Er der nogen der ved om denne turnering på det velomtalte Krydstogtskib (Freedom Of The Sea) også kører i år? jeg kan se deres hjemmeside ikke er opdateret siden sidste år.
/CToft
CPC 2009
Xnuu
sry for hijack
men er det på søndag at party kører deres 1 mill gtd, eller bare 300k
thx! =)
det fandme tarveligt, svar på mit spørgsmål og opret din egen tråd tosse =p
CPC 08 lå helt henne i oktober, så hvis der er planer om et 09-cruise går der nok lidt tid inden der kommer info. Man lejer sig vidst ikk bare ind på verdens største krydstogt-skib sådan uden videre :)
CPC er vel crypto's tour, right?
Og eftersom det netværk er history, kommer der vel med 99% sikkerhed ikke cpc 2009, såfremt min første antagelse er korrekt :)
@Jungle
Med mindre nogle af de netværk, der tidligere var en del af Crypto, vælger at gøre dette igen på det nye netværk (boss, iPoker)
@Jungle
jeg tænkte det samme, men havde også Tina's tanker i hovedet, derfor jeg ville høre om der er nogen der er bedrevidene.
Nu har jeg lidt lovet damen at tage hende med på sådan et skib (så slipper jeg for hende i vegas).
men ellers er der vel Ladbrokes Poker Cruise som alternativ?
@pimpefar
CPC lå i december, ikke oktober.
@xnuu
Interpoker og classicpokerfolk snakkede om at overtale boss til at overtage showet i år(og nu når de begge er skiftet til boss, ville det være naturligt).
Jeg tvivler på det sker dog. Så lidt som der er styr på det netværk, har jeg svært ved at se dem banke et cruise sammen.
Hey,
1: CPC var et Crypto projekt. Om der er nogle der overvejer at videreføre det skal jeg lade være usagt. Jeg tror det næppe.
2: www.classicpoker.com/mpp/index.php. Der kan folk følge din rakeback.
3: Det tager desværre lidt længere tid end som så at vænne sig til nye systemer. Dog har jeg været på besøg hos pokernet på Malta og sender i dag mit forslag til DTM.
Witten
@ Witten
2: Super, men hvor finder jeg linket på www.classicpoker.com ? - Kan ikke se det under nogle af menu punkterne?
3: Lyder godt, bliver der noget til de folk som allerede er oprettet, eller er det bare bad luck?