Meld dig til på Facebook hvis du vil være med
www.facebook.com/event.php?eid=209417388791
Information:
- Der spilles NLHE - Evt PLO hvis der er stemning for det
- Det koster 25 kr for at være med
- Der kan købes øl/vand for 10 kr stk
- Rygning foregår i køkkenet
- Max buy in 400 kr
- Blinds 1/2 kr
- Vi starter kl 19 og slutter når vi ikke gider mere
- Dem som gerne vil med, men som ikke er på Facebook, bliver skrevet på væggen
- Vi kan max være 2 borde, så meld dig til i god tid
OBS:
- Efter ønske fra flere medlemmer har vi har ændret buy in til max 400 kr
- De 25 kr det koster at være med bliver trukket med det samme, og ikke ved cash out som sidst
Cash game3 Nørrebro fredag 04-12
Yay!!!
Yeaaaaaaah Mister Waacko... Håber du kommer, for så kan jeg give hele familien ekstra julegaver.. Skal nok skrive at de også er fra dig:-))))))
Haha, din flab...
Jeg renser dig så hårdt at Iluvpenguinz uden protest ville pise flødeskum af din bummelum!
HVAD SIGER DU WACKO??????
PENGUINZ KOMMER OG GENNEMRENSER JER ALLE SAMMEN IGEN!! (OG DENNE GANG UDEN AT POCAHONTAS SKAL CALLE MIT SHOVE EFTER 9 TIMERS SPIL MOD MIN FØRSTE 72o HÅND!!!)
OH YES, THERE WILL BE BLOOD!
Lol er Pocahontas Rohit?
Men jeg kommer også :)
Søren: Du må lige skrives hvis vi skal følges fra Lorteøen
hva´ med rake ?
Yupzzz.
Hvorfor max buy-in? ;)
HAhahhahahaHHAHAHHAHHAhaHAHAHAHAH Rohit=pochahontas!!! HAHAHHAAHHAHAHA OMFG i died<2222<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<!!! HAAHHAHA
Ses fredag piger.
@pingvin fod, skriver lige ang din pm om en times tid.
PINGVIN freak du har pm.
det faktisk sødt, måske er vi soulmates ♥♥♥♥♥♥ eller.... elskede :) ♥
HUH max buy in?
det er vel kun til folk er dybe right? virker lidt sygt hvis max buy in er 400kr og folk sidder 2k dybe.
Eller elskere?
@svulst
Der er fordi der er flere der gerne ser at det ikke løber total løbsk, så det i virkeligheden er 10/20 vi spiller pga man kan købe sig ind for feks 2000 kr.
Men er der flere der er imod det efter fredag, ændrer vi det bare til næste gang:-) foreløbig prøver vi os frem
Der var på intet tidspunkt sidst hvor nogle sad med 1200+, kun da vi var ved at slutte ved en 04 tiden
Det er Pokerhantas Rohit hedder:-)
@ Superstar
Raken er de 25 kr det koster at være med. Jeg køber lidt guf og frugt
for de penge
Men det ser ud til juleaften falder tidligt i år, for hvis Pingvinen, Master Wacko og Svulst kommer, så bestiller jeg sgu en rejse sydpå for alle de penge jeg vinder:-)))))) Yeaaaaaaaaaaaaaaah baby Mauritius here i cooooooooome!!!!
@alfabet dreng, håber sgu ikke du mister alle dine penge til mig :( Vi ses fredag.
Haha in your dreams Nick!!
Glæder mig til at slikke schultz chips (the way he likez it)
Det lyder meget fristende.
Jeg ved dog ikke helt om jeg tør gå på nørrebro med så mange kontanter :)
Endnu engang et godt initiativ Nick. well done...ses fredag
Der blev renset i går!
Ser frem til Fredag!!!
OMFG igår?? WTF
Overskriften på denne tråd + Det bliver nok først en gang i det nye år." = ???
Næste gang igen er i det nye år :)
Der er stadig game i dag :)
BUMP OMFG ROFLJUICE CUNT DIS WILL BE NICE!
BLING BLANG BLOW! I GOT THE PINGUINS MONEY AND GONNA BYU SOME BODY CREME AND RUB MY SELF INTO IT, AND THEN TUCH MY SELFE A LITTLE, IM DIÓING IT NOWWWWWWWWWWW uhmmmm .....
Tak for pengene drenge. møs møs
schultz er donk
Din fkin donk!
Kæmpe donk
Ikke græde piger, i får chancen ugen en anden dag :D
Lækkert initiativ Nick - tak for en hyggelig og profitabel aften boys :)
Zeeto u was there?
Du var garanteret donken i rød shirt! ;)
jeg gad da egentlig godt sætte ansigt på folk :) hvem var du zeeto? og dig prof-chaos??
OHHHRR btw BLING BLANG BLAAAOW!!! the puniguins money smeeeels gooooood
prof var dj donk med headphoneezzzz
Jeg laver bling blang blaow på dig når du sover schultz
Du var da ellers ude efter min stack, schulle - kom luskende fra det andet bord, satte dig til venstre for mig og kiggede lumsk på mine stakkels jetoner :)
Men du var godt nok noget træt, så der var ikke den vilde action.
HAHAHAH luskende ? :)
Ja blev sgu noget søvnig...
det var os en fin stack :) du var nok os den der spillede bedst af alle de donks, sjældent har jeg siddet i et større akvarium, tap tap!!!
Haha - donk over alle donks - det er mig :)
Kan forresten stadig fryde mig over din AQs full house flopped mod KT der rammer streg på river... Det var sjovt at se/høre på.
Ja han spillede godt :)
Mente nu du virkede til og være den eneste der IKKE var en donk ;) udover mig obv.
krillen?
The-Calling-Station der overspillede 9T♣, og ellers var kortdød resten af tiden? Havde desværre ikke en femtedel af den skrub du sad med ;)!
Men god underholdning med 555 vs. Pingvinens Q6o :)
Panter + 1 imho.
HAHAHAHA det var IKKE slowroll, troede seriøst han kunne have 66. slowroller kun EN men det gør jeg så os konsekvent HVER gang jeg kan komme til det, og det er Djoffer.
Var hyggeligt selvom vi kun blev et par timer ;) men en profitable aften :D
Ahh så det var dig...
@Zeeto
Haha, det er kun anden gang han har spillet poker, og første gang med penge. Så det gik da fint nok! :)
ALLAAAAANNNN!!