BWIN Kundeservice

#1| 0

Har nu prøvet af få kontakt via email, men uden svar.

Skrev til dem fredag den 12, mandag den 15 og i dag men ikke noget svar fra dem.

Det må simpelt hen være verdens værste kunderservice.

Er der andre der har dårlig/gode erfaring med deres kundeservice ?.


16-06-2009 15:03 #2| 0

Synes som regel de svarer inden for 1-2 dage, dog ikke i weekender.

16-06-2009 16:04 #3| 0

hehe, good luck

Ring til dem, det plejer at virke bedre. Jeg kom dog lige til at tjekke min telefonregning og jeg har vist ikke det bedste abbonnement ift. udenlandstelefoni. Jeg har ringet til dem 3 gange for nylig - opkaldene har kostet mellem 50 og 75 kr. pr. gang....

16-06-2009 16:18 #4| 0

Forvent 1-2 ugers svartid, og regn ikke med at de reagere hvis du rykker for svar. Og selv efter så lang tids venten skal du ikke forvente andet end et standard svar.

De har uden tvivl markedets dårligste kundeservice, hvis ikke man er guld/sølv member eller hvad det nu hedder.

16-06-2009 16:22 #5| 0

højeste level er yellow member og det gør ingen forskel... (jeg er yellow member). Man skal ikke vælge bwin for kundeservicen!

16-06-2009 16:26 #6| 0

bwin og kundeservice går ikke hånd i hånd. Dog kan jeg forestille mig at de har en del rush på med releasen af den nye software.

16-06-2009 16:36 #7| 0

Er der ikke snart nogle alarmklokker der ringer med alle disse bwin indlæg? Synes efterhånden det er pretty clear hvorfor man ikke skal spille poker derinde. Det undrer mig på ingen måde at deres kundeservice også er af lav kvalitet, selvom jeg aldrig har spillet der.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar