er der andre fra PN (KBH området) der skal til Malmø imorgen
Cosmopol 1000kr Torsdag
Sådan noget skal du melde ud noget før, venlov ...
Så er jeg der jo.
Er du i bil?
//Simon ..
Bring enough cash to the cash game afterwords boys ;-) and i might see you there if my dog let me out the house.
Hillarious value around the cash tables these xmas days with all that are home visiting their familys wanting to escape a few houers and think they are semi pros all of em. :-) they all act like they "written books" and analyze every hand, very funny.
where a few danes there xmasday, after i made one of them reload (53 is the nuts allright) three times, he asked me - you very lucky for being first time playing, you sure you havent played before?
*smile*
I answered: -yea.. and the more i practise the luckier i get, strange isnt it?
(but he did well in end and took home a pot of 24 000 so i didnt make his family suffer)
Anyway: Did you book the tourney?
Will 100 % be full (8 seats left as we speak) so dont chans and drive over, book online.
Best of luck. Tourney are full of donks and its not a ranking one so those ones who bother about that will not play, so bring it home.
cheers
A.
@shp2000
Kun hvis der er flere til at spilitte regningen, det er ikke helt billigt over broen.
Evt smid mig Pm med nummer så ringer jeg lige
Jeg bor i Malmø, så kigger nok forbi og renser lidt cashgame....hm har vel egentlig også plads til en ekstra person over broen fra Kbh efter arbejde hvis det er...
Tror jeg napper et tog, de kører vist hele natten til KBH H så vidt vides.
C4qs indlæg får mig til at bande over at sidde helt ovre i Jylland.
Jeg håber ikke spillerne derovre får den ide at holde nogle nytårsforsætter om at spille ordentligt når jeg kommer derover igen i januar.