CL Finale 2014/2015, Juve-Barca

#1| 0

Hej drenge,

Jeg har ikke kunne finde en CL finale tråd så opretter den lige.

Juventus er sat som hjemmehold og Bet365 er åbnet i følgende odds:

5,25 - 4,00 - 1,61

Over/under linien er sat til 2,5 mål med odds 1,975 for over 2,5 (bedste på markedet pt.)

Jeg overvejer allerede nu at stikke kraftigt ud på alt der minder om Barca-bets (bedste odds på markedet i skrivende stund):

Barca 1,61 (1,65)

Barca first 2,10

Barca -1,5 2,60 (2,85)

Barca -2,5 5,25

Barca win to nil 2,62

Synes der er overflod af muligheder. Barca er utrolig god kørende og tror ikke Juventus har en fair chance i denne finale...!

Alt dette er skrevet af en Barca hater vel og mærke...

Hvad er jeres tanker? Skal vi all in nu da vi formoder odds falder?

// KD

18-05-2015 13:03 #2| 0
ROI: 80.13% (193)

Er det med vilje du har udeladt Halvleg/fuldtid 2/2?

Står pt som 2,45 på Betsafe, samt 2,40 på Unibet.

18-05-2015 13:04 #3| 0

Er også på Barca i den kamp, men mangler de Suarez betyder det imo noget. Pedro er jo helt væk.

18-05-2015 13:06 #4| 0
ROI: 49.81% (26)
BobbyOlsen skrev:Er også på Barca i den kamp, men mangler de Suarez betyder det imo noget. Pedro er jo helt væk.

Hvorfor sku han være ude

18-05-2015 13:13 #5| 1

Hvilket hold i denne sæson har Juventus mødt, hvor de er blevet kørt over? For mig at se virker til at være et super forsvar med en stjernemålnænd vs et super angreb. Hvem er dommeren? Hvad bliver linjen fra ham? For barca taber på fysik på midtbanen.

18-05-2015 13:23 #6| 0

@Tinamus

Jeg synes sjældent vi ser Barcelona vinde kampene, fordi de er fysiske på midten?

Det er netop det jeg synes der gør Barcelona lidt mere specielle end så mange andre hold.

Så kan du sætte det lidt op sådan her :

Hvad er størst, boldbesiddelse/hurtighed på midten. Kontra den fysiske del af spillet?

Edit: Barcelona spiller ikke på fysiken, men derimod deres ekstremt velfungerende genpres.

Hvor imod Juventus er lidt mere fysiske mand/mand.

Redigeret af Dbl_smack d. 18-05-2015 13:29
18-05-2015 13:42 #7| 0

dbl_
Jeg er enig i dine betragtninger, men hvis Juve ikke straffes for at slå spillet i stykker vs Barca, så bliver kampen målfattig. Jeg tænker, at Juve vil gribe kampen an som Mourinho gjorde med Inter vs Barca.

18-05-2015 13:54 #8| 0
Tinamus skrev:

dbl_
Jeg er enig i dine betragtninger, men hvis Juve ikke straffes for at slå spillet i stykker vs Barca, så bliver kampen målfattig. Jeg tænker, at Juve vil gribe kampen an som Mourinho gjorde med Inter vs Barca.

Jeg kan ikke min vildeste fantasi tro at Juventus kan holde Barca stangen i en hel kamp. Har set dem en del gange i år, plus at imod et Madrid hold hvor det slet ikke køre, ligeså godt kunne være slået ud. Jeg ser Juventus på højde med PSG og City.

Ja ja de har et ok forsvar, men jeg kan ikke se hvem der skal fører bolden frem med mindre Buffon giver den et los over midten.

Chellini er for mig en rystende dårlig fodboldspiller med kuglen for fødderne, Ja han tackle og heade men der skal altså mere til pt for at lukke Barca ned.

Deres midtbane med Pirlo (Pirlo er fantastisk) men Pogba og Marchissio, har ikke klasse nok til at forhindre barcelona i at have bolden og er ikke imo gode nok til at matche barcas midtbane. Men igen det er jo fodbold så en enkelt kontra eller dødbold kan måske give dem en føring, der sker mirakler i ny og næ, men dette tror jeg ikke på.
Mit bud er en 3-0 til Barca måske 4-0 hvis de spiller sig helt ud i finalen.

18-05-2015 15:27 #9| 0
OP
ROI: 100.41% (268)

Catala er helt enig!

18-05-2015 15:30 #10| 0
Dbl_smack skrev:Er det med vilje du har udeladt Halvleg/fuldtid 2/2?

Står pt som 2,45 på Betsafe, samt 2,40 på Unibet.

@-KD-

18-05-2015 17:12 #11| 0
ROI: 0% (0)
Catala skrev:

Jeg kan ikke min vildeste fantasi tro at Juventus kan holde Barca stangen i en hel kamp. Har set dem en del gange i år, plus at imod et Madrid hold hvor det slet ikke køre, ligeså godt kunne være slået ud. Jeg ser Juventus på højde med PSG og City.

Ja ja de har et ok forsvar, men jeg kan ikke se hvem der skal fører bolden frem med mindre Buffon giver den et los over midten.

Chellini er for mig en rystende dårlig fodboldspiller med kuglen for fødderne, Ja han tackle og heade men der skal altså mere til pt for at lukke Barca ned.

Deres midtbane med Pirlo (Pirlo er fantastisk) men Pogba og Marchissio, har ikke klasse nok til at forhindre barcelona i at have bolden og er ikke imo gode nok til at matche barcas midtbane. Men igen det er jo fodbold så en enkelt kontra eller dødbold kan måske give dem en føring, der sker mirakler i ny og næ, men dette tror jeg ikke på.

Mit bud er en 3-0 til Barca måske 4-0 hvis de spiller sig helt ud i finalen.

Jeg synes din analyse af Juvetus fejler ret meget tbh.

Jeg er enorm stor fan af pirlo, men mod et hold som Barca håber jeg næsten Juve starter med ham på bænken. Han får slet ikke tid og plads nok til at udfolde sig, og defensivt er han ikke noget værd.

Marchisio, Pogba og Vidal har derimod rigtig gode muligheder for at slå Barca's spil i stykker, og at sige de ikke har kvalitet nok giver mig indtrykket af, at du ikke har set dem spille særlig meget.

Selvfølgelig er Barca favoritter, men man skal passe på med at undervurdere Juve. De kan blive rigtig farlige på dødbolde, og Juves offensiv kan volde store problemer for Barca.

Enig i dine betragtninger om Chiellini, og personligt håber jeg Barzagli får chancen fra start, hvilket desværre er ret usandsynligt.

Redigeret af Mags d. 18-05-2015 17:14
18-05-2015 17:27 #12| 2

Altså Juventus er da et bedre spil til de odds end Barca. Det er bare det, jeg argumenterer henimod. Juve slog Atletico over to kampe. Barca smadrede dem jo ikke just.

18-05-2015 17:37 #13| 0
ROI: 116.95% (44)

uenig med dig tinamus, Juve skal imo ikke have mere en ca 15% for sejr i ordinær tid = odds 6,66..

Barca skal vel have 58-65 procent for win så det odds er imo fint.

18-05-2015 17:40 #14| 0
ROI: 116.95% (44)

til argumentationen kan der spørges, har Juventus mødt et hold der er så dygtige til at spille i små rum, eller et hold der kan flytte bolden så hurtigt ?

18-05-2015 18:07 #15| 1

3-0 4-0 til Barcelona??? Synes godt nok du undervurderer Juventus. Synes Juventus har en midtbane der kan "smadre" barcas spil. Vidal bliver en nøgle spiller og tror han kan gøre det rigtig svært for Barca.
Er enig i de 3 foran er uhyggelige og Juventus forsvar ikke er det bedste, men de er meget afhængig af alle 3 spiller deres bedste. Juventus angreb kommer til at gøre ondt på barcas forsvar, og jeg tror mascherano for det meget svært. ( smider lidt på han får rødt) Han satser alt alt for meget og det er guf for Tevez :) men ja, helt enig Barca er farvorit, men jeg tror Juventus kan byde op til dans.

18-05-2015 18:15 #16| 0
ROI: 150.22% (37)

Tror godt nok Juventus forsvar kommer til at blive kørt rundt og vil komme til at ligne trænings kegler.

- De er langsomme og det kommer til at koste dem.

Og hvem er det helt præcist der kommer til at gøre ondt på Barcelona's forsvar? Jo vidst jeg bekender gerne kulør - jeg er stor Barca fan og godt træt af at høre om Barcelona's forsvar får problemer og er svagt etc. 19!! mål i 37 liga kampe so far.. (Real 35 og Atletico 29).

Jeg kan egentlig godt lide Juventus, ingenting der - jeg tror bare de bliver kørt over, af et meget sultent Barca hold.. Tror slet ikke Juve kan matche den speed og heller ikke holde til det genpres der kommer..

Er enig med KD - ryger på nogle af de varianter der og nok også ciffertips 3-0.

18-05-2015 18:21 #17| 1
ROI: 93.97% (128)

Er det ikke som alle andre finaler, spil med underdogen?

