Cashout redcube

#1| 0

Hey,

Nogen der har lavet cashout fra redcube til Moneybookers, og hvor lang tid tog det.

Har skrevet til begge supportprofiler på PN i går, men ikke hørt noget.

Supportsvar: 'Beklager, håber det bliver gennemført i morgen.'

Ja tak hattemand skodsupport, JEG håber, i jeres ende burde I gøre mere end det.

Det er btw. requested i lørdags.

11-06-2010 14:01 #2| 0
OP

Der er tale om et lille beløb, som i princippet ikke haster. I praksis gider jeg dog ikke vente en uge på sites jeg ikke ligefrem behøver i porteføljen.

13-06-2010 11:38 #3| 0
OP

Bump, stadig ingen cash eller svar fra PN support profiler.

13-06-2010 11:45 #4| 0

Så må PN vel på banen.

13-06-2010 12:03 #5| 0
OP

I dag hurtigt supportsvar modsat forleden:

Hello Fryden,

Thank you for contacting our support.

I am very sorry that you have been waiting so long unfortunately we have been experiencing some problems due to which there is a delay in processing payments. Please be assured that we will send it to you as fast as we can and you will receive an email once funds have been sent to you. I have also asked our Cashiers to process your payment as a priority.

Once again, I apologize for the delay and any inconvenience caused and I would like to thank you for your time and understanding in this matter.

Kind regards,

Delia
support


I have also asked our Cashiers to process your payment as a priority.

Jeg vil ikke prioriteres, jeg vil gerne have pengene tak.

Er der ingen andre der har forsøgt cashout fra redcube? Hvordan er det forløbet?

13-06-2010 16:09 #6| 0
OP

Anyone ??? ;)

13-06-2010 16:13 #7| 0

jeg har. Der var ingen problemer. Det var til neteller. Mener faktisk jeg havde dem samme dag på neteller.

14-06-2010 15:22 #8| 0
OP

Stadig ingen $$$ eller respons :(

14-06-2010 16:29 #9| 0

Hey Fryden

Cashede 600$ ud, det tog 14 dage. Support sagde det var pga. der var mange som cashede ud.

14-06-2010 16:44 #10| 0

Syntes det er lidt underligt ingen fra PN eller Redcube har været på banen her.

Tidligere blev vi altid frarådet at spille hos små sites, men Redcube dealen er måske for god ( for PN obv) ?

15-06-2010 12:01 #11| 0
OP

Med to redcube support profiler herinde, og reminder mails når man får en PM, synes jeg det er meget påfaldende, at ingen af dem har svaret efter 5 dage...

15-06-2010 12:17 #12| 0

Rigtig dårlig stil!

15-06-2010 12:18 #13| 0

Det tegner ikke godt det her...

15-06-2010 12:21 #14| 0

Jeg er på sagen - har været i kontakt med RedCube den anden dag, så det er ikke fordi, de er gået under jorden :)

15-06-2010 16:36 #15| 0

//fryden

Jeg har sendt dig et svar

//Alle andre

Vi beklager meget denne situation, men det er tekniske problemer med vores betalingssystemer med Moneybookers. Så snart dette er oppe at køre igen vil alle de involvere få et svar på email.


//RedCubePoker

15-06-2010 16:38 #16| 0
OP

Jeg har modtaget PM og svaret. Jeg væbner mig med tålmod.

15-06-2010 16:39 #17| 0

Hvis der er/var et teknisk problem med Moneybookers kunne man vel informere sine kunder om dette istedet for intet at gøre. Det er vel det man kalder dårlig kundeservice.

15-06-2010 16:56 #18| 0

//addict7800

Der har været løbende email kontrak mellem supporten og fryden.

16-06-2010 16:41 #19| 0
OP

Redcube support har svaret på begge mine mails i forløbet.

Pengene er tikket ind på min MB konto i dag kl. 14.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar