Vi spiller 10/10 ved et frisk bord, hvor der stradles for de meste, og raises en del, men sjældent 3 bettes.
Jeg ønsker feedback til alle streets.
V1 er en gammel gut der lige er kommet til bordet efter et klonk på rouletten. Han snakker og forsinker spillet. Vandt første hånd ved bordet og har ca. 3500. Ingen idé om, hvorvidt han kan spille poker.
V2 har jeg i samme orbit været Allin in mod på 992 flop med mine KK der holdt mod hans JJ. Han virker frustreret efter flere reloads og har ca. 1500.
Jeg er ret ny ved bordet og har vel ikke vist andet op, end den KK hånd, har ca. 2500.
Utg har straddlet til 20, utg+1 call, V2 i mp1 raiser til 120, foldet til mig i co der ser ned i K♣J♣ og betaler, vi får call fra v1 i bb, og utg+1.
Pot ~490 flop J♦7♦3♠. Checket til V2 der better 235, mig call, v1 call, utg+1 fold.
pot 1.195, turn T♥. Check til V2 Der better 350, call fra mig og v1.
pot 2.245, river 5♠. Check til V2 der skubber de sidste 790.
Hero ?
Egne tanker :
Preflop syntes jeg K♣J♣ er et ok call mod mp1 raise fra co, når jeg ikke forventer nogle 3b. Ved et 3b ville jeg folde, ved et bord med flere 3b ville jeg sikkert også smide pre. Ser ingen grund til selv at 3b, med en hånd der spiller fint post, men kan være domineret.
Flop, caller for pot kontrol, ser ingen grund til at raise, på trods af et åbenlyst flushdraw.
Turn, lidt det samme som floppet.
River, flushdraw misser, og har mest lyst til at betale, da jeg forventer at have V2 slået de fleste gange. Hvis han var stærk, havde han formentlig sat det ind på turn. Dog aner jeg ikke hvad v1 har gang i. Fold, call, reskub ?