18-05-2015 18:25 #18| 0
Pisotto skrev:3-0 4-0 til Barcelona??? Synes godt nok du undervurderer Juventus. Synes Juventus har en midtbane der kan "smadre" barcas spil. Vidal bliver en nøgle spiller og tror han kan gøre det rigtig svært for Barca.
Er enig i de 3 foran er uhyggelige og Juventus forsvar ikke er det bedste, men de er meget afhængig af alle 3 spiller deres bedste. Juventus angreb kommer til at gøre ondt på barcas forsvar, og jeg tror mascherano for det meget svært. ( smider lidt på han får rødt) Han satser alt alt for meget og det er guf for Tevez :) men ja, helt enig Barca er farvorit, men jeg tror Juventus kan byde op til dans.

Så ville jeg også smide det samme på Chiellini. Nøjagtigt det samme nede i Juventus forsvar :)

Edit: Derudover når vi har fat i kort til hvem osv, så kan man lige så godt spille Lichtensteiner til at få kort. I Serie A har han fået et gult kort hver 3. kamp.

Redigeret af Dbl_smack d. 18-05-2015 18:33
18-05-2015 18:50 #19| 0
OP
Dbl_smack skrev:@-KD-

Nah bare endnu et af mange spil :)

18-05-2015 18:56 #20| 0

Jeg er enig i Juventus forsvar heller ikke er specielt, men synes godt nok heller ikke barcas er. Kan godt være de ikke har lukket mange ind i ligaen, men de giver utrolig mange chancer væk. Kampen igår imod A.Madrid kunne de sagtens have lukket 2-3 kasser ind. Mener bare Morata og Tevez supplere hinanden rigtig godt, og med Piques manglende hurtighed og machreanos "satsende" spil så har Juve muligheder. Barca er favoritter, er bare ikke enig i det bliver 3-0 4-0.

18-05-2015 19:21 #21| 0
-KD- skrev:Nah bare endnu et af mange spil :)

Synes nemlig det var ærgerligt hvis du havde overset den nemlig. For hvis du mener Barca vinder 1.halvleg. Så ville jeg hellere end gerne tage den med Halvleg/fuldtid også.

19-05-2015 12:53 #22| 0
sNABELA skrev:

Tror godt nok Juventus forsvar kommer til at blive kørt rundt og vil komme til at ligne trænings kegler.

- De er langsomme og det kommer til at koste dem.

Og hvem er det helt præcist der kommer til at gøre ondt på Barcelona's forsvar? Jo vidst jeg bekender gerne kulør - jeg er stor Barca fan og godt træt af at høre om Barcelona's forsvar får problemer og er svagt etc. 19!! mål i 37 liga kampe so far.. (Real 35 og Atletico 29).

Jeg kan egentlig godt lide Juventus, ingenting der - jeg tror bare de bliver kørt over, af et meget sultent Barca hold.. Tror slet ikke Juve kan matche den speed og heller ikke holde til det genpres der kommer..

Er enig med KD - ryger på nogle af de varianter der og nok også ciffertips 3-0.

Barcas forsvar har ikke været bedre nogensinde, ikke sådan at de er fantastiske forsvarspillere men mere fordi holdet som enhed passer rigtigt godt sammen. Derudover skal det lige siges at der kun er scoret på et hovedstød imod dem i 2015 og det var Benatia der gjorde her sidst.
19-05-2015 13:13 #23| 0
ROI: 15.38% (5)

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at folk ikke synes Juves midtbane har klasse. Det er altså helt væk.

Den kandiderer vel næsten til at være en af de bedste i verden.

19-05-2015 13:22 #24| 0
Mags skrev:

Jeg synes din analyse af Juvetus fejler ret meget tbh.

Jeg er enorm stor fan af pirlo, men mod et hold som Barca håber jeg næsten Juve starter med ham på bænken. Han får slet ikke tid og plads nok til at udfolde sig, og defensivt er han ikke noget værd.

Marchisio, Pogba og Vidal har derimod rigtig gode muligheder for at slå Barca's spil i stykker, og at sige de ikke har kvalitet nok giver mig indtrykket af, at du ikke har set dem spille særlig meget.

Selvfølgelig er Barca favoritter, men man skal passe på med at undervurdere Juve. De kan blive rigtig farlige på dødbolde, og Juves offensiv kan volde store problemer for Barca.

Enig i dine betragtninger om Chiellini, og personligt håber jeg Barzagli får chancen fra start, hvilket desværre er ret usandsynligt.

