Mit formål med denne tråd er at få afløb for de frustrationer, der opstår, hver gang jeg kommunikerer med bwin...
Samtidig håber jeg på, at nogle læser om mine erfaringer med bwin og fravælger sitet, næste gang, de står overfor at oprette en poker/oddskonto et nyt sted.
Alle er velkomne til at dele oplevelser med bwin i tråden...
bwin er berygtet for at lukke spilleres konti uden varsel. Det er også sket for mig. Efter nogle dage, lykkedes det mig at få kontoen åbnet igen, men det er aldrig lykkes at få en forklaring på, hvorfor de lukkede den. Men det er alt sammen old news, som de har været berygtet for igennem lang tid.
Mine dårlige erfaringer med bwin er kulmineret den seneste måneds tid pga et withdrawal, der tilsyneladende er forsvundet op i den blå luft.
Pengene er aldrig dukket op og jeg bad derfor bwin om at undersøge sagen. Så forventede jeg egentlig, at de ville være på min side og gøre alt i deres magt, for at finde pengene. Det skete så ikke....
I stedet anklagede de blot min bank for ikke at have styr på sagerne og hævdede, at det måtte være dér fejlen lå.
Jeg forsøgte at forklare, at de blot kunne bede deres bank om at spore overførslen, hvilket ikke kunne være det store problem. Udenlandske overførsler kan spores via SWIFT og det burde være relativt nemt at finde ud af, hvor pengene er endt...
Igen mødte jeg modvilje og bwin forlangte, at jeg skulle faxe dem et underskrevet dokument fra min bank, hvor banken garanterede, at de ikke havde modtaget beløbet.
De leverede jeg samme dag og regnede så med, at NU ville bwin hjælpe mig. Samtidig anmodede jeg om, at de indsatte beløbet på min pokerkonto, indtil pengene blev fundet. Det blev fuldstændigt ignoreret.
Bwins hjælp bestod i, at de sendte et eller andet skærmprint med mine bankoplysninger. I øvrigt medsendte de (ved en fejl, formoder jeg) en anden spillers bankoplysninger også.
Skærmprintet sendte jeg til min bank, som hurtigt konkluderede, at det intet var værd, i forhold til at finde pengene. Min bank tjekkede dog endnu engang, om pengene var kommet til dem - hvilket ikke var tilfældet.
Jeg skrev igen til bwin, nu i en lidt skarpere tone, at nu måtte de komme på banen, i stedet for at lade det være op til mig at finde pengene.
Endnu engang forklarede jeg dem, at de måtte bede deres bank om at spore overførslen, idet min bank jo ikke kunne spore en overførsel, som de aldrig har modtaget.
Nu modtog jeg blot et flabet svar om, at det skærmprint, som de havde sendt var nok for alle andre banker, så de stillede sig uforstående overfor, at min bank ikke mente, at det var tilstrækkeligt for at finde pengene. Samtidig påstod bwin, at min bank i sin tid bekræftede modtagelsen.
Jeg bad derfor gentagne gange om noget dokumentation for, at min bank bekræftede modtagelsen. Det burde også være relativt nemt at fremskaffe, hvis blot de ville bede deres bank om det. Selvom jeg har bedt om denne dokumentation adskillige gange, har de blot ignoreret dette...
Nu er min grænse nået. Jeg begriber simpelthen ikke, at bwin er som en modstander i denne sag. Hvorfor tager de ikke min side? Alt de behøver gøre, er at bede deres bank spore overførslen via SWIFT. Eller fremsende dokumentation for, at min bank bekræftede modtagelsen.
Det har jeg forklaret dem rigtig mange gange - både i telefonen og på mail. Det går ud over min fatteevne, hvorfor de ikke vil gøre det, for at hjælpe en kunde (som i øvrigt har raket USD +25.000 derinde i år).
Det hele har så udmøntet sig i , at jeg har skrevet følgende mail til dem.
*************************
Nu er det fan'me nok!!!
Magen til inkompetance skal man lede længe efter!!
Prøv dog for fanden at forstå, at en bank ikke kan efterlyse en overførsel, som de ikke har modtaget!!!!
Såfremt de havde modtaget pengene, kunne de spore pengene ved hjælp af de oplysninger, som I har leveret - men som jeg har forsøgt at forklare et utal af gange, så påstår min bank, at de ikke har modtaget pengene.
Derfor er det jo ikke min bank, der skal lede efter overførslen!!
