NL1000 PartyPoker
Villain spiller 18/11/3 over 90 hænder (PTR har ham til 23/17/3 med 3bet 7% og W$SD 55%). Han har fået sin stack på en 2outer (turned overset mod floppet set) mod en anden ved bordet. Jeg har ingen yderligere reads. Stack $2400
Hero: sædvanligvis 25/20/3. Stack 1629.
Jeg åbner 8♥8♦ på knappen til $25. Villain kalder fra SB.
Flop: 8♠ 9♥ Q♦, pot $55
Jeg c-better $40. Villain check-raiser til $140.
Acion on hero?
Jeg betaler.
Turn: 3♥, pot $335
Villain byder $270.
Action on hero?
Jeg betaler.
River: A♥, pot $875
Villain byder $570 (eff. stacks ~$1200)
Action on hero?
Fold, call, klik ham ind?
Bundset 160bb
Det er i hvert fald aldrig et raise for value. Tror seriøst det er et fold, kan finde en milliard valuecombos og ikke særligt mange bluffs.
Hvis du føler han er 'god nok' til at mucke JT tror jeg godt du kan sige stakit og reppe Qx♥, men tror sgu den er tynd.
Umm skal det første forstås som om villain fik den ind på floppet(aka kommer light ind) eller kom de ind på senere streets?
Hvis det første er tilfældet forstår jeg ikke, du ikke raiser flop eller turn, er vel sådan set kun 10,j(9,9 q,q giver vel renakke pf) som vi frygter og hvis han har den er det vel bare at sige tillykke..
Som spillet er jeg helt på linje med walth, det vel nok mest scary card i decket falder og han skyder lystigt videre og nej tror ikke på vi får ham til at folde for 600 mere ind i en pot på ca. 2600 hvis han har 10,j...
Som spillet ser jeg ingen anden option end call.
Jeg kan ikke se fordelen ved at shove her med mindre det er for value, vores hånd taget i betragtning.
Problemet er bare, at manden er en nit, så jeg må nok lige retænke betalingen.
W$SD på 55% = virker til at han almost altid har den på river.
Tja er over mit limit men vil formode at vi skal tro på, at han vil tage denne linie med AQ for at call river kan være profitabelt. Vi må formode, at hvis han sad med andre 2 pair combo på floppet, så ville han slow down river efter du caller hans CR + caller turnbet, da river netop completer AQ som er i din range og dermed slår hans 2par combo fra floppet.
Så ville nok sige det er et fold - da vi reelt kun slår en overspillet 2par combo eller air.
Spændende at se hvad du reelt gjorde.
Hm det er sku lidt en underlig historie, han fortæller. Cr han flop med hearts? Vb han river med den sizing med JT? Better han turn med hearts og gode top par?
Lidt mystisk.. Caller nok bare og kigger på det ;)