Kun tiden kan vise om min analyse fejler, kunne sagtens lave en meget større en, dog vil jeg sige at juves midtbane er for langsomme i forhold til spil i små områder, de har problemer hvergang der bliver spillet på tredjemanden dvs fra forsvar til angreb. De gange Real madrid gjorde det blev de sat ud af balance og bagkæden kom i problemer. Juve lavede så mange opspilsfejl da de blev presset af real, de var rystende nervøse. Selv Pirlo lavede fejl som han normalt ikke gør.

19-05-2015 13:22 #25| 6
ROI: 114.42% (235)

Det er nok den kamp bookmakerne har mest styr på af alle kampe hele året rundt.. Så I bør nok være lidt skeptiske overfor om de "value bets" i finder i virkeligheden indeholder den store værdi, eller om i bare vil have noget ud for liren.

Jeg tvivler ihvertfald på i finder nogle informationer som bookmakerne ikke allerede er opmærksomme på..

19-05-2015 13:25 #26| 0
MorfarFraAlbertslund skrev:

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, at folk ikke synes Juves midtbane har klasse. Det er altså helt væk.

Den kandiderer vel næsten til at være en af de bedste i verden.

Siger ikke de ikke gode for det er de, de er bare 2 niveauer under Barcelonas. Mener bare de vil komme i så store problemer at man ikke vil kunne se det de egentlig kan fordi de skal løbe rundt efter kuglen alt for længe.
19-05-2015 17:19 #27| 0
Catala skrev:

Kun tiden kan vise om min analyse fejler, kunne sagtens lave en meget større en, dog vil jeg sige at juves midtbane er for langsomme i forhold til spil i små områder, de har problemer hvergang der bliver spillet på tredjemanden dvs fra forsvar til angreb. De gange Real madrid gjorde det blev de sat ud af balance og bagkæden kom i problemer. Juve lavede så mange opspilsfejl da de blev presset af real, de var rystende nervøse. Selv Pirlo lavede fejl som han normalt ikke gør.

Lige præcis mod hold der presser højt er det ikke så usædvanligt Pirlo laver fejl i opspillet. Derfor min pointe om, at jeg håbede han startede ude mod Barca (som juve fan vel at mærke)

Jeg kan godt følge dig, men jeg tror Barcelona får større problemer med Juves midtbane, end omvendt.
19-05-2015 22:41 #28| 0
Mags skrev:

Lige præcis mod hold der presser højt er det ikke så usædvanligt Pirlo laver fejl i opspillet. Derfor min pointe om, at jeg håbede han startede ude mod Barca (som juve fan vel at mærke)

Jeg kan godt følge dig, men jeg tror Barcelona får større problemer med Juves midtbane, end omvendt.

Jeg kan ikke være mere uenig.
19-05-2015 22:50 #29| 0
Catala skrev:

Catala skrev:

Hvis pirlo laver fejl, hvad søren kommer de andre så ikke til at lave. Du mener da ikke at du nogensinde vil sætte pirlo på bænken. Det helt galt.
19-05-2015 22:51 #30| 0
Mags skrev:

Hvis pirlo laver fejl, hvad søren kommer de andre så ikke til at lave. Du mener da ikke at du nogensinde vil sætte pirlo på bænken. Det helt galt.
19-05-2015 22:52 #31| 0
Catala skrev:

Siger ikke de ikke gode for det er de, de er bare 2 niveauer under Barcelonas. Mener bare de vil komme i så store problemer at man ikke vil kunne se det de egentlig kan fordi de skal løbe rundt efter kuglen alt for længe.

To niveauer under barcas midtbane?? Jeg synes du er meget farvet, rigtig meget endda :) barcas midtbane er ikke skræmmende, det er de 3 der ligger foran til gengæld! Sergio B, Iniesta og Rakatic (aner ikke hvordan man staver) er ikke to klasser over Pogba, Vidal og Pirlo. Jo vist, iniesta er en verdensklasse spiller men de to andre er slet ikke så gode! Men det er bare min subjektive mening :)
Redigeret af Pisotto d. 19-05-2015 22:53
19-05-2015 22:54 #32| 0

Ved ikke lige hvad iPaden lavede der, undskylder for det ikke står helt så godt.. :) håber i kan se hvad jeg har skrevet.

20-05-2015 01:13 #33| 0

Når folk siger, at Barca får problemer med Juves midtbane, må de vel have overset at Barca har verdens bedste midtbanespiller/playmaker -> Messi?

:D

20-05-2015 07:16 #34| 0

Vil nu ikke kalde Messi for en midtbane spiller. Han trækker ned i banen ja, men han befinder sig nu mest som angriber.

