Coach søges til NL100 spiller

#1| 0

Jeg har i noget tid spillet meget NL50 SH og er rykket op her den sidste 1-2 mdr på NL100 SH. Jeg er ikke hel så godt kørende som jeg var på NL50, men stadig med +bb/100 på NL100, selvom min sampel stadig er lille i forhold til NL50.

Så jeg søger en coach til at hjælpe mig bedre i gang med NL100, afhjælpe lidt leaks og hvor jeg kan arbejde med forbedringer. Nogen som er friske på 2-4 timers arbejde med mig, eller kender nogen? Jeg forstiller mig at coachen er en der er god til at lære fra sig, sætter nogle tanker i gang hos mig og som er vindende på nl100+.

Min primær spillestil ligner noget der hedder TAG 21/15/2 3b 5, men det svinger meget alt efter hvordan bordet er. VP/PR er noget jeg har arbejdet en del med, samt 3bs hvor jeg har fået lukket gappet fra 21/13/2 3b 3.

Har i nogen spørgsmål så fyr dem af her i tråden.

26-03-2010 18:49 #2| 0

Sailor
SS
Joonas
Walth

26-03-2010 18:52 #3| 0

siffer said it.

26-03-2010 18:57 #4| 0

Du bør nok skrive noget om, hvor meget du er villig til at ofre på det. Samtidig vil det nok være svært for dig at få klaret det hele på 2-4 timer. Det sagt, så er jeg blevet coachet af både Walth og Sailor, og jeg har været særdeles tilfreds. Har aldrig været coachet af joonas, men han er en dygtig spiller, så du går heller ikke galt i byen ved at vælge ham.

Uden at skulle nedgøre de to andre, så er jeg ret overbevist om, at Walth er den dygtigste spiller af de 3, men det gør ham ikke nødvendigvis til den bedste coach. Af det jeg kender til dem, så vil de alle 3 kunne hjælpe dig videre.

26-03-2010 19:44 #5| 0

Er blevet coachet af Sailor og kan kun anbefale ham.

Han er rigtig god til at forklare sig, og få rettet de ting af der skal rettes effektivt.

De tre andre (som SiFFer nævner) kender jeg ikke til.

26-03-2010 20:01 #6| 0
OP

Ja 2-4 timer er nok ikke helt nok, men synes det kunne være fint at starte ud med og tage den derfra.

Ang. Pris, ved jeg ikk hvad man skal give for sådan noget, men det er da klart at hvis det giver godt ud er man self villig til at betale det mere.

Hvad tager de forskellige i timen i har nævnt, hva limit spiller de selv, og noget andet vigtigt, - hvad har i fået af erfaringer/lært af de coaches i har haft?

26-03-2010 20:07 #7| 0

Det kommer an på, hvad du mener, du har brug for.

Sailor er imo ret god til det sådan relativt basale - oplagte barrelspots f.eks.

Walth er ret skrap til f.eks. implmentering af optimal betsizing.

Den bedste coach, jeg har haft, er, without a doubt, Phearlezz herinde fra. Altså manden er bare en chef. Så enkelt er det. Men så skal du altså hive en ordentlig røvfuld oplæg ud af rullen.

"Kommentar slettet pga. henvisning til anden affiliate, selv efter en advarsel er givet."

26-03-2010 20:26 #8| 0

Hov jeg mente faktisk også KeysorZoze i stedet for Joonas :) Ved ikke om Joonas coacher, men lige meget hvad, virker begge kompetente!

26-03-2010 21:13 #9| 0

Hej Zonki.
Jeg vil gerne coache dig hvis det kunne have din interesse.

Jeg spiller NL400 og er for nyligt rykket op fra NL200 hvor jeg over 150.000 hænder vinder med 8 bb/100. Jeg har en god spilforståelse og kunne godt tænke mig at lære lidt fra mig. Det kan jo starte med en enkelt time hvorefter du kan vurdere om du har lyst til mere eller ej.

Hvis du er interesseret i at leje min førstesal fyldt med pokerguldkorn så skal det kun koste dig den nette sum af...: ... hmm... er egentlig ikke helt sikker på hvad det skal koste. Det skal koste mere end at leje en tømrer i 1 time... men mindre end en advokat... jeg vil tro vi lander på en $80...

hilsen Topper.

26-03-2010 21:31 #10| 0

Kan godt sige god for TopperH. Farlig herre.

26-03-2010 21:39 #11| 0

Tak Steen.

Ps. Du får lektier for, og der er ikke rundbold når solen skinner. Det er hårdt arbejde.

26-03-2010 23:18 #12| 0

så røg SS ud af biledet som Coach

Profil: SuperSennels (Profil er inaktiveret)

så ham kan du godt slette fra dine tanker.

men gl med at finde den rette ;)

27-03-2010 00:19 #13| 0

Smid nogen videoer op af sessions med 3-4 borde, og bemærk hvad du gerne vil have hjælp til, så er der mange der vil hjælpe dig helt gratis. Camstudio er vist fint til at recordere med.

27-03-2010 00:21 #14| 0

Haha, hvorfor fanden er sennels blevet inaktiveret, jeg kan regne ud han har været en bandit, men hvor bandittet har han været? :D

27-03-2010 00:37 #15| 0
OP

Lyder spændende topper. Jeg sender dig lige en pm når jeg kommer hjem om 3timer. Så kan vi snakke.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så mangler jeg nok en del af det basale stadigvæk. Udover det, så er der også meget arbejde i 3b pots hvor jeg synes jeg bliver ejet ind i mellem af de andre regs. Men i og for sig må det være det basale jeg skal have bedre på plads for at slå nl100 solidt, og så må optimering af bets komme lidt senere.