Afsenderbanken kan spore overførslen via SWIFT. Så I skal bede jeres bank om at gøre det - hvorfor er det så svært?
Det virker som om, at I er bange for at bede jeres bank om noget. Dette problem kunne være løst i løbet af ingen tid, hvis blot I ville kontakte dem...
Såfremt I fortsat nægter at spørge jeres bank om at spore overførslen, så bed dem venligst om at dokumentere, at min bank har bekræftet modtagelsen.
********************
Går jeg over stregen? Det synes jeg ikke selv. Men eftersom, de nu ikke vil besvare mine mails, er der noget, der tyder på, at jeg har fornærmet dem...
Gad vide, om jeg nogensinde ser mine USD 4.000 ?
Bwin-brok
Du skal skrive i normalt tone leje, her formår du at ligne en 13 årig fra arto - når du skriver sådanne alvorlige breve til dem. Klart de ikke kan tage det seriøst. Sorry to say that.
Men alt held herfra :)
bwin sucks EOD.
Og nej du går ikke over stregen. Ihvertfald ikke hvad angår rimelighed ( Dog hjælper din mail nok ikke på deres samarbejds villighed).
Jeg blev banned derinde fra uden forklaring og har siden prøvet at få mine penge udbetalt uden held. De finder hele tiden på nye dokumenter jeg skal sende og nye forklaringer på hvorfor jeg ikke kan få mine penge.
Jeg HADER dem! At sådan en form for support kan eksistere i pokerverdenen går over min forstand.
Synes helt klart også at du skal skrive i en ansændig tone uanset hvad, det hjælper ikke at pisse dem op så der kommer mere togtrækkeri ud af det.
Men dog, synes jeg også det er ufattelig ring service er bwin, og jeg kan slet ikke se at de ville snyde dig for 20.000 kr?? Det kan jeg ikke forstå..
Jeg håber i finder en løsning, og jeg håber du poster om forløbet her i denne tråd, da det er interessant læsning.
Jeg har dog aldrig haft problemer med bwin og jeg har spillet en del sportsbetting derinde, havde kun et problem og det var da jeg vil trække penge ud, havde jeg glemt mit huskeord, også skulle jeg en helt masse igennem, men fik pengene. :)
Held og lykke.
Selvfølgelig er det ikke for smart at skrive som en aggresiv teenager...
Havde bare lyst til at prøve en anden strategi, for at råbe dem op...
Det er ikke let at blive ved med at skrive i samme tone, når man efter +20 emails stadig ikke får nogen hjælp. Og når det nu er SÅ simpelt at løse problemet, hvis bare de ville bede deres bank om det...
@TheBeach
Det er samme software så mon ikke han overlever den del :)
At det så ER noget lort har du ret i.
@OP
Der findes desværre mange historier som din - også mange her på PN. Jeg har også droppet bwin og efter softwareskandalen hele Ongame netværket.
Har selv oplevet at sætte 500$ ind, spille turneringer uden succes for 200 af dem, næste dag var konto lukket uden grund. Da jeg spørger til grunden får jeg et link til T/C og får at vide at så kan jeg selv finde ud af hvad jeg har gjort galt, de vil ihvertfald ikke fortælle mig det. Og at jeg iøvrigt ikke er velkommen der mere, de vil dog sende alle 500$ tilbage(lol?) hvilket de også gør.
credestar22-12-2009 15:56
Du skal skrive i normalt tone leje, her formår du at ligne en 13 årig fra arto - når du skriver sådanne alvorlige breve til dem. Klart de ikke kan tage det seriøst. Sorry to say that.
Men alt held herfra :)
OMG.... credestar ^^ piver du også, når nogen træder på dig ?? eller tier du bare helt stille indtil de har tisset færdig ^^ ??
Suippa22-12-2009 16:04
Synes helt klart også at du skal skrive i en ansændig tone uanset hvad, det hjælper ikke at pisse dem op så der kommer mere togtrækkeri ud af det.
OMG.....OMFG
èn til narrøv der begynder at belære om, hvordan man skal tale til folk, der låner ens penge,,,,, de ryger så insta på flaming liste,,,,luk røven hvis du ikke fatter at man siger fra, når der står en og pisser på DIN stack og derefter prøver at slå dig i hovedet, med den samme stack sedler(nu våde af pis)... er sååå fatsvage, at jeg ikke forstår, hvordan deres banker efterlader dem nok penge til at købe mad for, (for de kunne bare tage det hele og skyde skylden på uanstændig hendvendelse.
OMG
@Tumbleweed
Jeg tror vi alle forstår hans frustrationer - det folk skriver er bare at han måske får mere ud af at holde "den professionelle" tone. Det har de nok ret i. Det virker ikke til at være din stærke side derimod.
He he... nårrrr jeg klarer mig, mit tålmod, i forhold til div. sites er dog derimod opbrugt og jeg mener ikke man bør holde nogen form for "sober" tone, vedr, folk der, "med din gode vilje" låner dine penge og derefter tillader sig skalte og valte med deres forståelse, for dine fustrationer, samt at nedgøre enhver form for saglig hendvendelse.
Tro mig, min egen bank frygter at lave fejl ^^ det bliver påpeget meget alvorligt og meget lydt, jeg finder ingen argumenter der kan beretige nogen institutioner (der varetager dine penge) i at opføre sig med samme arrogance, som i det her og flere andre tilfælde..
:) jeg er et meget tålmodigt menneske, finder mig bare ikke i pis, det har ingen sammenhæng med professionalisme, TAK :)
Må lige (i "tråd", med dine egne observationer, kære ZAp, påpege at du virker til at være let at køre over, bare man har lidt penge på firmakontoen og ellers virker storskrydende nok ^^
@ daddyding: Det var da egentlig godt tænkt....
Så langt havde jeg ikke selv tænkt endnu:-) Tak for det...
Så... Hvis der er en herinde med en kontakt, må I gerne PM mig med kontaktoplysninger. Så længe det er dansk, engelsk eller tysk, går det an...
Så fik jeg et svar fra bwin.
De svarede på en anmodning fra mig, om at levere dokumentation for, at min bank har bekræftet modtagelsen af overførslen i sin tid.
Deres argument for ikke at ville gå ind i sagen handler nemlig om, at min bank har bekræftet modtagelsen af overførslen - og derfor må det være min bank, der har pengene!
Svaret fra bwin var, at jeg ikke ville kunne bruge denne dokumentation til noget...
Huh????? Det svar er nogenlunde ligeså dumt, som da de bad mig kontakte nationalbanken og bede dem om at finde pengene. De måtte jo ligge inde med informationer om alle overførsler rind i Danmark!!
Nå, men jeg har svaret og forsøger at beherske mig (i håb om, at de svarer lidt hurtigere denne gang)
Her er mit svar - der burde ikke være noget, der kan misforståes?
*****************
Hej...
Tak for jeres svar.
Lad mig lige begynde med en kort opridsning af situationen:
En bankoverførsel mangler. Der må være sket en fejl i enten jeres bank, eller i min bank, Vestjysk bank. Hverken du eller jeg kan med sikkerhed sige, hvor fejlen er begået. For mig er det primære heller ikke, at finde ud af, hvem der har begået fejlen. Først og fremmest vil jeg bare gerne finde pengene - og jeg håber, at I har samme fokus?
Jeg har gentagne gange talt og mailet med min bank og de påstår konsekvent, at de aldrig har modtaget pengene og af een eller anden grund ikke kan spore pengene - på trods af, at I har leveret en afsendelsesbekræftelse (eller hvad det nu hedder).
Derfor er min eneste chance at overbevise jer om, at I skal prøve at spørge jeres bank, om de kan hjælpe. Men det går ikke alt for godt for mig!!
Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår, hvorfor det er et problem for jer at bede jeres bank om at spore en overførsel. Så vidt jeg ved, er det relativt simpelt at gøre via SWIFT.
I øvrigt har jeg læst lidt om reglerne for udenlandske overførsler. Jeg har kun læst de danske regler, men mon ikke de er nogenlunde ens inden for EU? I de danske regler, står der, at det er afsender, der bærer ansvaret og risikoen for pengene, indtil beløbet er på modtagers konto. Det håber jeg I vil overveje...
For mig burde det betyde to ting:
1) bwin overtager hele sagen fra nu af. Hvis nogle banker skal kontaktes, er det bwin (eller bwins bank), der sørger for dette. Jeg bør holdes helt ude af sagen, da jeg jo som sådan intet har at gøre med den manglende overførsel.
2) bwin bør place beløbet på min pokerkonto indtil pengene er fundet, eftersom det er bwin, der bærer ansvar og risiko indtil pengene er på min konto.
Jeg håber, du er i stand til at se situationen fra min side. Jeg mangler USD 4.000 og kan ikke få hjælp fra min bank, som påstår, at de intet kan gøre. Derfor var mit håb, at bwin ville hjælpe mig, men jeg har kun mødt modstand fra jer. I bliver ved med at fralægge jer alt ansvar og sender mig retur til min egen bank (som blot gentager, at de intet kan gøre). Hvorfor gør I ikke alt hvad I kan for at hjælpe en kunde - er det ikke dét kundeservice/support handler om?
Men eftersom I kategorisk nægter at bede jeres bank om at spore overførslen, håbede jeg, at I ville levere dokumentation for, at Vestjysk Bank har modtaget pengene. I påstår, at Vestjysk Bank har bekræftet, at de har modtaget overførslen i sin tid. Du skriver i din mail, at denne dokumentation ikke vil hjælpe mig!! Den vil da hjælpe mig enormt. Faktisk kan denne dokumentation lukke denne sag. Hvis jeg kan få et dokument, der viser, at Vestjysk Bank har bekræftet, at de har modtaget pengene, er sagen jo lukket. Så vil Vestjysk Bank jo ikke kunne nægte at indsætte pengene på min konto!
Jeg skal nok blive ved med at presse min bank for at få lukket denne sag. Så håber jeg blot, at bwin også vil tage ansvar for at gøre, hvad I kan.
I kan løse sagen på to måder:
1) Bed jeres bank om at spore overførslen.
eller
2) Lever dokumentation for, at Vestjysk Bank har bekræftet modtagelsen. Med denne dokumentation i hånden, kan jeg forlange pengene fra Vestjysk Bank.
Det blev en lang og rodet mail. Jeg håber alligevel, at budskabet er klart!
God jul
GL :) og god jul.
Nå, Efter at have presset bwin endnu mere, har de nu indvilget i, at spørge deres bank om, hvor pengene er endt!
Jeg skal forvente, at det tager "nogle måneder".
Jeg ved næsten ikke, om jeg skal grine eller græde. På den ene side, er det positivt, at de endelig tager sig lidt sammen og forsøger at hjælpe mig. Men at det skal tage "nogle måneder" er jo til grin. Der er tale om, at bwin beder deres bank spore overførslen i deres system. Det burde tage nogle minutter i stedet for nogle måneder.
Jeg takkede bwin for hjælpen og spurgte i samme mail, om pengene så ville ville sat ind på min konto, indtil de bliver fundet. Endnu engang ignorer de dette spørgsmål!
For at gøre det hele lidt mere grotesk, er min egen bank totalt hjælpeløs i forbindelse med at spore en udenlandsk overførsel.
Ud fra det skærmprint, som bwin leverede i sin tid, kan jeg spore hvilken amerikansk bank bwins bank bruger til sine USD-overførsler - og tilmed kontonummeret, som de skulle være sendt fra.
Jeg har forsøgt at forklare min bank, at så må pengene jo være strandet i præcis den bank, eller i den amerikanske bank, som min bank benytter til USD. Ergo er det blot at gribe knoglen og ringe til den bank, som pengene er sendt fra og og spørge, hvor pengene er sendt hen. Men det er åbenbart alt for stor en opgave for en ansat i UDENLANDS-AFDELINGEN i den bank, som jeg er kunde i.
Vor herre bevares...
ubegribeligt.
den første tanke jeg får i hovedet,er at der er en bwin.ansat,som har gang i noget seriøst underslæb.
er det den samme medarbejder du taler/mailer med hvergang?
nok er de kendt for dårlig kundepleje.meeen cmon.op til 2 mdr.
der må stikke noget under.
nå bare en tanke,håber self. jeg tager fejl,held og lykke.
mvh.ole
Nårh.
Så ved jeg da hvor jeg aldrig kommer til at spille.
Tak for advarelsen og held og lykke med pengene.
Har du ikke en affiliate der evt. kan hjælpe dig ?
Som regel er vi almindelige brugere bare hjælpeløse når vi skal op mod et pokersite der ikke har samme opfattelse af tingene som os :(
Jeg ved ikke, om det er den samme, som besvarer alle mails, da der blot står bwin support - ikke noget navn - men jeg tror ikke det er underslæb, eller noget decideret kriminelt, der er tale om.
Jeg tror derimod, der er tale om inkompetence. De mennesker, jeg har kommunikeret med, har ikke den fjerneste anelse om, hvordan "apparatet" virker.
Jeg er tidligere bankansat og kender lidt til "apparatet". Det er næsten dét, der frustrerer mig mest. Det er SÅ simpelt at lokalisere pengene, den rette person ville sikkert kunne gøre det med et enkelt telefonopkald, men jeg møder kun inkompetente mennesker - både hos bwin og hos min egen bank.
Specielt hos de mennesker i den såkaldte udenlandsafdeling i min bank. De burde imo vide, hvordan man læser en afsendelsesbekræftelse, med SWIFT-koder, referencer m.m.
Selvom jeg har givet dem alt (læs: gjort deres job) hvad de behøver, reagerer de ikke!
Det er simpelthen ubegribeligt...
Jeg har overvejet at skrive til bwins bank, men droppede det igen.
Er ikke sikker på, at de reagerer på en mail fra een eller anden random dude fra Danmark.
Men det burde slet ikke være nødvendigt. Alle overførsler har jo et elektronisk spor, så det er ikke svært at lokalisere pengene, hvis bare man gider forsøge! Udfordringen er blot at få nogen til at forsøge...
bwin er alt for tunge at danse med, og hvis man presser dem en smule, holder de blot op med at besvare emails. Og telefonopkaldende har jeg droppet, fordi de koster kassen og ikke giver noget resultat alligevel. Jeg foretrækker også at have deres inkompetence på skrift...
Derfor er strategien nu at presse min egen bank. De hævder, at de ikke kan spore en overførsel, som de ikke har modtaget, men det er ikke korrekt. Derfor har jeg fodret dem med alle oplysniger, som de skal bruge og fortalt dem, at hvis de vil hjælpe mig, skal de blot ringe til den amerikanske bank - jeg har tilmed fortalt dem, hvad de skal sige til den amerikanske bank, så det er nu blot et spørgsmål om vilje...
Hvis de ikke reagerer i denne uge, så indgiver jeg en officiel klage over den behandling, som jeg har fået.
Og ja, jeg er i færd med at skifte bank...
Det jeg ikke forstår er hvis du er tidligere bankansat. Så ved det jo også at man kræver kunder penge for en swift kopi. og at har din bank ikke modtaget swiften, har de ikke en jordisk chance for at spore de penge. Og hvis det er how bwin fejlen ligger får du jo intet ud af et bank skift.
Og det er jo helt sikkert ikke en amerikansk bank der prøver at sende pengene. Det er jo kun en korrespondent bank fordi der handles i $. Afsender bank er jo stensikkert fra Malta.
Ydermere kan vi andre jo ikke se hvad der er sket præcist i sagen. Men du ved vel også at alle rettelser såfremt dette er det nødvendigt. Skal ske gennem Swift. Hvilket betyder man hæfter for pengene endnu en gang! Hvilket du jo ved som tidligere ansat i bank. Altså hvis korrespondent bank ikke har sendt dem retur endnu, så sender bwin dem da ikke igen, før de er returneret fra første omgang af. Sådan fungere verdenen nu en gang. Og det ved du jo, så hvorfor er du så sur på din egen bank?
Når alt det så er sagt, så er ikke fedt at skulle vente på sine penge. Og selvfølgelig skal de falde promte. Men Ydermere forstår jeg heller ikke at ALLE bærnder hænderne på dem. de er nogle svin det er ingen hemlighed. og de snyder folk. ALLIGEVEL bliver i ved med at benytte dem. Er det så ikke lidt selvforskyldt?
Jeg føler med dig 7913 og håber at det får en lykkelig slutning.
bwin er og bliver et selvskab man ikke kan stole på. Selvom det ikke hjælper dig, vil jeg gerne bringe mit eksempel:
Jeg spiller på hvilket fodboldhold i en VM kamp der får det første hjørnespark. Da mit odds går hjem, ryger pengene ikke ind på min konto og efter lang tids tovtrækkeri beklager de og siger, at de desværre havde skruet oddset forkert sammen, så de mente at det var det andet hold som skulle have det pågældende odds. Jeg ender med at få pengene tilbage til odds 1,00.
Kan kun opfordre andre til ikke at bruge bwin, for de er ganske enkelt ikke istand til at køre en forretning, hvor man ved sig sikker.
Held og lykke til dig 7913
@ Seisbye.
Er det noget du ved, det du skriver? Eller noget du tror?
Hvorfor i alverden skulle bwin sende penge fra Malta? Det er et østrigsk selskab og deres support er vistnok på Gibraltar (så vidt jeg ved)
De bruger en østrigsk bank og deres korrespodent bank til USD er Standard Chartered New York...
Kontonummeret i Standard Chartered Bank fremgår endda af det dokument, som min bank har fået.
Og det passer ikke, når du skriver, at min bank ikke har en jordisk chance for at spore overførslen.
Alle danske banker (i hvert fald de syv, hvor jeg har tjekket det) har følgende fremgangsmåde, når en udenlandsk overførsel forsvinder:
1.14 Efterlysning
Hvis modtager hævder ikke at have modtaget beløbet, opfordrer vi til at modtager orienteres
om, hvornår og hvordan overførslen er foretaget (fremgår af vores afregningsnota).
Så har modtager mulighed for at efterlyse overførslen i eget pengeinstitut.
Jeg ved ikke om de holder til i østrig jeg mente bare de havde malta licens. og derfor holdte til på malta. Men det spiller jo ingen rolle.
"(fremgår af vores afregningsnota)." Hermed mener de SWIFT. Altså kun hvis de har modtaget en swift, kan de finde pengene.(altså hvis de har modtaget dem og placeret dem forkert.!)
Og har banken ikke modtaget en swift, så er pengene ALDRIG sent. og så kan de jo på ingen måde spore dem. Det er jo det samme som du beder din bank om at spore de penge jeg har sendt til dig. Men det eneste jeg har sendt er penge til en anden kammerat. Det kan de ikke på nogen måde spore.
Men er der nu sket en fejl i overførelsen, så skal pengene jo retur fra SCB før de sender dem igen.
obs. Så er det jo ikke deres korrespondent bank. Når man sender penge, gør man det til modtagers korrespondent bank. Sådan foregår det i hvertfald når jeg har sendt penge hos FLSmidth. som sender en del $ overførelser ud i verdenen. Men igen en ligegyldig detalje. Men det sker jo at der sker fejl. og afhængigt af hvilken bank der bruges kan det tage tid. tager man f.eks. SOC GEN eller hsbc som lider hårdt under krisen. har de en million undskyldninger hvorfor pengene ikke er kommet frem endnu. Og det kan bwin ikke gøre for såfremt det skulle ligge hos korrespondent banken.
Igen det eneste jeg prøver at pointere, er at indtil du har en præcis Swift kopi i hånden, som kan vise HVOR fejlen ligger, får du intet ud af et bank skift.
@ Seisbye
Jeg skal være ærlig og sige, at det er næsten 10 år siden, jeg var ansat i bank, så jeg vil ikke lægge hovedet på blokken i forhold til alt jeg skriver.
Det første afsnit i din sidste post, forstår jeg ikke helt. Formuleringen er lidt mudret synes jeg...
Jeg tror dog stadig, at der er to korrespodentbanker involveret. At du som virksomhed ikke "opdager" dette er noget andet.
Dog har jeg opdaget, at du har ret i, at SCB rent faktisk er modtageren. På afregningsnotaen står der "Empfänger" og jeg troede, at det betød afsender - men det betyder modtager.
Mht at skifte bank, så er dette blot ét forhold af flere, som har ført til, at vi kigger os om efter en anden bank. Der er dog en lille hurdle ifm vores kreditforeningslån, men det er en anden snak...
Nå, sagen er nu blevet lukket.
bwin har fundet pengene. De var kommet retur - sikkert fordi de var sendt til forkert korrespodentbank i USA. De var sendt til Standard Chartered, men min bank bruger vistnok HSBC.
Jeg anmodede om en ny overførsel, som nu er kommet til min bankkonto.
Det er selvfølgelig rart, at pengene endelig er kommet frem, men jeg skal sgu liiiige af med en sidste sviner.
Jeg har forsøgt at spørge bwin, hvad der var gået galt, men de vil ikke svare på det. Efter så langtrukken en sag med mange mails og telefonopkald, er bwin for stolte til at sige: Vi beklager, det var vores fejl!
Hele vejen igennem har jeg kæmpet for at få bwin til at spørge deres bank, om de kunne sige noget om den manglende overførsel, men det ville de ikke. Havde de bare gjort det, var der nok ikke gået 2½ måned inden de fandt ud af, at overførslen var kommet retur!!!
WP bwin
Ja, deres nye bonusordning er ikke meget værd. Bemærkede lige i går, at "prisen" på en 10 dollar bonus var steget fra 6400 point til 8000 point. Muligvis old news, men jeg har ikke været derinde for nylig.
Nu skal man altså først rake 80 dollar for at få lov til at købe en 10 dollar bonus, som så skal spilles fri ved at rake yderligere 30-35 dollar.