Er der nogle der ved om det er muligt at tage en ven med til St. Kitts hvis man vinder en pakke til turneringen. Dvs. er det muligt at bo to på det værelse man får tildelt??
CPC 2007
Ja alle CPC pakker man vinder på crypto er 2 mands pakker
Tror aldrig jeg har hørt om en pakke hvor man ikke kunne tage en gæst med.
Der er mange der er i tvivl, da de ikke udtrykker sig særligt klart, men ja er helt sikker..
@ManCini
Du har vel muligheden den 8. november...
/ 17 muligheder
@Redshark
Du glemmer hvor stor en tour-fisk Mancini er - han har ikke en chance :)
lol @ kongs
@razga
Synes da jeg har hørt rygter om, han klarede sig glimragende til The Open..
@ DRH
Ja, det har jeg, men Razga har faktisk for en gang skyld ret - jeg er tourneydonk 2tm! :( Vil bare virkelig gerne til Caribien, om jeg spiller poker eller ej derhenne, betyder egentlig ikke det vilde. Det er oplevelse bare at komme med.
KrelleTC
RedShark
Don'tPanic (Jesper_H)
Clemme_1982 + N. Adamsen
MrTurn3
undertegnede
Ved at Snowking og JCRiver går med stærke overvejelser om at tage derned også. Var afsted sidste år og det kan helt sikkert anbefales.
@ Kipster
Lyder godt! :) Hvor mange af jer spiller ME? Og ved du hvad de "vouchers" til 220$ pr stk er for noget?
Bor alle spillerne samme sted, eller hvordan foregår det?
@Mancini
Jeg dealede eventet sidste aar. - super oplevelse, havde nok vaeret sjovere at spille selv, men alligevel. - fedt sted.
De 220 vouchers er til supersatelite og de er en del af den "lite package" man kan vinde.
Jeg dukker også op--tager min bror(dethlefsen) med--gætter på han også spiller.
@ Krogen
Voucherne kan vel også bruges til de alm. turner dernede?
@ Mancini
Jesper_H, N. Adamsen og Clemme spiller med sikkerhed ME.. Vi andre spiller satelitter dernede undtagen MrTurn3, der er en lazy mofo :D