Kom lige til at tænke på det efter jeg så Kontant igår med kritik af postdanmark...
En distributionsleder jeg kender, arbejder for PostDanmark i hovedstadsområdet.
Han fortalte forleden at han havde kontaktet Citymail, da de ved en fejl på posthuset havde modtaget post, der var leveret af Citymail, men åbenbart var leveret til en forkert kunde, der nu havde afleveret det hele på nærmeste posthus.
Han ringede til Citymail for at høre om de ville have den post tilbage, og dermed en mulighed for at levere den til rette modtager, men blev istedet spurgt om ikke posten bare kunne aflevere brevene, idet modtagerens adresse jo stod på kurverterne?
Jo, svarede min ven, men vil I betale for det da?
Næh var svaret fra Citymail.
Vil I så selv komme og hente posten?
Næh var svaret igen.
De blev enige om at brevene så bare skulle smides ud!!!!
Konklussion:
Så meget for den fri konkurrence på postområdet, hvis Citymail, laver en fejl har de altså ingen ressourcer til at rette dem. Og accepterer altså også at breve bare smides ud og destrueres....
Ja så vil jeg da tænke mig om en ekstra gang, hvis jeg skulle have citymail til at uddele noget.
Brug ikke City-mail!!
23-01-2008 15:23
#1|
0
23-01-2008 17:01
#3|
0
dallernofler OP
Ja, jeg troede sgu jeg hørte forkert første gang. Men det blev konsekvensen, da de hverken ville betale eller hente brevene.
24-01-2008 09:28
#4|
0
Ja en medarbejder fra Postdanmark er et supertroværdigt vidne når det handler om kritik af konkurrenten...
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!