Nogen der ved om bwin er nede, åbnede en konto igår og kan ikke logge ind idag.
BWIN! what a f... joke
Please be advised that your account has been permanently blocked. We have reason to believe that your account has been used for activities that contravene to our rules and regulations thus breaching the "Terms of Service".
We will also like to inform you that you are not allowed to open a new account on our site or contact us again.
Due to security reasons, this decision cannot be changed.
Kind regards,
Your bwin customer service team
bwin acknowledges its commitment to responsible gaming
Satte lidt skillinger ind til deres 100 reb søndag og spillede den og en anden tour, cashede den ene og insta band- bare en lille advarsel for folk som ikke forstod J klausens budskab:-) skod side
Hvad fanden er det for noget karrygnu.
De vil hverken åbne den eller have du kontakter dem ? WTF
Har prøvet nærmest det samme for nogle måneder siden, havde ikke brugt min bwin konto i 1 år+, sætter 500$ ind og spiller 50k uden succes, dagen efter har de lukket min konto men samme besked som din, derudover sendte de alle 500$ tilbage, på trods af at jeg havde tabt de 300, god forretning de har gang i :D
Været ude for præcis det samme !
Sick klamt
Wow, en lorteemail
1) Du må ikke kontakte os igen.
Øhm, hvordan kan man så få forklaret hvad der er sket? - Evt. forsvare sig selv?
2) Af sikkerhedsmæssige årsager kan denne beslutning ikke omstødes.
WTF, hvad har det med sikkerheden at gøre? Hvis nu fx. Jonas Klausen er uskyldig, så er han vel uskyldig - det har absolut intet med sikkerheden at gøre.
3) Hvad er det præcist du har gjort galt? - "We have reasons to believe that your account has been used for services..." Amen omfg. Hvis de virkelig har reel "reason" så skriv nogle konkrete beviser, ikke det her standard "du brød vores regler, nyd dit ban"
Det irriterer mig så grænseløst når så stor en virksomhed er så uprofessionelle og overfladiske når det omhandler lukninger af accounts eller brud på T&C - hvilket det ikke lader til du har.
Grundet Bw`s aggresive spam-adfærd, blev de for laangt over 1 år siden, strøget som muligt spillested.
De lugter langt væk af mangel på respekt.
Ja man må undres.
Skrev til dem kl 15 16 0g 17 om ikke de ville kontakte mig på tlf, men har intet hørt eller fået noget svar på mail-
>>We will also like to inform you that you are not allowed to open a new account on our site or contact us again.<<
den side er så syg... nu må folk da for fanden fatte budskabet!
Helt vildt de får lov at drive forretning. Havde sammenlagt haft kontoen i 3 timer, insta band. Har lige skrevet en ny mail til dem og kontaktet ace, for nu må det sku være nok med de gøglere.
PAS
@Slyngelen
Hvad skulle ace gøre - de reklamerer for bwin på deres hjemmeside...tror næppe de gør noget.
Skriv til pokernyhederne istedet.
Var ude for præcis det samme for nogle måneder siden.
Åbnede en konto om mandagen. Blev nr. 2 i en Gpoker turnering ( til deres klubmesterskab), og vandt 320$. Spillede tirsdag 5 SNGs, da jeg kom hjem samme aften fik samme budskab som dig. De svarede på min første mail, men har derefter blankt afvist at udbetale de godt 2000 kr der står på kontoen. skod site
@KS: tak for det.
Men de har jo før dækket omtalte spillers situation, godt nok ikke i samme målestok som ham, men yderst irreterende alligevel. Nok mest fordi de har valgt at ignorere mine mails og for at andre ikke kommer i lignende situation, folk må seriøst være pas på bwin. Hvordan kan man sende en mail som denne, uden kontakt person eller lign:
Thank you for your e-mail.
We regret to inform you that our Security Department blocked your account, in accordance with our terms and conditions.
We are not at a liberty to discuss the reasons behind this decision. Please note that this decision cannot be changed.
We apologise for any inconvenience caused.
