lassej skrev:OP, fedt med en blog og en BR challenge - Jeg ønsker dig god arbejdslyst, for det får du brug for frem for held.
Jeg er, ligesom andre, interesseret i at høre lidt mere om din baggrund/pokerbaggrund for at kunne gennemføre dette?
Hvad er din strategi ift. spil-volume og studier/forberedelser pr. uge?
Hvad forventer du at din win-rate kan være pr. 100 hænder på de forskellige stakes?
Hvis du vel og mærket kún rykker op, og fortsætter med 20BI BR, så skal du kun lave 14000 big blinds for at ramme $10k.
Hvis du nu bare laver 5bb/100 og spiller 4 borde (350 hænder pr. time) 40 timer om ugen i 20 uger, ja så er du der allerede :)
Jeg er selv meget optimistisk om et lignende projekt jeg kører, det hænder bare at jeg ikke altid performer så godt som jeg forventer.
Her er status efter ca. 130k hænder:
Men sig endelig til hvis du mangler sparring omkring projektet eller analyserne.
Hej Lassej
Kæft jeg synes det er fedt at du lige tager dig tid til at følge min Challenge, og komme med lidt feedback :)
Mega respekt til at du har gang i noget ligende og tager det seriøst.
Jeg har taget rigtig mange overvejelser med ind i dette projekt, for at det skal lykkes!
Dette er ikke et projekt, som der lige blev tænkt på fra den ene dag til den anden og så gør vi det NEJ.
Det er klart som du selv nævner at før et projekt som dette skal lykkes, så skal man være klar til at kridte løbeskoene og komme i arbejdstøjet.
For det er selfølgelig ikke noget man bare lige gør.
Man skal være dedikeret, struktureret og have det rette mindset.
Jeg bruger rigtig meget tid på hvordan min krop har det i form af min kost samt mit mindset og selfølgelig min form.
Det er rigtig vigtigt at man træner sin krop til at grinde i så mange timer for at kunne tage de bedste mulige beslutninger på så kort svartid.
Hvis jeg ikke føler mit hoved er det rigtige sted til et session så spiller jeg ganske enkelt ikke.
Nå hvad gør du så for at dit hoved er det rigtige sted til en Session?
Det jeg kommer til at nævne her er ikke noget som virker for alle men noget som er tilrettelagt til mig som person.
6x i ugen går jeg i koldt bad i 3 minutter.
2x i ugen løber jeg i naturen gerne 5km oftest.
4x i ugen tager jeg 3 x 25 armbøjninger ( hver anden uge)
3x gå ture i ugen gerne i skoven eller ved havet, det er en gave for sjælen.
6-7x i ugen meditere jeg gerne lige før en session
7x smoothies hver morgen som er frisk blandet, fra frosne bær og friske frugt & grønt.
Hvis man ikke tager sin krop som helhed seriøst så tror jeg ganske enkelt man vil opleve man har tendens til at tilte mere hvilket vil resultere i laver winrate.
Dette gør også at man i pressede situationer kan tage de rigtige valg.
Dette betyder også at hvis jeg ligger dårligt ud i 1 eller flere session eller går i en periode med Downswing, jamen så er man klar og udrustet mentalt til dette.
Hvis jeg F.eks sider i en Session og jeg sidder med en hånd og taber en stor del eller det hele af mit buyin flere gange i streg, trækker jeg ikke en mime og lader ikke mine følelser komme før mit taktiske spil.
Det er vigtigt at man tror på det setup som man nu køre med uanset resultaterne undervejs i en session.
Hvem er jeg?
Jeg har selfølgelig bidt mærke i den interesse i hvem jeg er, hvilket jeg også havde forventet.
Jeg vil have at folk skal se denne challenge som noget der kan lade sig gøre uanset hvem man er!
Så længe du går i arbejdstøjet både med timerne i form af at grinde poker men også den strategiske form i at studere poker, uden du behøver være en geni inden for det taktiske.
Så derfor har jeg valgt inden jeg lavede oplægget ikke at dele om hvem jeg er, som da helt sikkert kan virke useriøst.
Men jeg vil have man ser på resultaterne og ikke på manden.
Når jeg gennemføre denne Challenge så Offentligøre jeg det selfølgelig her på siden.
MIn strategi?
Jeg kan godt lide din tankegang i form af volumen og bb / pr. 100 hænder.
Men jeg har ikke tænkt mig at køre så aggressivt i form af 20 BI BR Fremover når min BR stiger.
I vil se at jeg vil justere løbende i form a min BR stiger og falder.
Min Kortsigtet plan er lige nu som følger (opdateres løbende)
Bankroll :
100$ = 5nl 20BB
200-500$ = 10nl 20BB-50BB
500-1000$ = 15-25nl 25BB-50BB Ish
Når ugen her er omme regner jeg at jeg ligger på cirka 170$ - 240$ BR
Med en volumen på 2000 hænder om dagen. 7x i ugen. (14.000) hænder.
Det vil svare til 10BB-20BB pr 100 hænder, på 5nl
Jeg ser på min plan her med sund fornuft.
Mit spil Strategi. (Nøgleværdier)
-Tålmodighed. (tight)
-Agressiv Exploit modstanderen på hans svagheder.
-Kende modstanderens hand range preflop flop for value (bluffs)
-Vi bluffer i form af information men ikke over bluff situationerne som kommer uden for vores kontrol.
- Kende vores positioner UTG og på BB hovedsageligt og spille tight på de andre positioner.
Langsigtet plan.
Det er svært at lave en langsigtet plan som holder.
der er så mange faktorer såsom "Varians" der spiller ind til at jeg sagtens kan lave det fint på papiret, men så ikke holder i realiteten dermed sagt at det ikke er en god ide at have en plan for hvordan man vil nå de 10000$ på 20 uger.
Det er det jeg regner med det tager hvis det tager længere tid så rykker vi tidshorizonten alt efter hvor vi er henne af på BR.
Derfor vil i se opdateringer 1 gang i ugen med status og den ugentlige plan både i form af strategi og BRM
Har i nogle tanker i form af mine strategier eller andet som kunne være relevant til mig eller andre så smid dem endelig ind tøv ikke så kan det være jeg justere ugen efter.
Opdatering bliver lagt op inden alt for længe ang Session 3
Takker for at i følger med og for alle de gode spørgsmål prøver at svare så bredt som muligt, hvis jeg overser jeres spørgsmål så tøv endelig ikke med at ligge det op igen!