Jeg har lavet en konto hos Campobet, og fået deres indbetalingsbonus på 1.000 kr. Denne var omfattet af et omsætningskrav på 10.000 kr. Jeg har nu placeret væddemål for 9.992,44 kr, heraf de sidste 600 kr via 10 kroners væddemål pga. limits. De siger nu at jeg ikke kan udbetale, og at jeg ikke kan spille mere før et væddemål jeg har indgået er afgjort. Det væddemål er et langtidsvæddemål der først er afgjort i maj næste år. Så reelt set spærrer de 5.000 kr på min konto i et år, fordi de ikke vil lade mig spille for 8 kr før dette væddemål er afgjort. Kan det passe at de kan gøre det? Hvad værre er, så udløber bonussen den 1.7 så jeg frygter egentlig at miste hele lortet, inklusive gevinster på det her nummer.
Virker skummelt og som et forsøg på at tage pengene pga. en teknikalitet.
Var det en fejl at du lavede et langtids væddemål?
Redigeret af dankjar d. 27-06-2024 12:33
dankjar skrev:Virker skummelt og som et forsøg på at tage pengene pga. en teknikalitet.
Var det en fejl at du lavede et langtids væddemål?
Nej, jeg gjorde det i god tro inden jeg fik limits, så jeg vidste ikke det blev et problem.
Måske løser det sig ved at jeg kan få lov at cashe langtidsvæddemålet ud.
Majaline skrev:
Nej, jeg gjorde det i god tro inden jeg fik limits, så jeg vidste ikke det blev et problem. Måske løser det sig ved at jeg kan få lov at cashe langtidsvæddemålet ud.
Kommer du med en update på, hvad det ender med ? Lyder total volapyk, at du ikke kan få lov til at bette de sidste 8 kr, at de lige finder på det stunt, så kort før lukketid for bonuskrav, har de helt spærret/limiteret, så du heller ikke kan sætte 8 spil a 1 kr f.eks. ? Kan du se hvor mange procent du har wageret, eller er det bare ud fra din egen beregning ? Har selv lige oprettet mig der, og må indrømme jeg med det samme droppede bonussen ( før jeg læste dit indlæg ), da jeg ikke ville rende ind i noget bøvl på det område. I øvrigt lover det ikke godt, at de limiterer til 10 kr, så hurtigt. Prøvede deres Guldboost, hvor der på de to første var et maks på 200, ramte den ene til 2,5, så 100 oppe der, ved næste guldboost var maks allerede nede i 100. Bliver IKKE en bookie hvor jeg kommer til at lege for meget med mine penge ( indestående ), men kun holder den åben, og tager de enkelte små godbider der må dukke op. Normalt aldrig været bekymret for at have penge stående rundt omkring hos de forskellige bookies, men når hører om de problemer folk render ind i, holder jeg saldoen nede.
Hawkeye skrev:
Kommer du med en update på, hvad det ender med ? Lyder total volapyk, at du ikke kan få lov til at bette de sidste 8 kr, at de lige finder på det stunt, så kort før lukketid for bonuskrav, har de helt spærret/limiteret, så du heller ikke kan sætte 8 spil a 1 kr f.eks. ? Kan du se hvor mange procent du har wageret, eller er det bare ud fra din egen beregning ? Har selv lige oprettet mig der, og må indrømme jeg med det samme droppede bonussen ( før jeg læste dit indlæg ), da jeg ikke ville rende ind i noget bøvl på det område. I øvrigt lover det ikke godt, at de limiterer til 10 kr, så hurtigt. Prøvede deres Guldboost, hvor der på de to første var et maks på 200, ramte den ene til 2,5, så 100 oppe der, ved næste guldboost var maks allerede nede i 100. Bliver IKKE en bookie hvor jeg kommer til at lege for meget med mine penge ( indestående ), men kun holder den åben, og tager de enkelte små godbider der må dukke op. Normalt aldrig været bekymret for at have penge stående rundt omkring hos de forskellige bookies, men når hører om de problemer folk render ind i, holder jeg saldoen nede.
Jeg kunne ikke få lov at spille "færdig", under nogen omstændigheder. Så jeg skulle enten vente et år, eller cashe langtidsvæddemålet ud. Det valgte jeg så selvfølgelig at gøre, og nu håber jeg at kunne komme derfra. Skal nok skrive når/hvis jeg får mine penge.
