cash game nl 100

#1| 0

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg ska spille nl 100`?

For et år siden vandt jeg meget, men det sidste halve år har jeg tabt og tabt... ved ikke hvad det kan være?

Så hvor kan jeg læse om det? eller nogen der kan hjælpe på andre måder?

12-11-2007 18:35 #2| 0
www.roulettenburg.com/poker/videos.html

Du kan se nogle (gratis) videoer her. Synes de par stykker jeg har set har været fine nok.
13-11-2007 20:51 #3| 0

dirigerede ham her ind. Må være nogen der har nogle forslag til læsemateriale.Harrington mm ?

13-11-2007 20:59 #4| 0

Niveauet i onlinepoker har været kraftigt stigende indefor de sidste par år - efter min opfattelse ihf. .

Det er nok det der har ramt dig, hvis du ikke har udviklet dit spil i denne periode. .

Synes du skal læse Harrington I og derefter evt. Sklanskys NLHE Theory And Practice.

Derudover er 2+2 digest tråde vist guld værd. Jeg har desværre ikke selv studeret dem endnu.

Nå ja, du skulle måske uddybe din post lidt, så får du bedre svar. Altså spiller du 10h, 6h eller HU. Evt. hvor du spiller, samt hvor du selv tror dit spil halter. .

/INC

13-11-2007 21:10 #5| 0

Han spiller 6h nl100.
Sætter sig med $40-$50.
Spiller umedbart ikke med BRM.
Sætter bare løbende penge ind.
Spiller på Fulltilt.
"samt hvor du selv tror dit spil halter." = tror jeg ikke er tilfælded. snakker i så fald meget! om bad beats. Men det betyder jo ikke at man har spillet hånden rigtigt...

@All in inc
Tak for svar angående bøgerne. Andre forslag til ovenstående..

13-11-2007 21:17 #6| 0

- Find et andet site - der er både det med skatten(principielt), samt det er by far ikke det mest soft game du kan finde.

- BRM er vejen frem - ned på lavere limits og byg rulle. Såfremt dette ikke er en mulighed kan han imo ikke hjælpes, da der så er noget galt med indstillingen.

- Der er altid ting der kan rettes op, og hvis du taber er der helt sikkert noget. Selverkendelse er et must i poker.

EDIT: Det lyder meget som om han jagter pengene og ikke reflekterer over spillet

13-11-2007 21:28 #7| 0

Sidder og snakker med ham om det nu.
Hvad mener du om det at en spiller sætter sig med under halv buyin?

13-11-2007 21:39 #8| 0

Jeg synes det er pi... træls at spille imod, men det kan sagtens være profitabelt. Umiddelbart tror jeg ikke at 40% er smart, da du ikke kan spille effektivt shortstack og samtidig ikke kan spille SC og lign. profitabelt. Jeg har ingen beregninger på dette - kun mavefornemmelse. Jeg spiller selv ikke ret meget cash, og sætter mig derfor normalt selv med 60-70%, hvilket jeg heller ikke tror er specielt godt. Jeg spiller dog cash for afvekslingen og træningens skyld, så der er vel en forskel.

Thyssen kan sikkert udrede det matematiske for jer, hvis i spørger pænt :)

13-11-2007 21:43 #9| 0

:) tror det du har givet er fint nok til at få ham started på det. Tak

Holder mig til hu sng ;-)

13-11-2007 23:25 #10| 0

Læs nogle artikler fra MPN - Jeg ved at phearlezz har skrevet nogle rigtig gode artikler omkring lowlimit cashgames

14-11-2007 00:01 #11| 0

1. BRM er first and foremost
2. Drop det med ikke at sætte sig med fuld buyin - spil poker !!
3. BRM
4. Få fingerne i enten PT eller PO og analysere spillet
5. BRM
6. Vær selvkritisk -> Tror ikke på tabene er udelukkende bad beats !!

14-11-2007 09:27 #12| 0

Genialt. tak

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar