Der er byttet lidt ud af folk, men stadig et frisk hygge bord, med straddles og raises.
Jeg har ca. 1500 og dækker villan i co.
Denne hånd får jeg sgu spillet lidt mærkeligt, men ved i situationen ikke rigtig, hvad jeg vil med den.
Feedback til alle streets tak.
Jeg har straddlet til 20 utg, 3 calls før knap gør det til 90, bb betaler, jeg betaler med J♥T♥ og de 3 limpere betaler ligeledes.
Pot 550, flop Q♥J♣9♥ (mums), den checker til co der better 160, knap tænker en del og betaler, bb fold, jeg er kommet frem til potten skal bygges med mit second pair og nut draw og raiser til 360, foldet til co der betaler, knap folder og vi er hu til turn.
Pot 1.430, turn 9♦, syntes ikke et parret bord er så lækkert, og uden en plan checker jeg. Co better ~300. Er meget i tvivl om hvad jeg vil her. Fold kan ikke komme på tale med det draw. Ender med at sætte hende Allin, og viser mit kæmpe draw, Hun vender 9♠8♣, for turnet trips, og fjerner dermed 2 af mine otter outs.
Jeg har 85,9% på floppet og da turn er 9♦ ryger jeg ned på 31,8 %. Det er desværre den forkerte otter der kommer på river og hun scooper.
Egne tanker.
Preflop, ser ingen grund til at 3b, da min hånd kan floppe godt i en multiway pot. Fold er udelukket.
Flop, syntes checkraise med middle pair og nut draw er fint, burde dog raise mere, da potten er 870 efter co bet og knap call. Tænker et raise til 550-600 er mere passende ?
Turn, ved virkelig ikke hvad min plan var her. Kan ikke lide bordet parrer, hvorfor jeg checker. Da hun better lavt tænker jeg, hun måske ikke er så stærk, og kan måske få hende til at fold en Q. Hvis jeg skubber og hun betaler har jeg stadig en del outs.
Føler selv at den primære fejl opstår på floppet, hvor jeg raiser for lidt i relation til at knappen også har betalt.
Hit me.