300$ multi ca.270 til start, turneringen er næsten lige startet. Blinds er 15/30.
Jeg samler 33 op i midt pos., jeg har 2400. Villian1 (stack 2250) caller i tidlig pos. jeg caller sb og bb completer.
Flop A83(2spar) Pot 120.
Villian1 raiser 100 jeg reraiser 500 sb og bb folder
Villian1 rererasie til 1400
Hero?????
Bund set 300$ multi kan den smides?
Er A'et i spar? Hvis ikke, er det mere sandsynligt du er oppe mod Ax i spar end mod AA medmindre du kender villain for at limpe early med monstre. 88 er selvfølgelig også sandsynlig, men mod ukendt villain går jeg til bunds.
Mod en dårlig villain vil du oftere se A8 el. A3 hans limp taget i betragtning.
Vel reelt kun set i 8'ere der slår dig her, men jeg tager sgu chancen 10/10 gange! AI.
Der findes ikke overset!
Jeg havde bytte om på hero og villian, da jeg bagefter sad og tænkte på om man selv ville være i stand til at smide et set her. Jeg sad med 88 og var selvfølgelig ikke tvivl om jeg var bedst her.
Men som hånden er spillet slår han vel kun A8, da man må regne med at folk i en 300$ ikke spiller en AK/X på den måde.
Jeg ville aldrig kunne smide et set senere i en turnering på sådan et board, men kan man i starten af en turnering, hvor der bliver bettet på den måde i en lille pot? Tyder ikke på mange kan.