Jeg har indbetalt 50$ via NETeller hos Bet365, og har nu spillet deres 100$sign-up-bonus fri. Derfor vil jeg gerne have udbetalt mine penge til NETeller, men når jeg forsøger, får jeg nedenstående meddelelse:
"Den indbetalingsmetode, du har brugt på din konto, kan ikke bruges til udbetalinger online. Du bedes kontakte os for at få udbetalt penge fra din konto."
Er det normalt? Og er det muligt at få udbetalt til NETeller, når man kontakter dem?
Cash out hos Bet365
02-01-2006 12:54
#1|
0
02-01-2006 13:01
#2|
0
Ja, men det skal gøres inde fra Netellers website. Bare skriv til dem, så giver de udførlig beskrivelse.
02-01-2006 13:08
#3|
0
Dette er metoden som jeg fik fra dem
---
For at få udbetalt penge via Neteller, skal du logge på din Neteller konto og bede om en overførsel fra en "merchant". Vores "merchant" kode er BET34725, og "merchant" kontoens ID er dit Bet365brugernavn.
Vi får direkte besked fra Neteller om din anmodning, og den vil blive genneført hurtigst muligt. Du får besked per email, når overførslen er gennemført.
---
Du kan max udbetale 2500$ pr. overførsel, så hvis du skal overføre mere, gøres det over flere omgange.
De giver én gratis overførsel pr. 28 dage, flere koster 15$ pr. gang
Mvh. Kim
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!