Hej PN'er. Vil gerne lige have at i kigger på denne. Har spille semi løst i denne sesion, da bordet er meget tight + gode kort. Villan virker donket, og limb/caller alt for meget. Har skubbet ham af en del flobs, så går ud fra han er lidt træt af mig - han er ihverfand begyndt at calle mig mere preflob.
Game #3547303663: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2007/03/21 - 12:42:31 (EST)
Table "Hotei" Seat 2 is the button.
Seat 1: panacod ($75.39 in chips)
Seat 2: Speckmaus ($137 in chips)
Seat 3: Havanna07 ($41.25 in chips)
Seat 4: loosegoos ($188.50 in chips)
Seat 5: retarded ($37.88 in chips)
Seat 6: killimaha ($154.50 in chips)
Havanna07: posts small blind $0.50
loosegoos: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to loosegoos K♦ A♦
retarded: calls $1
killimaha: folds
panacod: folds
Speckmaus: folds
Havanna07: folds
loosegoos: raises to $5
retarded: calls $4
----- FLOP ----- 5♦ J♠ T♠
loosegoos: bets $7
retarded: calls $7
----- TURN ----- 5♦ J♠ T♠J♥
loosegoos: checks
retarded: bets $25.88 and is all-in
Hero ??
Mod en sane villan ville jeg mucke hånden i en fart, men mod ham kan jeg ikke lade vær med at overveje et call.
Jeg er sikker på at villan godt kunne på at gøre dette med mange hænder. pp: 22-88. kq, ax og any flushdraw. vi har jo muligvis en del outs, eller er muligvis forand. Derudover får vi 3:1 så vidt jeg lige kan se. Er det for tyret at calle (-EV) , eller finder vi calls som disse frem i ny og næ?
Mange tak
Call med A høj vs. donk? NL 100
Hvis du har tænkt dig at calle alligevel så vær den der better all in i stedet for at calle et AI med A høj hvor du ingen idë har om hvor du står. Som spillet folder jeg.
@hardkAre
Ikke enig.Heros check er jo netop det der inducerer dette bluff ( hvis det er et bluff!? ), hvilket jo giver 25.88 mere i kassen skulle han have ret.
Mod T'ere har du stadig 6 outs.Mod Js 4 outs.( undtagen mod JQ ofc ).Men det er sådan set ikke pointen.Donks spiller sjældent så straight forward, men foretrækker at slowplaye langt fleste af deres stærke hænder.Synes meget meget tit man ser fiskene checke når de rammer set som her.Weak is strong etc..
Af og til med den rigtige gutfeeling kalder jeg her np.
Hvis han er så donkish som du siger burde da ikke være noget problem at finde et bedre spot at stacke ham!
Jeg har hejst vort kære danske flag. Troede aldrig Kongsgaard skulle kommentere i en cashgame tråd! LOL!
På tide .. :P
Hvorfor ikke bare spille ABC mod en sådan modstander?
@uffe
Det gør jeg også. Men se på stacksize. Jeg får 3:1 på det tøreste board ever.
Det er også grundet til at jeg poster hånden - jeg vil gerne høre hvordan vi generelt spille ak mod villan og boards som dette.
Han har imo noget, og vent med at tag hans penge, hvis han betaler alt af.
det er en fucking donk
du kian rykke ham rundt senere, det kan absolut kun være et kald der breaker even, og det tror jeg sq ikke engang det gør.
Uanset hvad unødvendig varians.
lorten,
Det er svært at komme med konkrete råd givet den sparsomme info du giver på villain. Men generelt kan jeg se mig selv kalde den her relativt ofte mod aggressive aber. I nogle tilfælde vil jeg også selv sætte ham all-in på turn.
Og folk der argumenterer for et fold med kommentarer som "Hvis han er så donkish som du siger burde da ikke være noget problem at finde et bedre spot at stacke ham!" eller "Hvorfor ikke bare spille ABC mod en sådan modstander?" er clueless.
Jeg betaler også ret ofte her.
Dog er dette ret forkert: "Jeg får 3:1 på det tøreste board ever"
For det første får du 2:1, da han ca. potter. For det andet er bordet meget drawheavy, hvilket er grunden til at jeg ofte betaler.