Majaline skrev:Jeg har lavet en konto hos Campobet, og fået deres indbetalingsbonus på 1.000 kr. Denne var omfattet af et omsætningskrav på 10.000 kr. Jeg har nu placeret væddemål for 9.992,44 kr, heraf de sidste 600 kr via 10 kroners væddemål pga. limits. De siger nu at jeg ikke kan udbetale, og at jeg ikke kan spille mere før et væddemål jeg har indgået er afgjort. Det væddemål er et langtidsvæddemål der først er afgjort i maj næste år. Så reelt set spærrer de 5.000 kr på min konto i et år, fordi de ikke vil lade mig spille for 8 kr før dette væddemål er afgjort. Kan det passe at de kan gøre det? Hvad værre er, så udløber bonussen den 1.7 så jeg frygter egentlig at miste hele lortet, inklusive gevinster på det her nummer.
Tak fordi du deler din erfaring. Hader at signe up hos unfair bookmakers.
Har altid synes, det var super mærkeligt, når bookmakers handler uden nogen form for konduite. Det må da være masser af mistet EV i det lange løb?
Foreløbig har jeg fået verificeret min konto, så nu håber jeg bare at mine penge kommer retur til min konto, så jeg kan få afsluttet eventyret med Campo.
Campo/Betinia er uden tvivl den værste kundeoplevelse jeg har haft, et kæmpe show at få penge ud. Håber det lykkes dig.
Lige en update. Jeg bokser stadig med Campo, så hvis I har nogen som helst andre muligheder, så hold jer langt væk fra dem.
Majaline skrev:Lige en update. Jeg bokser stadig med Campo, så hvis I har nogen som helst andre muligheder, så hold jer langt væk fra dem.
Tak for info og update. Er det verificeringen de kræver det "umulige" af ?
Hawkeye skrev:
Tak for info og update. Er det verificeringen de kræver det "umulige" af ?
De har fået alt hvad de har bedt om, og ikke bedt om mere. Dog er der over en uge siden jeg sendte det sidste, og der sker ingenting. Kan ikke forstå det kan tage mere end 20 sekunder at godkende sådanne papirer.
Majaline skrev:
De har fået alt hvad de har bedt om, og ikke bedt om mere. Dog er der over en uge siden jeg sendte det sidste, og der sker ingenting. Kan ikke forstå det kan tage mere end 20 sekunder at godkende sådanne papirer.
Nok samme som Betinia, evigheder om svar på simple spørgsmål via mail.
Har rykket igen, og de vil nu have dokumenter som jeg allerede har indsendt. Efter råd fra StonieN har jeg truet med at gå til spillemyndigheden, og nu har de lovet en afklaring inden 72 timer 🤷
Så lykkedes det, da jeg begyndte at true med spillemyndigheden kom der lige pludselig gang i den, og pengene står nu på min konto. Men advarslen står stadig, hold jer langt langt væk.
StonieN er bare en guttermand
100% dobbelt-profil, der tydeligvis bare er oprettet for at rose StonieN - bevis, samme profilbillede :-)
dankjar skrev:100% dobbelt-profil, der tydeligvis bare er oprettet for at rose StonieN - bevis, samme profilbillede :-)
Godt set! Ban dem begge 4life asap!
RammePik skrev:
Godt set! Ban dem begge 4life asap!
Den havde jeg ikke tænkt på... Jeg vil forsøge at lave et udtræk på alle med det profilbillede, og tage de nødvendige skridt. Det er SÅ uacceptabelt! 😂
Jeg vil gerne udvide advarslen til at omhandle Karamba. Har haft en konto hos dem længe, fordi de havde nogle spil på boksning som jeg ikke kunne finde andre steder. Nu er jeg limiteret, og vil derfor gerne have mine skillinger ud. De har nu afvist min udbetaling tre gange, uden forklaring. Deres support er uduelig og arrogant, så endnu et fremragende eksempel på en lortebookmaker. Må igang med at finde ud af en anmeldelse til spillemyndigheden, og så ellers glemme alt om andre bookmakere end Betfair som jeg aldrig har haft problemer med.
Mht Karamba/MrPlay er de en bookie fuld af småfejl, det ved alle. Men udbetalingen fungerer i sidste ende. Altid besværligt med første udbetaling hos de fleste bookies. Jeg brugte wire transfer til bank. Banken afviste. Den behøvede fuldt navn og sendte tilbage. Jeg sendte Karamba (brug upload documents) et screenshot fra netbank (kontooplysninger) af navn/BIC mm og bankens logo. Efter det tog hver udbetaling max 1 dag.
ninjaskills skrev:Mht Karamba/MrPlay er de en bookie fuld af småfejl, det ved alle. Men udbetalingen fungerer i sidste ende. Altid besværligt med første udbetaling hos de fleste bookies. Jeg brugte wire transfer til bank. Banken afviste. Den behøvede fuldt navn og sendte tilbage. Jeg sendte Karamba (brug upload documents) et screenshot fra netbank (kontooplysninger) af navn/BIC mm og bankens logo. Efter det tog hver udbetaling max 1 dag.