27-03-2010 01:07 #16| 0

Hvis du struggler med basics samt standard spots i 3bet pots, så kan få timers coaching gøre underværker, da det er ret grundlæggende områder i dit spil man justerer. Du kan bare skrive en PM.

27-03-2010 01:37 #17| 0

Jeg kan i øvrigt også sige god for TopperH. Både fagligt og pædagogisk.

27-03-2010 01:57 #18| 0
Pokernets ME vinder !

Uden tvivl Sailor og det er ikke close. Han spiller et TAG game ligesom du gør, og han er rigtig god til at formidle 'the basics'.

Blev selv coachet af ham i sin tid, så jeg ved af erfaring at han uden tvivl kan lære dig at rense NL100 totalt, og vel egentligt også NL200. Derudover, så er han en kanon gut, og han er uden tvivl en af de fedeste personer jeg har lært at kende igennem poker.

27-03-2010 01:59 #19| 0
Pokernets ME vinder !

I øvrigt, så synes jeg det er fesent at PN skal være så nazi agtige mod Sennels. Aner ikke hvad han har skrevet, men manden er om muligt den mest aktive herinde i et i forvejen halv steneren analyse forum uden så meget action i.. way to go

27-03-2010 02:16 #20| 0

Jeg glæder mig også til at se, hvordan NL50 analyserne vil foregå fremover.

Men walth, regler skal jo gælde for alle - også for ham, men synes det er synd...MEGET synd...

27-03-2010 03:00 #21| 0

@walth
Aktivitet giver ikke immunitet når man gentagne gange bryder reglerne, og er mere interesseret i at lede trafik væk fra PokerNet end noget andet. Du siger selv at du ikke ved hvad han har skrevet. Så synes jeg at det er hårdt at kalde os for nazister, når du ikke ved hvad der (gentagne gange) har ligget bag beslutningen.

Vi gør ikke noget for at genere nogle, og vi prøver så diskret som muligt at holde god ro og orden. Når det er folk I ikke kender personligt, så hedder de trolls og I støtter op om vores beslutning, hvis det er folk I kender, så er vi nazister. Men vi bliver nødt til at trække nogle linier og fortælle hvad vi kan tillade og ikke tillade, og når man gentagne gange bryder de regler og åbenlyst i tråde opfordrer andre til at søge mod vores konkurrenter og har meddelt at man aldrig ville kunne finde på at støtte det forum man har brugt gratis længe, så ville jeg ikke passe mit arbejde hvis jeg ikke reagerede på det.

27-03-2010 03:06 #22| 0

@fissehans

Jeg synes oprigtigt også at det er synd. Jeg har interesse i så meget og så god aktivitet på PokerNet som muligt, og SuperSennels har bidraget med meget og med meget godt. Jeg nyder ikke - modsat hvad folk måtte tro - at fjerne folk fra PokerNet. Jo, hvis det er spam, men ellers ikke. Det er en skam at folk har andre interesser end til PokerNets bedste, nå de kan bidrage med ting til forummet. Men som du siger, regler skal gælde alle, ellers ender vi med flere situationer hvor eks. mods pludselig bliver affiliate for konkurrerende sites og udnytter den tillid PokerNet har vist dem, eller andet lige så usle situationer.

27-03-2010 03:37 #23| 0

Jeg er faktisk overhovedet ikke enig i alt det der forpulede "alle skal behandles ens" bullshit! Jeg er sgu snart træt af det!

Ja, jeg behandler folk der kommer til mig med samme udgangspunkt ens, men så kan folk gennem deres handlinger opbygge en relation til en, der gør, at det absolut vil være decideret latterligt, at jeg behandler min bedste ven på samme måde som hr. fucking Jensen på torvet! Det er decideret plat!

Jeg mener IKKE at Supersennels skal have lov til hvad som helst, men jeg mener i den grad han har bidraget med rigtig mange gode ting til Pokernet, og at han derfor af helt naturlige årsager bør have længere tråd end "john doe".

Jeg kender sgu heller ingen firmaer der ikke forskelsbehandler deres kunder, og giver bedre aftaler til de "vigtige/store" kunder end hr. fucking Jensen.

Uden overhovedet at forholde mig til hvad Supersennels har gjort, så mener jeg blot, at Supersennels, og flere andre, bør have en anelse længere snor end en eller anden random donk, alene pga. hans relation til pokernet, og af den grund kan jeg på ingen måde se problemet i forskelsbehandling.

Håber sgu det bliver genovervejet, eller det kommer frem at han ren faktisk er trådt relativt langt over grænsen.

PN er sgu et fedt nok sted, men er på vej til at blive oversvømmet af ligegyldighed, og det hjælper sgu ikke på det, at hvis de "gode" folk ikke skrider af sig selv, så smider PN dem ud. PN er ingenting uden deres brugere. Don't forget.

@ OP

Tag Sailor. Han er sgu en cool gut, og han er kanon til det teoretisk og praktisk basale du føler du mangler til at gå fra 50-200 :)

MVH Skod

27-03-2010 03:39 #24| 0

@ pisfisk
Jeg fangede SuperSennels på MSN og fik hans side af historien. Jeg vil ikke gøre mig til herre over at bestemme hvem hvad og hvor, men synes det er fair at man også får hans side af historien. Anyways, han bad mig skrive det her i tråden:

Jeg tillader mig at undre mig over, hvor de ”gentagne gange” kommer fra.
Så vidt jeg ved (tjek mine PMs f.eks.), så har jeg aldrig været i nærheden af at drive affiliate-arbejde,
og jeg kommer det heller aldrig. Jeg fik lukket en tråd angående tilbud om staking og coaching UDELUKKENDE baseret på, at Sailor var med i det.
Så hvis du gider uddybe de gentagne gange en smule ville det være rart. Det ville samtidig klæde dig.
Én ting er, at du har bildt dig ind, at jeg driver affiliate-arbejde. At det er forkert er være, hvad det være vil.
Men du skal sgu ikke påstå, at jeg har fået gentagne advarsler, når det er direkte løgn. Du kan jo eventuelt prøve at hive fat i nogle af folkene bag
den "omtalte" affiliate og høre, hvor stor en del af det site, jeg er. Hint: Det er ikke-eksisterende. Jeg har den kontakt til sitet, at jeg kender Sailor irl. That’s it.

Sidst, men ikke mindst, så ville det have klædt dig at sende mig en PM. Du kunne jo eventuelt have fået min MSN af Rasmus, hvor du så kunne have spurgt ind til mit svar.

Med venlig hilsen Benjamin (SuperSennels)

Hvis I ikke mener, dette er passende her, så skal i være mere end velkomne til at slette lortet.

27-03-2010 03:59 #25| 0

Fuck det stinker PN, især hvis SS har en pointe.

27-03-2010 04:06 #26| 0

Helt ærligt PN

Overvej lige, hvad det er, I har gang i. SuperSennels er et kæmpe aktiv for dette skrantende forum, hvor han dagligt hjælper talrige pokerspillere med at blive bedre i særligt analyseafdelingen.

Jeg synes, at det vil være direkte åndssvagt, hvis I udelukker sådan en profil herinde. Og hvorfor? Fordi I har fået nogle guldrandede forbindelser, som I vil håndhæve?

Jeg aner ikke, hvad SS har skrevet. Men I bør sgu efterhånden se indad og spørge jer selv, om det her site skal drives for egen vindings skyld eller for at give danske pokerspillere de optimale betingelser for at blive bedre.

For hverken jeres besættelse af affiliates eller ban af SS hjælper nogen dansk pokerspiller.

Om I skylder SS en undskyldning vil jeg ikke gøre mig til herre over. Men overvej nu lige situationen før I lokker endnu flere af de markante PN-brugere over på konkurrerende sider som... nej,der troede I nok lige hva ;)

Igen, se nu ind ad og spørg Jer selv, om et ban af SS er fair og berettiget. Og unblock ham derefter. PN skal vel forhåbentlig ikke drives som en online politistat!

Vh

Perikles

27-03-2010 04:15 #27| 0

Mht coaching. Pick en der er god til at strukturer poker-træningen, stor faglighed frem for ud-af-boksen tænkning, og generelt dygtig til at forklare alle hans actions.

Btw bliver ordet "coaching" ikke anvendt forkert i poker-sammenhæng?

Er Sailor affiliate pusher?:)

27-03-2010 04:19 #28| 0

@Skod

Jeg er til dels enig. Der er også brugere herinde der har 3 advarsler. Jeg ville aldrig banne en god PokerNet-profil for trolleri eller at gå over stregen i en diskussion. Men når profiler gør hvad de kan for at få PokerNet til at fremstå dårligt, grundet deres engagenemt i konkurrerende sites, uanset hvor skjult, snørklet og mellem-linierne de gør det, SAMTIDIG med at de direkte opfordrer PokerNets brugere til at bruge vores konkurrenter, så bliver vi nødt til at beskytte vores forretning.

Nu skal de ikke være "PokerNet mod de andre". Der vil være en gruppe der vil holde hårdnakket fast i at "vi ikke har beviser", at "den og den ikke har tilknytning" og at "det er ikke fair". Men hvor PokerNet er for alle, så er det altså ikke et sted hvor konkurrenter - som det har været åbenlyst tilfældet de seneste år - bare kan gå ind og tage PokerNets kunder og coache, stake eller på anden måde flytte PokerNets brugere over til konkurrerende deals.

Du er en behagelig og klog fyr, og når kloge mennesker taler skal man altid lytte efter, specielt hvis man er uenig. Så jeg vil meget gerne høre andre løsningforslag. Jeg kan ikke sige til SuperSennels igen at han skal lade være at henvise til Pokergirl, for han stopper ikke. Han stopper heller ikke med at forsøge at undergrave PokerNets arbejde, på trods af al den grstis tid han har brugt herinde. Jeg har sagt det pænt flere gange, og når SuperSennels direkte opfordrer andre brugere til at søge på Pokergirl på Google... Jamen... Hvad skal jeg så gøre? Hvad ville du gøre i min situation?

Jeg - og alle andre her - er fuldt klar over at PokerNet ER brugerne, og uden dem er det bare en gul tom side på internettet. Det forsikrer jeg at vi ikke glemmer.

@fissehans/SuperSennels

Det er okay, jeg vil gerne uddybe.

Jeg har ikke påstået at SuperSennels driver affiliateforretning. Jeg har kendt Sailor i 7 år som en god ven fra før pokertiden. Vi har også talt om den lidt akavede situation at vi nu står i, og Sailor har - ligesom SuperSennels - forsikret mig at SuperSennels ikke er affiliate.

Men det er ikke pointen.

SuperSennels skrev her til aften "Google poker og så det modsatte af dreng", som om det er en rebus der er for vanskelig at forstå for PokerNets mods. Altså... ? SuperSennels har før været meget negativ omkring PokerNet og vores deals, og har højt og flot proklameret at han aldrig vil bruge vores mildest talt elendige deals. Det er som om han sætter en ære i at nedgøre PokerNet og skabe dårlig stemning, fordi han har en præference for Pokergirl.

PokerNet har længe være et fristed for folk der ville fiske spillere til deres egne deals, og skubbe folk over til vores konkurrenter. Vi forsøger at drive en forretning her, vi betaler lønninger, vi betaler husleje, vi betaler skat, regninger, advokater, revisorer, serveromkostninger, udviklingsomkostninger osv. Jeg kan simpelthen ikke se til at folk bevidst går efter at fjerne vores indtægtskilder, uanset at man er en respekteret og gammel profil som SuperSennels, som jeg også var meget ærgerlig over at måtte lukke for (midlertidigt eller ej). Jeg ønsker kun højere kvalitet, men vi kan simpelthen ikke gøre det for enhver pris.

Når det er sagt, så har du ret i at jeg burde have skrevet en mail. Det undskylder jeg, men jeg var rimelig ophidset over at føle at PokerNet nu igen fik en stråle op af ryggen (af en ret velkendt farve). Jeg var dog alene på kontoret og nothing878 var uden på lidt fredags-narrestreger, så det ville jeg ikke forstyrre. Men jeg tager gerne på min kappe at kommunikationen af min beslutning kunne og burde have været bedre.

Men lad os tage den over mail hvis det er, så vi ikke helt smadrer OP's fine intention og den gode tråd der var i gang.

27-03-2010 04:22 #30| 0

@ OP

Jeg vil også godt anbefale Topper. Han ved hvad han laver, prisen ser rigtig god ud, og som han siger, så kan nogle få timer faktisk gøre underværker hvis det er helt basic spots du mangler at få styr på.

@ Skod

Har du et problem med mig :-)

27-03-2010 04:22 #29| 0

Haha Sennels vil gerne tilføje, at han synes det er nice at i har taget hans råd om nazi-modding til efterretning.

@Perikles
Det værste er sådan set, at den affiliate, ikke kan konkurrere med PN på de største deals som værende Betfred og Betsafe, hvis folk skifter til omtalte affiliate for at hoppe på deres Betfred eller Betsafe deal går de glip af GIGANT value.

At PN er helt horrible, hvad angår andre deals(læs cake, merge, ftp og til dels der Purple lounge deal, som immervæk stadig er bedre).

Synes det er synd, at PN ikke slår mere igennem på, at deres deals rent faktisk er de bedste. Og istedet forsøge sig, at optimerer deres brugeres profit for derigennem at skabe loyalitet.

Og jeg ved der kommer en lang smøre nu til mig om, at jeg skal holde min kæft fordi der bliver arbejdet hårdt.

Jeg kan så som modargument sige, jeg ved i tjener 3% på jeres FTP deal. I kan intet tilbyde med dem margin, hvorfor ikke få lobbyet lidt med andre affiliates?

Det virker mest som om, at i er begyndt at malke koen, fremfor at slå markedet. Og det er lidt kedeligt, eftersom jeg går ud fra at DTM var en mand med vision i sin tid. Her tænker jeg PN.eu og at PN var et af de første fora kombineret med affiliate delen.

Jeg tror, jeg havde valgt at gribe det anderledes an kan jeg vidst roligt melde op.

Edit:
Det kommer nok lidt hårdt ud, jeg er godt klar over, at i skal drive forretning, hvilket jeg sådan set er HELT enig i. Jeg stopper her. Du har ret i, at OPs indlæg er fuldstændigt afsporet på et helt retarderet grundlag.

27-03-2010 04:31 #31| 0

@fissehans

Det er gode råd du kommer med, og du har ret i at vi har lagt mest arbejde i at optimere de faste value-procenter til de store aftaler.

Jeg synes dog ikke at vi er sløsede på de andre, men vi har forsøgt at give en anden slags value. F.eks laver vi månedlige tours på nogle sider, kval til cruise på en anden, samle point til præmier på en tredje osv.

Vi skal også huske at vi ikke må tilbyde mere end de forskellige netværk har fastlagt. Det er ulovligt, og det er derfor vi skal være lidt fleksible ift. at give flere ting ud, så det bliver en lovlig måde at gøre det på.

Men jeg vil i den kommende tid gennemgå konkurrenternes tilbud igen, så jeg kan se hvor vi kan optimere vores tilbud. For jeg er HELT enig: PokerNets position på markedet skal give os mulighed for at få nogle endnu bedre deals igennem, og give endnu mere value til spillerne på alle netværk.

Vi arbejder pt. på at forbedre 2 specifikke netværk, som jeg forventer vil blive præsenteret i næste uge.

Hvis du har mere konkrete forslag til forbedringer af deals eller andet, så skriv endelig en PM, så ser vi om vi kan arbejde på noget i den retning. En bruger skrev et forslag på mail i går, som der ser ud til at blive en skræddersyet event ud af, så vi lytter skam, og jeg vil altid meget gerne høre gode råd.

27-03-2010 04:38 #32| 0

Det bliver svært PisFisk. Men jeg vil overveje at skrive en mail til dig, når jeg er kommet hjem fra NY d. 11.

27-03-2010 04:40 #33| 0

@fissehans

Jeg er lidt forvirret. :-) Hvad bliver svært? Jeg vil se frem til en mail , og så ser vi om ikke nogle af de punkter du tager op allerede er bedre når du kommer tilbage til Danmark.

God tur til NY.

27-03-2010 04:42 #34| 0

Min postkasse er lukket fordi jeg også har været en bandit :D

27-03-2010 04:44 #35| 0

@PisFisk

Jeg kan huske vi tog snakken om det her i sidste månede, angående alt det med diverse poker-aftaler både "lovlige" og "ulovlige" , men jeg vil gerne lige stille et direkte spørgsmål:

Er PokerNet ikke ret dobbeltmoralske anlagt når det kommer til alt der omhandler jeres konkurrenter og jeres aftaler kontra andres?

Jeg har stor respekt for PN som pokerforum og mit indlæg er ikke negativt ment, men jeg synes bare det virker en anelse dobbeltmorlask, nogen af de taler jeg har hørt fra jer kontra konkurrencen i "branchen".

Hvis man kan få 30% i rakeback på et site gennem pokernet og samtidig tjener ekstra på div. promotions på sitet eller jeg kan vælge 40% rakeback gennem en anden udbyder, synes jeg sku det minder ret meget om hinanden, forskellen er bare at den ene er "lovlig" ifht netværkets regler, og den anden giver en højere direkte RB %.

Håber du kan følge mine tanker ;-)

Et andet eksempel kunne f.eks. være Betfred aftalen, altså den aftale giver jo en langt langt højere "udbetaling" af ens rake end diverse andre lovlige aftaler som andre kan tilbyde, så i bund og grund er der vel ingen forskel på pokernets "lovlige" aftaler der giver såkaldte lovlig ekstra value eller at tage en affiliate der tilbyder en direkte rakeback procenter på ipoker?

Jeg henviser ikke til nogen andre affiliates, heller ikke pokergirl, og mine eksempler er blot eksempler.

27-03-2010 04:47 #36| 0

@fissehans

Ahh haha for hewle da altså, kan I ikke bare lade være at være det så?! :-D

Hvis du får lyst til at komme med idéer (som jeg også gerne vil høre fra banditter), så skriv på mailen inde under kontaktinfo. Nu vil jeg kravle i seng. Sov godt og god tur til det store æble.

27-03-2010 04:57 #37| 0

@MartinB

Det er et godt spørgsmål du stiller, og jeg vil forsøge at besvare efter bedste evne.

Vi forsøger efter bedste evne at undgå at være dobbeltmoralske. Det sidste vi vil, er jo at pege fingre af andre, og så selv stå i en lignende situation samtidig.

Reglern er meget snørklede og forskellige fra netværk til netværk. Vores aftaler er stort set alle tilbage fra DTM's tid, og hvis der er nogen der er skarpe til at strikke det sådan sammen så der bliver mest muligt value på en stadig lovlig måde, så er det ham.

Som vi også talte om, er vi dem folk kigger efter og slår i hovedet med hammeren hvis vi gør noget forkert ift. reglerne. Fordi vi er de store. Vores Betfred-aftale havde i starten en forkert formulering i den måde vi komunikerede det ud på, og det blev vi nødt til at ændre så det blev lovligt.

Nogle netværk må man ikke skrive ordet "rakeback" på. Det må slet ikke stå på siden hvor deres tilbud er. Nogle må gerne give x% rakeback men ikke mere, mens added value i form af bonus eller race er okay, og så skal vi sørge for at få value ud den vej. Så hvis nogen giver 40% rakeback og vi giver 30% + hvad der svarer til 10% i valueback samme sted, så kan vores godt være lovlig samtidig med at deres ikke er lovlig, selvom vi reelt giver det samme.

Det gør det mere vanskelige for spillerne at gennemskue når vi ikke må skrive et tal, og det er også en af grundende til at folk mener at vi har dprligere value på nogle netværk, hvor valuen faktisk er bedre end de tror. Når det er sagt, er vi ikke de bedste på alle netværk, og det vil jeg forsøge at arbejde videre på i den kommende tid.

Jeg håber at det svarer på dit spørgsmål.

27-03-2010 12:25 #38| 0
OP

Har smidt pm TopperH

27-03-2010 16:36 #39| 0

Det er præcis sådan noget som det her, der beviser hvorfor det er totalt blæst at lave deciderede regler på et forum. Lav i stedet retningslinjer og lad det være op til mods at vurdere hver enkelt sag. Så er brugerne også med på spillereglerne, og den lynchstemning vi ser i denne tråd vil ikke finde sted.

Hvis jeg har arrangeret en fest og jeg på en eller anden obskur måde har fået overtalt Anders Matthesen til at dukke op, så ville det være frygteligt dumt hvis jeg skulle bortvise ham fra festen, bare fordi han har brugt det sidste toiletpapir uden at finde en ny rulle, "fordi sådan er reglerne".

Martin Thorborg snakker om det i en af sine blogs, og siger det egentligt ret godt.
Tænk hvis din bedste skribent gør noget der går lige over grænsen for hvad reglerne dikterer, og du så er nødt til at banne vedkommende. Det er ganske enkelt bare forfærdelig dårlig business.

27-03-2010 16:59 #40| 0

Bad business.

De deals man kan få er jo i høj grad standardiserede, så der er jo ikke kæmpevalue i et enkelt site, fremfor andre gode sites.

Det der tilfører værdi til PN er de dygtige spillere der producerer materiale, svarer på spørgsmål, helt gratis for brugerne.

PN får derved trafik, og kan tjene på det, på deres deals etc.

Der er ikke for mange dygtige postere, og der er ikke mange der skal blokkes / ikke gider poste mere, før PN taber betragteligt i værdi.

Så i bør virkelig tænke jer om før i blokker disse postere.

Kunne det være løst på en anden måde: Samtale, samarbejde ?

Hvis ikke: er det i vinder ved at blokke ham, mere værd end det i taber ?

PN har jo tabt noget i værdi for en 50-200NL spiller nu.

27-03-2010 17:22 #41| 0

@MHau

Nu vil jeg ikke sige at SuperSennels er det samme for PokerNet som Anden er for en fest. De ting du siger er netop blevet vurderet, og det er ud fra denne vurdering at valget blev truffet om at vi ikke blev efterladt med noget valg.

Som sagt tidligere, jeg er frygtelig ærgerlig over at skulle undvære en - for nogen - god og aktiv kommentator i forummet. Men jo større en profil er, jo værre er det for os når han decideret modarbejder PokerNet, fordi han har en præference til et andet site. Det er sket for os før, og det har koster os MANGE penge.

@SuperSennels

"Kunne det ikke være løst på en anden måde?"

Jo, det håbede jeg jo, og det har jeg også forsøgt tidligere. Men hvor mange gange skal jeg forsøge, og tillade at folk bryder de ret enkle regler? Når man har 4K indlæg, så bryder man ikke reglerne fordi kan ikke KENDER dem.
Jeg er helt enig i at vi bør tænke os godt om , og jeg vidste også godt at der ville komme en masse reaktioner på denne beslutning. Jeg siger det gerne igen, jeg er ked af at SuperSennels ikke gav mig noget valg, da jeg meget gerne have set ham på PokerNet stadig, som den gode debattør i forskellige sammenhænge han længe har været.

@alle
Ift. at højne kvaliteten i analysetrådene, har vi foretaget et tiltag der bliver præsenteret i næste uge. På trods af hvad nogen måtte tro efter dette, så ønsker vi på PokerNet at højne værdien af debatterne, i særdeleshed i analysetrådene, og dette er så en af de ting vi kan gøre for det.

27-03-2010 18:36 #42| 0

@Pisfisk, det er jo simpelthen noget fis.

I har absolut intet belæg for at udtale jer om SS's tilhørsforhold. Det er denne tråd da om nogen et bevis på.

Du/I kan have nogle INDICIER. Det er også fair nok, men så må I også være mænd nok til at indrømme, at I har begået en brøler, når I rammer skævt.

Det er jo helt i skoven, når du skriver, at SS ikke gav dig noget valg. Du havde masser af valg. Et af dem kunne være at henvende dig til SS, så I kunne klare den som voksne mennesker. Helt ærligt!

Du siger, at han har fået en påtale før. Det påstår han er direkte løgn. Ergo er der en brist ét eller andet sted. Hvem der har ret, vil jeg ikke gøre mig klog på. For det kender jeg absolut ligeså lidt til, som I kender til Sennels' motiver.

Det virker ufatteligt hult, når du skriver, at du meget gerne havde set ham fortsætte på PokerNet.

Hvis det vitterligt var tilfældet, havde du/I forsøgt at snakke med manden først.

Pisfisk, du har truffet et valg. Sådan er det. Og det kan ikke laves om. Men stå da ved det i stedet for at forsøge at tørre hele lorten af på SS, som i indlægget ovenfor. Begge parter har altså begået en fejl her.

Mvh

Perikles

P.S. - nu har jeg også prøvet at google pokergirl. Men måske er det mig, som misforstår noget?

calsavara.files.wordpress.com/2006/03/poker-girl.jpg

27-03-2010 18:58 #43| 0

Tråden er da røget lidt af sporet?!

"Hahila" er en dygtig coach.

27-03-2010 19:41 #44| 0

Skidt spillet PN! Analyse kategorien bliver ikke den samme uden SS.

28-03-2010 03:14 #45| 0

@Nazimod

"SuperSennels har før været meget negativ omkring PokerNet og vores deals, og har højt og flot proklameret at han aldrig vil bruge vores mildest talt elendige deals. Det er som om han sætter en ære i at nedgøre PokerNet og skabe dårlig stemning, fordi han har en præference for Pokergirl."

Du har med andre ord bannet en bruger, delvist fordi du er tøsefornærmet?

28-03-2010 03:25 #46| 0

@ Pisfisk

Jeg forstår fint dine/jeres bevæggrunde for at agere, som der er gjort. Ikke desto mindre virker det på mig direkte tåbeligt at give fingeren til en af PNs absolut mest givende profiler, fordi han mere eller mindre indirekte har reklameret for Pokergirl.

