Kære PN.
Jeg ønsker at optimere mit spil og spille med mere seriøs BRM.
De sidste par måneder har jeg kun spillet live Cash Game og Turneringer i Home Games. Jeg hævede min online rulle i slutningen af sommeren fordi jeg trængte til at optimere mit spil og arbejde med tilt osv.
Det har jeg brugt de sidste måneder på og synes jeg er klar til at give det et skud i det nye år med forhåbentligt positive resultater.
Jeg vil sætte det meste af min rulle ind på PokerStars.dk som lyder på omkring 2500-3000 kroner som forhåbentlig skulle være nok til en god start. Jeg vil primært spille 1-3 timers Cash Game hver dag og så et par MTT i weekenderne.
Jeg har været oppe og spille fint og vindende på NL10, men regner med at starte på NL5 og arbejde rullen op.
Når jeg starter på NL5 vil jeg have minimum 100 buyins.
Hvis jeg starter på NL10 vil jeg have minimum 50 buyins og det synes jeg virker lidt for lavt..
.... Hvor mange buyins har i normalt med det level i spiller i Cash game og MTT?
De bedste hilsner
Soelvognen
BRM - 2012.
MTT vil jeg gerne helst selv spille med 100+ BI, i cash game syns jeg 30-40ish er helt fint kommer helt an på ens spillestil hvor meget varians man opsøger etc. :)
30 buyins i NLHE cg er rigeligt, hvis du kan rykke ned, når du kommer under. Selvfølgelig, hvis du bliver for påvirket af at tabe et buyin, så spil med det, der passer bedst til dit mindset :)
I MTT's er det meget forskelligt alt efter turneringsfelt og buy-in hvor mange BI's du behøver. I cash til dit NL10 synes jeg sagtens du kan spille med "kun" 50 buy-ins.
100 bis til NL5 er kæmpe overkill.
Jeg synes selv jeg spiller med en tight bankroll, og jeg rykker op når jeg har 40+ bis til næste niveau.
Okay. . Så er mit ønske om at starte på NL10 og rykke op og blive NL25 Reg nok ikke så urealistisk som jeg troede. .
Jeg har trænet med mind set og optimeret min hverdag + detaljer med komfort når jeg spiller. . Så må jeg jo rykke ned i level hvis jeg løber ind i NV..
Tak for jeres hurtige svar!
Generelt skal du nok tænke over om de 2-3 k er din egentlige BR?
Syntes der er for meget snak om BRM på de helt lave niveauer. Det er forhåbentligt ikke en katastrofe hvis de 3k ryger? (vel ikke lig med broke, never to play again eller?)
Derfor er det vigtigste for dig at du finder dit komfort level og skill level og derefter holder øje med om/hvad du vinder/taber og hvorfor.
(Husk BR er alle de penge du har til Poker ikke hvad du har på en account eller ialt online).
Godt nytår og held og lykke.
Jeg ville starte med 20-30 BI, hvis du har råd til at deposite, såfremt du går broke. Man kommer aldrig væk fra micro-limits-helvedet, hvis man ikke rusher en lille smule indtil man befinder sig på NL50-ish.