Kind regards,
Your bwin customer service team
bwin acknowledges its commitment to responsible gaming
Lucky me...signede op derinde i forbindelse med Acemag og bwin's EPT added tourney i går...men fordi NETeller havde fucked min konto op, og frosset den p.gr.a. manglende upgrade og "exeeded lifetime funding" (whatever that means) fik jeg aldrig sat nogle dolores ind....thank god.
Nu giver jeg dem en instaban fra min computer...tak for advarsel slyngel ( og Tulkaz vel egentlig også)
Så, nu har jeg bedt dem lukke min konto. Jeg ville lige give dem en årsag, så jeg sendte dem følgende mail:
I regret to inform you, that I will not be using my account with your company in the future.
The reason for this, is your unacceptable handling of the pending case regarding the confiscated tournament-winnings of the Danish player Tulkaz (Jonas Klausen), and several similar cases of frozen accounts, without you being willing to present evidence, or communicate with the affected players.
I never have, nor will I, be a part of any type of fraud in regards to playing poker online. But innocent as I am, and always will be, I am afraid that you would suddenly block my account and freeze the funds, with no explanation, and no way for me to communicate my innocence or frustration to you.
So before I have even started playing at your site, I hereby ask you to close my account. If it is to be reopened...time, and your future actions, will tell
Best regards
Hvad synes i?? Tror i de er bedøvende ligeglade...det er de sku nok, he he, men nu har de da fået en forklaring på hvorfor de i hvert tilfælde har mistet MIG som kunde
Det der ærger mig mest er at jeg ikke kan faa lov at aabne en konto saa jeg kan lukke den igen :(
OMG det er godt nok sick det de har gang i mon de er ved at gå på røven.....
Jeg havde sku planer om at lave mit første deposit hos bwin, indenfor de næste 14 dage, men det kan de fockers, godt glemme alt om, sådan som de behandler deres kunder!!!!!!!!!!!!
Kan jeg med roligt sind, godt lave et deposit hos EurobetPoker, som jo også er en del af Ongame, eller skal jeg holde mig et milestone væk derfra?
@goldmine7
Har også været på eurobetpoker, og der kan jeg sgu ikke klage.
De blokkede dog også min account i en kort periode, men det var fordi jeg glemte at registrere nogle personlige oplysninger hos dem. Der ringede jeg dog blot til deres 24/7 support og ordnede, og vupti, kontoen var åbnet igen inden for få minutter.
Men tag dog for dælen scandic<3 eller Betsafe gennem pn hvis du vil spille på ongame?
scandic er jo blevet skattefrit, er dansk ejet og glimrende 24/7 support.
Betsafe skulle efter sigende have nogle gode bonus ordninger gennem pn.
@ goldmine. Jeg har spillet på ongame i 3-4 år nu, hos henholdsvis Pokerroom, Scandic og seneste hos Eurobet. Har aldrig haft problemer også selv om jeg har lavet resultater i cash, mtt og sng. Og en del cashouts.
Når det er sagt er de tre sites(pokerroom forsvinder nu) en del af ongame og burde som sådan have samme fraud afdeling.
Dog kender jeg en del som spiller på de tre omtalte sider, som aldrig har haft problemer, modsat kender jeg en del som er blevet smidt ud fra bwin, som regel med deres penge i behold.
Personligt har jeg kun haft gode ting at sige om eurobetsupport, scandic har også behandlet mig fint hvis man ikke tæller hele skattefriheds komunikationen med.
"Når det er sagt er de tre sites(Pokerroom forsvinder nu) en del af ongame og burde som sådan have samme fraud afdeling."
huh? de er da lige skiftet..
Efter 3 nye mails, modtog jeg denne mail fra dem her til morgen, spændende hvad udfaldet bliver og har tænkt mig at give dem kamp til struben.
Thank you for your e-mail.
We have received your query regarding blocked account and this has now been forwarded to the relevant department. They will be investigating this case for you. We kindly ask for your patience until they provide us with the relevant information.
Kind regards,
Your bwin customer service team
bwin acknowledges its commitment to responsible gaming