Det burde være åbenlyst for enhver at dette ville skabe debat, hvilket du også selv medgiver. Ikke desto mindre vælger I stadig at sige bye-bye. Den naturlige følge heraf indtræder så selvfølgelig... ENDNU mere reklame for Pokergirl. Personligt havde jeg end ikke hørt om sitet før denne tråd, og ved at der er en ret væsentlig del af mit pokernetværk, der også først er blevet opmærksom på den konkurrerende side pga. SS' ban.

Så pt. må regnestykket altså se nogenlunde sådan her ud:
Farvel til en af PNs mest givende brugere
+
Mere reklame til konkurrenten end tidligere
+
Shitload af sure brugere
=
FAIL!

Jeg har btw INTET tilhørsforhold til SS overhovedet - har ham hverken på MSN, Skype eller hans navn tatoveret på min overarm - hell, jeg kender ikke engang mandens IRL navn. Jeg synes bare det virker dybt retardo ligegyldigt hvilken vinkel man ser det fra.

28-03-2010 03:34 #47| 0

+1000 Mhau.

Kunne ikke have sagt det bedre selv.

28-03-2010 03:35 #48| 0

Denne tråd har givet mere reklame til den konkurrent, som i har bannet SS for - end hvis i bare havde sendt manden en PM og redigeret hans tråd, imo.

28-03-2010 04:11 #49| 0

lol. Hvad fanden skete der lige her?

28-03-2010 05:55 #50| 0

Jeg elsker MHau. Han er så fin.

Derudover er han klog.

Han kan se tingene i et længere perspektiv. Det er fint.

Hvis PN's ansvarlige kunne det samme, havde de ændret i indlægget, givet SS en påtale og kommet videre i teksten.

Nu er der i stedet gøre med en stribe vrede brugere. Hvorfor? Fordi jeres manic reaktion kunne have ramt hvem som helst herinde.

Jeg forstår udmærket, at folk er pissed.

Mvh

P.

28-03-2010 11:26 #52| 0

Come on. Det er jo bare SS der er væk. No big deal.

Jeg kan i øvrigt også anbefale TopperH som coach. Prøv at se om det ikke er noget.

28-03-2010 11:26 #51| 0

Det er sateme langt ude det der. Jeg kan selvfølgelig godt se, at det ikke er skide smart at linke til en konkurrende affiliate.

Omvendt må man jo sige, at de fleste af jeres deals er temmelig uinteressante, hvorfor jeres eneste grundlag for at eksistere og tjene penge er den gratis arbejdskraft I får fra brugerne. Så en smule line til en af de mest aktive havde måske nok været på sin plads?

28-03-2010 11:50 #53| 0

Jeg kan se denne sag fra to sider.. SS har gjort super meget for PN's analysetråde og han har da været med til at byde ind med rigtig meget brugbart.
Derfor er det ret ærgeligt at se ham blive bannet eftersom der i forvejen ikke er overloads af post i analysetrådene..
Måske man kunne have fundet en anden løsning..

Derudover synes jeg også PisFisk tildels har ret i at det er meget svært for PN ikke at reagere på, hvis SS virkelig har linket til en anden affiliate eftersom dette ikke er fair eller godt PN's virksomhed..
Summa Summarum, som mange andre siger virker det lidt girl-ish at PN og ikke kun PisFisk (eftersom at han jo kun reagerer efter PN's regelsæt) ikke kan finde en anden løsning end at banne en af de skarpeste og mest givende pokerwise indenfor nl50-nl100..

28-03-2010 20:47 #54| 0

@nothing

Blot for en ordens skyld. Kan du ikke lige fremlægge dokumentation for, at sennels har fået gentagne advarsler?

28-03-2010 21:26 #55| 0

@interesserede

Gentagne advarsler er forkert formuleret af mig. Det tager jeg på min kappe. Når PokerNet-folk tænker advarsler, så tænker de den besked man får fra en mod om at man har overtrådt reglerne, ligesom en fodboldspiller tænker gult kort.

Nu forholder det sig sådan at man også kan få henstillinger på både PokerNet og fodbold. Man kan lave ting der er ufine, men svære direkte at give et gult kort for. Derfor får man et henstilling, og dommeren siger ikke "Nu giver jeg dig en henstilling".

Dernæst kan man også få direkte rødt kort i fodbold, og man kan også blive bannet fra PokerNet uden at have 1 eller 2 gratis lovovertrædelser. Bliver det vurderet at man bare ikke er klar over reglerne, jamen så ser vi naturligvis menneskeligt på det, og det sker jævnligt. Der retter vi bare lidt til hist og her, eller fortæller høfligt at vi er lidt kede af det ene eller det andet, og der får jeg også kun høflige og forstående svar tilbage.

Jeg skriver nu om situationen med SuperSennels på mail, da han bad om en forklaring på "advarsler". Jeg har meddelt at det var en fejl fra min side at kalde det "advarsel" da jeg skulle have brugt ordet henstilling, og ellers forklaret mine bevæggrunde.

Nu skal det ikke blive en "har han fået advarsler eller ej"-debat. Jeg erkender at jeg formulerede mig dårligt, det var en fejl af mig, og det beklager jeg. Det ændrer dog ikke ved det overordnede billede, uanset hvor meget man sympatiserer med SuperSennels. Jeg er - som jeg også har skrevet tidligere - også ærgerlig over at han ikke gav mig andet valg.

29-03-2010 01:31 #56| 0
Pokernets ME vinder !

@Pisfisk

Okay den kommentar med 'nazi' skulle ikke tages så bogstaveligt, bevares, det er bare slang..

