Hyggeturnering i Dyringparken søndag kl. 1600
01 Hans
02 Thomas
03 Friske knægt
04 Dafne
05 Randall
06 Joefez
07 Rune Schmidt Nielsen
08 Jim Nashe
09 Running Ducks
10 Roliboy
11 Runi
12
13 Leon træffes på tlf. 2844 4746
BS-Logen Søndag d. 24kl. 16:00
Satme godt at se dig tilbage Little Me. Ukrudt forgår ikke så nemt :-)
Det var da fantastisk at du er klar igen...
Du er jo hurtigere på benene, end jeg var efter min seneste forkølelse...
Tak, jeg har det fint. Jeg er ved at samle nogle glade mennesker til søndag kl. 16:00 :-)
Vidste du ikke havde tid til at ligge på langs særlig længe. Fisk skal rulles, gaderne skal hustles, damerne bedåres. Man har travlt når man er The Don.
Mht. søndag er jeg klar som kildevand.
Tak for jeres opmærksomhed, kære venner.
Bare rolig ! Jeg har 7 liv endnu.
Ditto!!! Er mindst lige så frisk søndag!!
Rart at du er klar igen!!
Ses :-)
Man skal lære noget hver dag. I dag har jeg lært at lave frikddeller efter Marianes opskrift.
Mon 120 stk. er nok til en hyggeturneringen ?
hahaha
A drunk man who smelled like beer sat down on a subway seat next to a priest. The man's tie was stained, his face was plastered with red lipstick, and a half empty bottle of gin was sticking out of his torn coat pocket. He opened his newspaper and began reading. After a few minutes the man turned to the priest and asked, "Say, Father, what causes arthritis?" "My Son, it's caused by loose living, being with cheap, wicked women, too much alcohol and a contempt for your fellow man." "Well, I'll be damned," the drunk muttered, returning to his paper. The priest, thinking about what he had said, nudged the man and apologized. "I'm very sorry. I didn't mean to come on so strong. How long have you had arthritis?" "I don't have it, Father. I was just reading here that the Pope does".
@leon
Desværre. skal på globe :)
k9 er den sygeste hånd :) Det første kort der bliver vendt vs ak er et es, de næste 2 er 9´ere, derfor k9 :)
Ja, den hånd sendte mig på gevaldig tilt sidst.
Ses senere gutter, jeg gør mig god idag btw.....
Nu ta´r jeg til brøndby og træffes kun på tlf 2844 4746. mvh Leon