Hey,
Nogen der har lavet cashout fra redcube til Moneybookers, og hvor lang tid tog det.
Har skrevet til begge supportprofiler på PN i går, men ikke hørt noget.
Supportsvar: 'Beklager, håber det bliver gennemført i morgen.'
Ja tak hattemand skodsupport, JEG håber, i jeres ende burde I gøre mere end det.
Det er btw. requested i lørdags.
Cashout redcube
Der er tale om et lille beløb, som i princippet ikke haster. I praksis gider jeg dog ikke vente en uge på sites jeg ikke ligefrem behøver i porteføljen.
Så må PN vel på banen.
I dag hurtigt supportsvar modsat forleden:
Hello Fryden,
Thank you for contacting our support.
I am very sorry that you have been waiting so long unfortunately we have been experiencing some problems due to which there is a delay in processing payments. Please be assured that we will send it to you as fast as we can and you will receive an email once funds have been sent to you. I have also asked our Cashiers to process your payment as a priority.
Once again, I apologize for the delay and any inconvenience caused and I would like to thank you for your time and understanding in this matter.
Kind regards,
Delia
support
I have also asked our Cashiers to process your payment as a priority.
Jeg vil ikke prioriteres, jeg vil gerne have pengene tak.
Er der ingen andre der har forsøgt cashout fra redcube? Hvordan er det forløbet?
jeg har. Der var ingen problemer. Det var til neteller. Mener faktisk jeg havde dem samme dag på neteller.
Hey Fryden
Cashede 600$ ud, det tog 14 dage. Support sagde det var pga. der var mange som cashede ud.
Syntes det er lidt underligt ingen fra PN eller Redcube har været på banen her.
Tidligere blev vi altid frarådet at spille hos små sites, men Redcube dealen er måske for god ( for PN obv) ?
Med to redcube support profiler herinde, og reminder mails når man får en PM, synes jeg det er meget påfaldende, at ingen af dem har svaret efter 5 dage...
Jeg er på sagen - har været i kontakt med RedCube den anden dag, så det er ikke fordi, de er gået under jorden :)
//fryden
Jeg har sendt dig et svar
//Alle andre
Vi beklager meget denne situation, men det er tekniske problemer med vores betalingssystemer med Moneybookers. Så snart dette er oppe at køre igen vil alle de involvere få et svar på email.
//RedCubePoker
Hvis der er/var et teknisk problem med Moneybookers kunne man vel informere sine kunder om dette istedet for intet at gøre. Det er vel det man kalder dårlig kundeservice.
//addict7800
Der har været løbende email kontrak mellem supporten og fryden.