Jeg har siden december sidste år svævet et sted mellem NL50 og NL100. Dvs. grinder mig jævligt op fra NL25/50 til en fin NL100 rulle hvorefter jeg efter X antal dage går på psykotilt, taber en 8-10 BIs, hiver det meste af rullen ud og starter forfra. Det er jeg obv. træt af og trænger til nogle andre øjne, der kan finde mine værste leaks.
Jeg har spillet poker i snart 3 år og mine basic stats er ca. 22/19/2,9 - 3-better 7% - Fold to 3-bet: 72% osv. Jeg vil altså mene at jeg som minimum har det grundlæggende på plads.
Jeg ved ikke helt hvad jeg er klar til at betale så den tager vi når/hvis jeg har fået et par tilbud.
PM mig eller skriv her i tråden. Jeg er interesseret i hvilket limit i til dagligt crusher og hvilke erfaringer i har med coaching.
Coach søges (NL50/100)
PM sailor herinde fra...super coach.
Spil kortere sessions og indfør et stoploss for dagen. Jeg har spillet dig en del, og du slår uden tvivl NL100. Det var den coaching, du havde brug for. Det bliver 200. Pm mig for info om, hvor du skal sende de 200 hen:-)
SS: Ingen tvivl om at du har fat i nogle af de ting som jeg også ved skal forbedres. En anden ting i samme boldgade er at jeg ofte kommer til at spille alt for mang borde (like 8-9 stykker), selvom jeg ved at 4 stk. max er optimalt for både udvikling og overblik m.m.
@Bjorna
Du skal ihvertfald løsne op. Der er jo ingen beviser for du raisede andet end AA i lørdags :) tak for sidst. Det skal gøres om på et tidspunkt!
har også spillet en del mod dig, og set dig ofte på bosden.
imo bør du spille kortere sessions og tableselecte bedre. dertil så synes jeg din 3bet på nl50 er for høj. for det meste kan du sagtens nøjes med 4-5% da min erfaring på det limit siger at de ikke holder øje med om du 3better 2-3% eller 7-8%. så du får action anyway.
jeg har for nyligt skåret lidt ned på det og fået mere succes. eller måske handler det mere om at udvælge de rigtige modstandere?
@Bjorna
Du er velkommen til at skrive til mig..Du kan læse mere om min coaching her:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=192943
@Fryden
Live er jeg åbentbart en kæmpe scared fish. Ikke at det forhindrer mig at at komme i pengene mod jer andre donks ;-) Og ja, det må vi helt sikkert gøre igen. Måske kan vi lokke folk til Aalborg næste gang.
@Zonki
Tableselection er også en af de ting jeg prøver at gøre bedre. Mht. min 3-bet frekvens, 3-better jeg naturligvis kun fiskene for value. Der sidder dog en masse regs og semiregs der bare folder alt for meget til 3-bets. Jeg tror hovedsageligt det er mod dem min 3-bet frekvens er høj.
@Sailor
Det ser fornuftigt ud mht. priser osv. så jeg vil tage kontakt til dig én af dagene - i mellemtiden må jeg lige ned i byen og investere i noget headset m. mikrofon.