Anyways, lidt comments til det du skrev til mig:
Jeg ville bare frem til, at jeg synes ikke "ens for alle"-halløjsa-finten burde gælde her.. Sennels bidrager langt mere til det her site end så mange andre. Tvivler i øvrigt på, at han har dedikeret sit liv til at lede andres interesse overpå Pokergirl fremfor jer.

Jeg kender på ingen måder Sennels personligt, jeg har ham på min msn og har snakket med ham et par gange, fordi jeg skulle stake ham sammen med en anden, så det er ikke fordi at jeg er tøsefornærmet over at ma' homie er blevet banned herinde fra. Jeg savner aktiv debat, og debatten herinde bliver ikke mere aktiv af at I (du???) nuker ham..

29-03-2010 02:10 #57| 0

Ren skandale at bortvise så aktiv en bruger.

Ja, vi er enige om at foretningen skal beskyttes og at det er imod reglerne at henvise til andre affiliates.

Det sagt så vidner denne sag desværre igen igen bare om den imkompetence der ligger hos jer på Pokernet, i har det bedste marked i og med i er det førende community på internettet.

Det til trods har i alle dage været mere aktive med at give deals ud der er lidt lala, og hvor valuen også er sådan lidt, lala...

Jovist, der er enkelte lyspunkter, såsom at sende folk til Malta for at kunne feste, men, hvor er alle de andre fede events som i helt sikkert kunne lave som det monster i er på det danske pokermarked??

Hvorfor er det nødvendigt at føre denne "nazi" redigering imod alle der bare så meget som nævner ordet Deal som kunne være et andet sted end Pokernet?

For mig virker det som om i går i MEGET små sko, sider som Donkr og Pokergirl giver 10 gange mere value og 10 gange bedre oplevelser for deres spillere end Pokernet gør på trods af siderne ikke har den samme spillerbase som Pokernet.

Min påstand er - at hvis i gad fokusere lidt mere på de Danske Spillere og give ordentlige deals istedet for at holde så mange procenter selv kunne i

1. Give en masse fede oplevelser til den almene dansker pokerspiller

2. Lave daglige / ugentlige turneringer med fede ting ala WSOP pakker osv.

3. Sørge for at det danske pokermarked udvikler sig da hr og fru Jensen jvf post 1 kan gå ind og spille med om nogle fede oplevelser ala casino tours, rejser o.a....

Just my 2 cents, forventer obv enten mit galde bliver slettet i bedste nazi stil eller standardsvaret med at jeg ikke ved hvad der går til lønninger, i giver så meget value som muligt osv osv.

29-03-2010 02:24 #58| 0

Jeg er helt vanvittig målløs. Er vi virkelig nået dertil, hvor en bruger ikke længere må lufte sin utilfredshed med jeres deals?

I tjener kassen på gratis arbejdskraft, så I har imo saftsuseme bare at være ydmyge omkring det her forum.
Fair nok folk skal ikke henvise til andre affiliates. Men når sennels nu beviseligt ikke er en del af Erlandsens foretagende og han sådan set handlede i god tro(ønskede at oplyse priser på coaches), er det da helt sygt at banne ham?

29-03-2010 02:28 #59| 0
Pokernets ME vinder !

løp +1

29-03-2010 02:52 #60| 0

At man så kan banne ham med alene den begrundelse, at han bærer nicket SuperSennels gør blot den her sag endnu mere tragikomisk.

29-03-2010 02:58 #61| 0

Dommeren siger da til fodboldspilleren at han får en henstilling, også ved han at næste gang får han gult :D

29-03-2010 13:23 #62| 0

Jeg vil egentlig gerne henstille til at Pisfisk, skod, fissehans osv osv ( inkl mig selv åbenbart nu ) får lukket deres brugere ...
Henviser her stille og roligt bare til at jeg er ret sikker på at den her tråd er inde på noget som OP ikke havde til hensigt :):):)

Ss

29-03-2010 13:43 #63| 0

@interesserede

Nu må I simpelthen holde jer til emnet, hvis I vil kritisere min beslutning. Hvad er det for noget med at man ikke må kritisere PokerNets deals, at jeg er blevet tøsefornærmet over et eller andet (jeg kan ikke se hvad det skulle være), eller at SuperSennels er banned pga. hans navn?!

Vi har fået en masse kritik ang. vores promotions og deals i denne tråd, og det tager vi så til efterretning og vil i den kommende tid forsøge at optimere. Men at sige at vi ikke giver value ud, det synes jeg i bedste fald er uvidende. Prøv at klikke på den her: www.pokernet.dk/value-deals/kalender.asp

Faktum er at SuperSennels blev banned pga. helt andre ting end I skriver om. Jeg har sagt hvad jeg ville i den her sag, og hvis man mangler svar på noget, må jeg opfordre til at læse hele tråden. Zonki har nu fået sin coach, og jeg ser ingen grund til at vi skal begynde at kaste mudder i den ene og den anden retning. Jeg har modtaget en del kritik, og vil tage det til efterretning til hvis en lignende situation skulle opstå.

Nu vil jeg ikke bruge mere tid og energi på denne sag, som jeg opfatter som afsluttet. Jeg lytter til folks kritik, og jeg vil nu i stedet bruge min tid på de arbejdsrelaterede ting, og arbejder netop nu på et tiltag der vil forbedre mulighederne for alle i analysetrådene. Det bør være i alles interesse.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar