Ander der spiller den? Vi er lige nået til boblen og jeg ligger 2/132....(dårligt skjult blær..)
Bwins 100k gtd aussie ting...
jeesus folk er så sick stramme i den tour at det er helt vildt:) men hvad gratis blinds til mig...
jaaaaa folk er så klamt tørre, så det bare at samle blinds op i tide og utide.. hvilket også er ret rart eftersom jeg ikke har haft en hånd i 400 år:)
ja det må man sgu sige... Men det bliver så opvejet lidt af at der ingen ante er på...
Men ikke meget plads til poker:)
OMFG! UNJINX UNJINX!!!!! GOOO M8 GO GO
fatter altså ikke shorties:) manden har siddet og foldet hænder i 4 timer og så vælger han at calle et all in med 2,2... Ohh well var kun 1.25bb!
skulle du komme så langt så kan jeg da sige at der er penge udover pakken til 1 og 2.. der var ihf omkring 7k$ udover pakken for sejren i oktober
jeps jeps er en 64k gtd udover pakkerne, meen virker ikke som om det bliver aktuelt desværre!
ANTES/BLINDS
MAkcakoca2 posts small blind ($6,000), djoffer_x posts big blind ($12,000).
PRE-FLOP
Evangloss folds, -loudon- folds, Tedsen25 folds, -Dr. Riddla- folds, rotavolvitur folds, OlliOM folds, highlyblesed folds, MAkcakoca2 bets $18,000, djoffer_x bets $58,821 and is all-in, MAkcakoca2 folds.
FLOP [board cards: none ]
djoffer_x wins $94,821.
LOL det er mærkeligt lavet af ham det der :)
hehe han har gjort det hele tuneringen igennem, når han gayer/min better har han aldrig noget som helst... Jeg havde j,6 i pågældende hånd men var ret overbevist om han nok skulle folde;)
Når du nu ikke kunne slå til Djoffer, må vi andre tage over.
Så jeg shippede sgu lige din pakke eller den pakke du prøvede at nappe :-).
gratz med det sgu MrEBird
verrrry nice tbird, går ud fra det var dig der var hende pigebarnet?:) Men ja spillet sgu skidt til sidst, havde været syyyygt kortdød og da jeg samlet a,10 op lignet det sgu nuts... Så skubbet ind over selvom bordets tørreste spiller klikket fra early... Suk hader sgu de situationer hvor hele kroppen bare skriger fold, men musen alligevel ryger over på call, må sgu lære at følge mine tells.