I hvert fald i 2 uger....
Lige hevet 2/3 af rullen ud fra Titan og efter et par dage får man beskeden at der vil gå minimum 10 dage før de lander på kontoen.
Den sidste 1/3 sidder pt fast på Neteller da alt muligt ¤¤%T# skal confirmes over telefonen (har kun mobil og det godtager de ikke)
Hvad katten skal man lave når man kun har et buyin eller to på kontoen?
LIMITRUUUSH here I come
Broke...
lol allerede doublet
AJo vs donk #2s 99
Bedre være heldig en god..
Helt broke og freaking irriteret..
Verdens største og dårligste luckbox sad ved mit 400$ PLO bord og ikke at kunne reloade er det eddrrhh'ste nogensinde..
"Den sidste 1/3 sidder pt fast på Neteller da alt muligt €€%T# skal confirmes over telefonen (har kun mobil og det godtager de ikke)"
Da jeg bad dem om at ringe mig op var der en sød dame der ringede til mig (på min mobil) i løbet af dagen med nogle forskellige spørgsmål. Mener også jeg scannede en el-regning og et andet dokument for at bevise jeg var den jeg udgav mig for at være.
Du kan jo ligeså godt få løst det problem med neteller med det samme, mener ikke du kan trække penge ud før det er gjort. Så få løst det problem så har du penge at spille for bagefter.
Ellers kan du vel låne en telefon hos en eller anden.
Lyder fandme latterligt.
Hvad så hvis man kun har mobil, så kan man ikke bruge Neteller eller hvad ?
@spliff
Jo du kan godt bruge neteller selvom du kun har mobil, men det kan ske du en enkelt gang skal låne en fastnettelefon hos en bekendt for at komme igennem deres procedurer. Men at du kun selv har mobil forhindrer dig ikke i at bruge det.
Neteller godtager da mobiltelefon... Du ville i hvert fald godt ringe mig op, da jeg fortalte deres LiveSupport at jeg kun havde en mobil hvor jeg ikke selv kunne lave internationale opkald.
Man kan ikke ringe op til Neteller fra en mobiltelefon, men som Thomasn skriver, kan man via deres livesupport bede om at blive ringet op på sin mobil.
Man kan sagtens ringe dem op fra en mobiltelefon...har selv gjort det en 3 gange..
Måske i har en forkert udbyder :p
@Ih8twos
Så er det noget de lige har åbnet op for, for det har ikke været muligt hidtil.
Det er i hvert fald et par måneder siden jeg selv ringede til dem via en mobil-telefon. Men der er lige den hage, at det telefonnr. de på sitet siger man skal ringe til ikke virker via mobil. Jeg talte med deres live-support og fik et andet nummer. Det virkede uden problemer.
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Men endnu bedre, bed dem ringe til dig på din mobil, så sparer du pengene på opkaldet ;)
man kan ikke ringe til deres tollfree-number på mobil, men godt ringe til +14032339466, hvor man dog skal betale. Det tager en krig at komme igennem, jeg har ventet >20min 2 gange, før jeg lagde på, og man skal selv betale. Jeg fik dem til sidst til at ringe mig op.
Du skal svare på et par spørgsmål om hvilken desert du kan li (lol), din fødselsdato, din email, din adresse og hvor meget der står på din konto