It ain''t over, before the fat lady sings......all in. Spillede Ladbrokes 70.000 garanti og var nede og runde 150 i chips og blinds var 50/100. Kæmpede mig tilbage og fik en 2. plads til 80.000 kr. alligevel 1 pladsen skulle havet være min (massiv chipleader), da jeg tabte med AK mod J8 mod en skydegal herre og til sidst løb ind i ahns AA. Har dog godt fat i denne turnering, da jeg i denne mdr. alene har lavet 2 andenpladser og en 6 plads........
Jeg gjorde nøjagtig det samme i søndags i Helsingør (live), var også nede på 150 chips(magic number) og spillede mig i pengene efter fremragende spil.
Så mit eneste råd er:
Du har en chance når det ser aller mest sort ud. !!!
Chip and a chair = 80.000 DKK
"Jeg gjorde nøjagtig det samme i søndags i Helsingør (live), var også nede på 150 chips(magic number) og spillede mig i pengene efter fremragende spil."
tillykke,
men det er altså ikke vildt charmerende når folk skamroser sig selv...bare et lille råd(og lad nu være med at sige jantelov)
Der skal trods alt også ret meget held til at det lykkes...
Du har ret, men vil bare fortælle at det godt kan lade sig gøre, alligevel du er lowstack....og så gør det jo ikke noget at have selvtillid efter sådan 2 bedrifter....Jantelov eller ej !
Godt klaret! Og det er da en god reminder om at bare man har en ''chip and a chair'' kan det lykkes!
Minder lidt om en gut som jeg spillede en SnG mod igår, dog ikke om ligeså mange penge, men han var nede på 34 chips da blinds var 150/300, og kom tilbage og vandt..
Godt klaret.
Tillykke Christian, og jeg synes sgu at det er dejligt at se en der skriver ** spillede mig i pengene efter fremragende spil **
Mvh
Guti
vandt en 10 dollar 4000 grt, 1500 i førstepræmie. Mistede min stack da blinds var 300/600, røg ned på 90 chips men fandt AK JJ QQ i de næste hænder og ramte smukt, med fuld betaling til følge. Derefter havde jeg average. Ingen dygtighed, men masser af roulette power.
Tillykke Christian...
Har selv prøvet flere gange at blive lowstack.
Og efter fremragende spil..............
............ at ryge ud alligevel.....
Ja god tour i nat og tillykke med 2nd. Troede sgu du ville vinde den med den monster chiplead du havde.
Hvad havde du forresten da jeg foldede 99?? havde du ramt kongen? eller?
hvem vandt?? synes sgu begge de to andre spillede mega dårligt da vi var fire tilbage, men når de rammer godt, kan man jo ikke gøre så meget.
Var det ham den ekstremt passive, som doblede op gennem mig da han efter jeg havde raiset hans blinds 8-10 gange i træk, skubbede ind med A3, da jeg havde 88 og rammer sit es. Fatter ikke hvorfor folk er så vilde med A rags.
Ja det er sgu flotte placeringer. Er det tirsdags turneringen du har to 2. og en 6. plads i?? eller er det generelt ladbrokes kl.9 tour??
see u around m8
Så mit eneste råd er:
Du har en chance når det ser aller mest sort ud. !!!
- dette er bestemt ikke et råd, nærmere et ordsprog eller lign.
Hej Kalsen
Ja, det var en hård omgang. Ham der sad ved siden af mig vandt. Heldigpik af rang, han var all in med J8 og jeg AK...han lavede en runner runner strit.
Jeg havde KQ, så jeg følte mig godt inde mod dine 99.
Ja, man kan undre over at A rags er så fede. Fik mig også et par billige grin undervejs, hvordan folk spiller. De kan bare ikke fatte når de er bagud.
Nej, jeg har vundet Ladbrokes 50.000 garanti 2 gange på en måned. 2 andenpladser + en 6 plads i 70.000 garanti............plus diverse finaleborde.
Foretrækker dog stadig at spille live....spiller du live Kalsen?
Ses
Ok, glad for at høre at mit fold af 99 var godt.
Super stats, har også haft en rigtig god måned med 2 sejre i 40/50k GTD.
Ved ikke om jeg foretrækker at spille live, tror jeg har en del leaks live, og så er der det med tålmodigheden. Live poker tager jo en evighed, men kan da godt lide at spillle, for hyggens skyld ;-)
Hvor spiller du henne??
Stort tillykke med anden- og fjerdepladsen. Jeg så med fra der var 20 tilbage, og kan kun sige VVWP til især nufodoma. Du ownede godt nok det FT. Du må også ha haft en del skrub. Under alle omstændigheder var det imponerende at se hvordan du stille og roligt udbyggede dit chiplead - næsten uden at komme til showdown.
Ja, det var lidt brok jeg ikke tog det sidste step, specielt fordi jeg også fik en 2 plads for 2 uger siden.
Tak, det FT var mit bord og jo flere chips du få, nemmere er det at styre bordet. Vi spilllede jo om en sjat penge og de andre er bange for at ryge ud for tidligt....
Nu snupper vi 1. pladsen på tirsdag !! :-))