Hey
Jeg har en lille hyggeklub i Dragør.. Vi kunne godt bruge et par mand mere til fredag. Så hvis du er frisk på en hyggelig afteni godt selskab, så læs videre...
Så er det igen tid til poker i Dragør. Fredag d. 10/2 kl 19. Vi spiller 1/2 kr. og hvis der er stemning for det spiller vi en lille turnering. Max 8 mand.
Hvis du er med det offentlige køre 350S lige til døren. Der bliver mulighed for at købe drikkevare.
Tilmelding her, så sender jeg adresse..
Cash 1/2 Dragør fredag d. 10/2
Kun NLHE, eller hvad spiller i? Hvor længe plejer i at spille til?
Primært nlhe. I Albertslund dagene til kl. 06 ved ikke med det nye sted :-) Men mon ikke vi nærmer os noget i samme stil.
:-)
Cool, Lars eller Match25 sender i noget info til mig? Jeg er rimelig sikker på at jeg er klar!
Og gerne et tlf nr jeg lige kan sms'e til. skal bare lige undersøge med offentlig transport ift at komme ind til byen om natten derude fra.
umiddelbart en oplagt mulighed,da jeg er født og opvokset derude.. måske jeg kender jer skal spille?
mvh mick
iluv
natbussen køre hver 20ende minut:)
bus 81N
@Agrassiv
Det er ret nyt i Dragør at vi spiller, men du er velkommen. Sender dig PM
@Pading
Giver lige besked senere, da vi faktisk er fyldt op. Hvis iLuvPenguinz eller Agrassiv ikke giver endelige beskæftigelse er du på.. Vil du send PM med dit nummer så sender jeg sms til dig senere.
VH
Kristian
Jeg tager den sidste plads siden jeg var først så :p
Jeg skriver lige på PM, men perfekt hvis 81N går derfra :)
Deltagerliste: 7 mand beskæftiget. To pladser tilbage
Kristian
Kasper
Lars
Sharif
Firat
Iluv..
Mads