det er 6 handed
Bottom two 10/20
Dunno. Tror du han slipper AK/AQ til et push? Må indrømme jeg ikke er vild med at spille hele stacken på de laveste 2. Ellers må et call vel være i orden og så push på any non A/K/Q. Kan ikke lige se hvordan du kan komme ud af den på floppet hvis han er så str8 forward TAG.
Hvad fanden sker der på Pacific? Selvfølgelig er A8 eller A6 en del af hans range, medmindre du spiller mod en retarderet modstander.
Push.
Vil I være så venlige at joine diverse spil på pp i stedet for at give penge væk her.
@Pethie
Så alle sane modstandere caller raises med A6? Jeg siger ikke at det er skidt at gøre det, men der er masser af gode spillere der gør det yderst sjældent, og jeg tror ham her er en af dem.
Edit: Og btw ville jeg sætte pris på hvis du kunne lade være med at opføre dig som en idiot og nedgøre mig til fuldstændig uprovokeret. Og hvis du kunne poste analyse i stedet for ubrugelige one liners.
@ AlexKP
Man må næsten gå ud fra villain smider et preflopreraise ind fra knappen med AK men i visse tilfælde flatcaller han vel også. Hvad gør du så på turn hvis en K,Q,J eller spar falder?
Runner runner 6s duede ikke da jeg skubbede og han callede med 66. Men der dukkede da en nydelig snemand op på river :)
68 never looses if you got the power.
Men okay det er vist os sæson for snemænd. Det sner ihvertifald ligenu :)
@Goofy
Taber du nogensinde en hånd?:-)
Tror også push er det bedste play her. Personligt ville jeg føle der var en del underlige turn kort for både action og mulighed for at være foran. Måske Stop and Go på en ikke spar turn, men det lugter nok hvis det er en TAG regular du er mod. Push vedholder vel dit image, og passer bedst ind i din stil.