hejsa
jeg har interesse i at bytte 500$ fra PokerStars til 500$ på FTP
jeg har handlet/staked en del herinde, og overføre ikke før jeg ser pengene på min FTP konto...da jeg har haft lidt problemer med folk herinde for nylig (ikke philippo jeg taler om)
anyways skriv hvis det kunne have interesse...
ps: hvis der er nogen som har interesse i at købe et større antal dollars 5-10k$, for cash må i gerne skrive, så kan vi finde ud af noget :) dog har mindre end 2k$ i dette sammenhæng ikke interesse
bytte 500$ Stars -> FTP
hey mate, sorry jeg ik kan hjælpe - kan ikke bruge stars $ til noget som helst :)
jeg står inde for OP.
altså jeg vil da gerne hjælpe dig men det bliver squ dig der må overføre først (ikke fordi jeg mistænker dig for andet men synes ikke det giver mening)
hvis der ikke er nogen der kender dig der kan hjælpe og du er urolig herved, kan vi da godt tage en hund ad gangen eller bruge en kendt PN mellemand til escrow
krutte, var lige afk - er her nu har added, ved ikke om du er gået off, så kan vi ordne i morgen...
magneto -> at jeg ved at sige 2k$ per handel kun bliver PM'ed af folk jeg har en nogenlunde anelse om hvem er, herinde fra -> og hvis ikke er der altid folk som kender dem....dette gælder selvfølgelig mest for endnu større beløb
men lige så meget fordi jeg ikke gider lave 10 handler, og skulle checke jeg modtager penge osv....
krutte og jeg har handlet, hvis andre vil 500 FTP for 500 stars må i gerne skrive...
og det gælder self også stadig med køb af +2k$ på stars for cash :>
Ok fair nok:)
Går og overvejer at købe lidt Stars $!
Via Danske Netbank.
Men jeg er ikke retarderet& sender penge med bind for øjnede!
Med alle de scams der er her på siden!
selvfølgelig ikke :)
som regel kan man gøre det på måder uden alt for stor frygt for snyd/scam
men hvis jeg sælger 100$ til 100 personer, så er det jo et kæmpe arbejde for mig, mens hvis jeg sælger 10k$ til EP eller en anden, så har jeg ingen bekymringer....