Har nu prøvet af få kontakt via email, men uden svar.
Skrev til dem fredag den 12, mandag den 15 og i dag men ikke noget svar fra dem.
Det må simpelt hen være verdens værste kunderservice.
Er der andre der har dårlig/gode erfaring med deres kundeservice ?.
BWIN Kundeservice
16-06-2009 14:51
#1|
0
16-06-2009 16:04
#3|
0
hehe, good luck
Ring til dem, det plejer at virke bedre. Jeg kom dog lige til at tjekke min telefonregning og jeg har vist ikke det bedste abbonnement ift. udenlandstelefoni. Jeg har ringet til dem 3 gange for nylig - opkaldene har kostet mellem 50 og 75 kr. pr. gang....
16-06-2009 16:18
#4|
0
Forvent 1-2 ugers svartid, og regn ikke med at de reagere hvis du rykker for svar. Og selv efter så lang tids venten skal du ikke forvente andet end et standard svar.
De har uden tvivl markedets dårligste kundeservice, hvis ikke man er guld/sølv member eller hvad det nu hedder.
16-06-2009 16:22
#5|
0
16-06-2009 16:26
#6|
0
16-06-2009 16:36
#7|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!