I dette tilfælde har de bare bedt mig om at prøve igen uden nogen forklaring på hvorfor.
Jeg er i øvrigt 99% sikker på at jeg har udbetalt en del derinde fra tidligere, da jeg vandt nogle specialspil under VM. Man kan dog ikke se transaktioner længere tilbage end et år. Så de forklaringer du kommer med dækker ikke rigtig synes jeg.
Update. Der sker stadig ikke en skid, så nu har jeg kontaktet spillemyndigheden for at høre om de kan hjælpe.
Karamba har stadig ikke udbetalt mine penge, og de bliver ved med at køre i ring. Sidst havde jeg en afventende udbetaling stående i 12 dage, fordi de sagde jeg skulle være lidt tålmodig. Da jeg så igen spurgte hvad der sker så skulle de bruge en kopi af mit pas, som jeg har uploadet 3 gange før. Da jeg gjorde det var det i orden. Men det er altid på bagkant, og der sker ikke en skidt på deres egen foranledning. Efter de havde modtaget kopi af mit pas skulle alt være i orden, og tingene i orden snarest. Her til morgen fik jeg så en mail om at de skal bruge en kopi af et udløbet kort. Et kort jeg har informeret om ikke virker mere, og derfor bedt om udbetaling til Revolut, eller via. Trustly, som jeg også har brugt... De er i bedste fald dybt inkompetente, og i værste fald en flok svindlere. @ninjaskills Forklar lige hvordan du fik dem til at udbetale tak :) Fik nedestående fra spillemyndighede, og der er tilsyneladende heller ikke nogen hjælp at hente.
Tak for din henvendelse af 31. oktober 2024 vedrørende problemer med udbetaling fra Karamba.dk. Du har skrevet til Spillemyndigheden, hvis rolle er at føre tilsyn med markedet for at sikre, at reglerne i spillelovgivningen bliver overholdt. Spillemyndigheden er ansvarlig for at sikre et ordentligt og reguleret spilmarked i Danmark, så spillere er beskyttet mod unfair og ulovligt spil.
Spillemyndigheden er ikke en klageinstans, og kan derfor ikke afgøre konkrete tvister mellem dig og en spiludbyder. Vi kan derfor ikke hjælpe dig i forhold til udbetalingen.
Sådanne tvister er en sag mellem dig og spiludbyderen, og vi kan derfor henvise dig til at tage kontakt til AG Communications Ltd, som udbyder Karamba.dk.
AG Communications Ltd skal behandle klager fra spillere vedrørende deres udbud af spil. En klage skal indeholde information om spillerens identitet samt begrundelse for det påklagede forhold. AG Communications Ltd skal behandle klagen hurtigst muligt. Er klagen ikke afgjort inden for 14 dage, skal AG Communications Ltd informere spilleren om, hvornår de kan forvente en afgørelse i sagen.
Som forbruger har du mulighed for at klage til Mæglingsteamet for Forbrugerklager over køb af en vare eller en tjenesteydelse, hvis du opfylder kravene for at kunne klage. Kravene fremgår af Nævnenes Hus’ hjemmeside.
Spillemyndighedens brug af din henvendelse.
Spillemyndigheden fører et generelt tilsyn med alle spiludbydere med tilladelse, hvorfor vi er interesserede i at høre, hvis der er problemer med en spiludbyder.
Spillemyndigheden modtager gerne henvendelser fra spillere vedrørende en spiludbyder, men Spillemyndigheden kan ikke afgøre konkrete uoverensstemmelser mellem dig og spiludbyderen.
Henvendelser kan dog resultere i, at Spillemyndigheden beder spiludbyderen om at ændre praksis eller vurderer, at hændelsen skal have konsekvenser for spiludbyderen. Derfor er du velkommen til at indsende dokumentation. På denne måde kan Spillemyndigheden vurdere, om det skal indgå i vores tilsyn med spiludbyderen. Jeg skal dog gøre dig opmærksom på, at du ikke vil indgå som part i en eventuel tilsynssag, da dette vil være en sag mellem Spillemyndigheden og spiludbyderen.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. Ved henvendelse bedes du oplyse journalnummer-
Ja, skriv en klage til dem på deres normale mail for kundeservice, bedst på engelsk. Bare skriv "Complaint: [din overskrift]" i emnefeltet og uddyb din klage. Og skriv at Spillemyndigheden har informeret dig om, at de er forpligtiget til at svare dig i løbet af 14 dage eller give dig et estimat over, hvornår de kan afgøre det. Så er der forhåbentlig en højerestående person i deres organisation, som tager klagen op.
Så lykkedes det endelig. Jeg har fået mine penge udbetalt, og har nu kun skillinger på Betfair.
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|