20-05-2015 07:51 #35| 1
Xnuu skrev:Det er nok den kamp bookmakerne har mest styr på af alle kampe hele året rundt.. Så I bør nok være lidt skeptiske overfor om de "value bets" i finder i virkeligheden indeholder den store værdi, eller om i bare vil have noget ud for liren.

Jeg tvivler ihvertfald på i finder nogle informationer som bookmakerne ikke allerede er opmærksomme på..

Jeg synes den her generelle tankegang omkring store kampe virker noget flawed.

Hvis vi kan blive enige om at antage, at bookies ikke er gamblers, men derimod bare facilitatorer der skal tjene deres 5-10% vig. Så må deres formål være at få lige action på begge sider (alle 3, i tilfælde af 1x2 væddemål) - og altså derfor at sætte en linje hvor folk vil fordele sig ligeligt. Den linje vil så, som vi ved, rykke sig alt efter hvor pengene kommer ind. Det må jo så betyde, at hvis der er en kæmpe portion af donks (som der formodentlig er super mange af i en så stor kamp som CL finalen - bare se tråden her, no offence til anyone) der alle vil ud på samme side - er det noget bookies må tage højde for, og ellers justere for løbende. Det må ligeledes betyde, hvis man ikke er enig i den kæmpe chunks vurdering, at der kan findes value på den anden side. Det er således ikke bookies du skal være klogere end - det er dine betting kollegaer.

Derved ikke sagt at det er nemt at finde value - det er det helt sikkert ikke af flere grunde, bla., 1) Du skal være klogere/bedre end størstedelen, 2) du skal være hurtigere end de andre der også er klogere/bedre - inden linjerne rykker sig...

Alt i alt - jeg enig i konklusionen, men ikke præmissen. Det er muligt min tankegang er flawed, har længe tænkt over det - da jeg tit ser postulater som dit, så skyd endelige tilbage =)

20-05-2015 08:59 #36| 0

twitter.com/FCBarcelona/status/600774277504376832

20-05-2015 12:28 #37| 0
Catala skrev:

Det mener jeg bestemt ikke det er. Jeg synes pirlo er fantastisk, og med sit overblik og sparketeknik kan han være kampafgørende.
Men hans spil i Chl har båret tydeligt præg af, at han er vant til at have meget mere plads på midtbanen i den hjemlige liga.
Både mod Monaco og Real Madrid havde han store problemer med det høje pres, og han var af flere omgange tæt på at koste potentielle mål i farlige omstillinger fra modstanderen.

Pogba har langt mere fysik og er noget bedre til at holde på bolden. Det samme er marchisio, der muligvis ikke har helt samme offensive blik for spillet, men derimod er en langt større gevinst defensivt.
Ud over det er både Vidal, Pogba og marchisio langt mere aggressive og rutinerede i presspillet, og det tror jeg kan blive nøglen til at ødelægge Barca's offensive flow fra midtbane til angreb.

Vi bliver nok ikke enige, men jeg har set tæt på samtlige af Juves kampe i år, så synes ikke det er noget jeg tager helt ud af det blå.
01-06-2015 17:28 #38| 1
ROI: 117.03% (276)

Så er promos til CL finalen begyndt at dukke op

Unibet er ude med denne. Samme type som de kendte fra Bet365, husk dog minimum odds på pre spillet

Spil op til 300 kroner (før kampen/pre-match) på Champions League og Unibet giver dig et risikofrit livespil på samme beløb op til 300 kroner.
Sådan får du et risikofrit livespil
1. Opt-in nedenunder med dit brugernavn præcis som det staves (forskel på store og små bogstaver).
2. Gå til Sport*
3. Placere et single spil på Champions League Finalen til minimum odds 1.40.
4. Efter du har spillet, vil du automatisk være kvalificeret til et risikofrit livespil på Champions League Finalen op til samme værdi, som du har spillet før kampen.
Tilbuddet gælder fra d. 29. maj 2015 og indtil kampen starter lørdag d. 6. juni kl.20.45.

01-06-2015 17:37 #39| 1
ROI: 117.03% (276)

Scandicbookmakers med næste bonus tilbud

Bliv klar til Champions League!
Spil på sport og få 250 kroner i bonus til finalen
Scandic Bookmakers er klar med et særligt tilbud for at gøre dig klar lørdagens Champions League finale imellem Juventus og F.C. Barcelona.

Omsæt for minimum 500 kroner på Sport fra mandag til torsdag, og så giver vi dig en bonus på 250 kroner på lørdag, som du kan bruge på den store kamp.

De 500 skal være omsat til minimum odds 1.5

Redigeret af supersafe d. 01-06-2015 17:38
05-06-2015 12:36 #40| 0
OP

Getting closer!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar