Hej alle
Jeg er ny på dette forum, men håbede at der evt, var nogle som kunne hjælpe? Ellers ville jeg blot advare andre mod samme problem.
Jeg har i flere år haft en konto hos Centrebet, men pga. jeg har fået børn, hus, have mm. så spiller jeg ikke rigtig poker mere. Så i november besluttede jeg for at stoppe min konto.
Jeg bad Centrebet om at udbetale mit tilgodehavende. Det var ikke det helt vilde beløb. Måske 500 kr. De skrev at de ville overføre pengene. En måned efter havde jeg stadig ikke modtaget pengene. Efter ret mange mails frem og tilbage og min bank er blevet inddraget er status stadig, at de påstår de har betalt pengene til deres "vendor", men både jeg og min bank kan bekræfte at jeg ikke har modtaget dem.
De har modtaget kontoudtog og bliver blot ved med at trække tiden. De siger de vil undersøge det...
Nogle der har prøvet noget tilsvarende eller har en idé til hvad jeg kan gøre? Det er efterhånden blevet lidt af et princip. Også derfor jeg skriver her i forhåbning om at andre ikke havner i samme situation som mig.
Mvh
Steen
Centrebet - Problemer med udbetaling?
Hej Steen.
Velkommen til.
Jeg kan se, at Centrbet har fået licens til deres sportsbooking, så hvis der ikke sker noget, så kan du tage fat i spillemyndighederne - de viste sig særdeles effektive for meget kort tid siden i forbindelse med en anden sag, som en bruger herinde havde.
Dog er jeg sikker på, at de nok skal få fingeren ud, hvis du nævner denne mulighed i en mail til dem - eller for den sags skyld linker til denne tråd.
Hey Steen
Det lyder underligt. Har aldrig haft problemer med dem og i min verden er de toppen af hvad der kan tilbydes. Kan du ikke uddybe for mig hvor dine penge er nu? På en sportsbetting konto eller?
Har de fået dit CPR og billede validering? har du kontaktet den danske support? Hvis alt er lort og lagkage kan jeg måske hjælpe yderligere, skriv da evt en PM om problemet og jeg sender det videre.
// KD
Hej KD & DetroitDentist
Tak for svar.
Ja de fik det hele i forbindelse med min oprettelse. De har ikke bedt om yderligere. Først skulle jeg overføre mine penge til deres sportsbetting. Det gjorde jeg. Derefter bad jeg om at få dem overført, hvilket sitet accepterede og kontoen gik derefter i 0.
Centrebet support har blot meddelt mig at deres "merchant" har overført pengene og ikke fået noget retur. Se f.eks. denne mail fra dem:
- - - -
Hello Steen,
Thank you for your email.
After checking with the merchant, I can confirm that your funds have been processed and no funds have been returned to the merchant or your Centrebet account.
They have requested that a statement for the credit card ending in 7739 be provided to assist them with further inquiries. The statement should show transactions between 13/11/11 and 01/02/12
- - - -
Jeg har sendt dem de ønskede kontoudtog og meddelt dem, at hvis de ikke snart gjorde noget ville jeg tage sagen op på danske poker sites. Hvilket jeg nu er i gang med. Jeg har ikke hørt noget fra dem siden 16-03. Jeg har fulgt jeres råd herover og afventer svar.
Mvh
Steen
Sorry for at afspore tråden, men nu så jeg den lige og tænkte der måske var en der kunne svarer på mit spørgsmål.
Jeg har en ven som har klonket en slat $$ på et online casino, nærmere betegnet casino.com. Mine spørgsmål er så
1) Så vidt jeg kan se har de ikke dansk licens, og derfor er det vel teoretisk set ulovligt for både spiller og udbydere eller hvad?
2) Casino.com har licens på Gibraltar som før den nye lovgivning trådte i kræft vil være ensbetydende med skattefrihed, men er dette stadig tilfældet? og specielt hvis de ikke har licens?
På forhånd tak for hjælpen
@OP
Smid mig en PM med username og den mail du skriver der og jeg ska forsøge at hjælpe dig.
@hahila
Ved det ik. Kan ikke helt finde ud af om man selv bryder loven eller om det er sitet. Synes ikke det er gennemsigtigt. Kan derfor ej svare på spg 2.
Har du ikke en moster langt ude (væk fra familien) der kan ringe til SKAT? Tror jeg at jeg ville forsøge...
Hej KD
Hár ikke lov til at sende private meddelelser før jeg har fået godkendt 3 indlæg, men kan være jeg kan efter dette indlæg (Det er mit 3. indlæg).
Indtil videre har jeg ikke hørt noget på den mail jeg sendte i går. Altså andet end at de har modtaget mailen.
Mvh og tak for hjælpen indtil videre
Steen