Jeg er ved at gå ud af mit gode SKIND her...Jeg kan ikke få fat i noget support der kan hjælpe mig. Det kører i ring simpelthen...Jeg oprettede mig på bwin sidste uge. Allerede fra start har jeg det problem, at selv om jeg kan logge ind på hjemmesiden kan jeg ikke logge på Pokerklienten.... Jeg får fat i deres chatperson(eller robot?) Elin, der skriver at jeg skal slette cookies and caches og hvis det ikke virker, skal jeg sende en mail til support.
Det virker ikke, så jeg skriver til support i dag med billeder af, hvad der sker, når jeg forsøger at ændre mit password (som jeg jo godt kan logge ind med på sitet, bare ikke i pokerklienten) Når jeg går ind på Pokerklienten og forsøger at skifte password, er det som om den fryser. Der sker ikke noget. Når jeg går ind på hjemmesiden og forsøger at skifte password den vej, kommer der en helt forkert side op, der intet har med ændring af password at gøre. Tydeligvis en forkert genvej... Alt dette skriver jeg til bwin i en mail, hvorefter jeg får en mail retur, hvor de skriver at de ikke kan hjælpe mig af sikkerhedsmæssige årsager, fordi jeg skriver fra en uregistreret email...Ehm Hallåååå, den email kan logge ind på hjemmesiden, OG jeg kan sætte penge ind den vej, så den er jo ikke uregistreret...Så nu kan jeg kun få hjælp hvis jeg skriver fra en registreret email, men min mail BURDE jo være registreret. Please, hjælp mig her. Er der et direkte nummer eller nogen man kan tale med.,..? Man bliver jo SÅ træt i håret af sådan et system...