Hejsa
Hvem er med i denne i morgen ??, er med som Wulffi.
CPC$200K Freeroll Hvem er med?
$200K Freeroll, det lyder som en freeroll der er værd at spille. Jeg signer op...
Jo, jeg er med. Den skal bare ha´! :-)
Max er 2000 deltagere... gad vide hvad de gør hvis flere har kvalificeret?
Med som Implicit
man skulel spille mindst 2000 rakede hænder ($1+ rake!) for at kvalificere sig..
jeg er ret spændt på at se hvor mange der faktisk er med.. jeg gætter på <500.
med hensyn til max pladser så har de jo nok vist hvor mange der kvallede :)
Allerede 249 tilmeldte, men under 1000, er nok ikke usandsynligt.
Så er det jo godt at man er varm lige i øjeblikket....
Held og lykke til de fra Pokernet der er med :)
Det må siges at være en af de turneringer jeg gerne vil klare mig godt i. :)
fuck jeg blev lige bange i det øjeblik jeg læste at der var max plads til 2000... men phew så var der masser af plads endnu lol
Men nu har jeg sku også spillet over dobblet så mange raked hænder som var nødvendige så manglede bare der ikke var plads...
Er med som Ellum og fuck hvor gad jeg godt med til St. Kitts eller hvor det nu er finalen afholdes!
jeg er med som pokerfigh...
jeg er med som "mmsorense"
GL
er med som lurer :-).
Noget af en freeroll, selvom det har kostet hårdt arbejde.
"
Gl
ER paa, Danielsan. Selvom jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal finde tid til at ta til St. Kitts...:)
Jeg er også med... Cruise igen igen, det bliver kedeligt i længden med alle de sejlture :-)
Så starter festen, held og lykke til jer alle..... :-)
har squ brug for lidt ferie i solen.....
hvad er det for en CPC package???
lol der bliver spillet tight, nu har jeg to gange vundet min blinde på 20 hvor der bliver foldet hele vejen rundt......er squ aldrig set før
rettelse 3 gange nu.....
ja vil gerne vente med at få gode kort indtil sene, når det blilver lidt mere loose
mega tight....et lille raise.. og alle folder...squ svært at få noget af sine AA :(
@ pokerfighter
Prøv at kigge ude i lobbyen... top 30 vinder en package
så doubler jeg lige på JJ.... rammer 4 ens :)
Ja det er sq den mest tighte freeroll jeg nogensinde har spillet med i. Fold, fold, fold.
Held og lykke gutter.
1695 her. Folk er mega tighte.... Der står da kun præmier til top 10??
hvad er CPC??? eller hvad for en turnering er det ??
Ok, men hvad betyder det når man kommer til finale table alligevel :O)
Carribean Poker Classic. Stor pokerturnering på St. Kitts. Aner du slet ikke hvad du spiller om? :-)
næe...jeg har bare spillet meget cash games.. og så er jeg pludselig med i denne turnering :)
lige nu sidder jeg med 3300
GL all... and watch out for pokerfigh ;)
Ikke noget under at folk er lidt tighte, den har en værdi af over 200$ per deltager.
Jeg spiller kun omaha af cash-games for tiden...så der går omaha i de få hold´em turneringer jeg spiller disse dage..ikke godt.
For tight og ikke fået kortene, ligger med 1150.
@poker... man bør undersøge, inden man spiller, hvad det er man spiller om. Så svært er det heller ikke at finde ud af. Der er links til beskrivelser over det hele på cryptologic-skinsene og du har efter al sandsynlighed modtaget adskellige mails om det.
av.
65 chips tilbage efter en QQ mod AA :O(
Lang vej til finalebordet nu. LOL.
@eksplicit
så er der opsang til Pokerfighter :( ... men der kan da helt sikkert være noget om det du siger ....
:)
Jeg har bare haft mega travlt til at jeg ikke har haft tid til at undersøge det...
sidder med 4770
1245 ved pausen, har endnu ikke haft en god hånd, men de kommer nok....
røg ud med KQ mod AK - K på floppet - et rent crapshoot med den turneringsstruktur...
doblede lige op med JJ mod AT
418 tilbage
Fik AA 2 hænder senere og vandt kun blinds selvom jeg gay-raised for vild i ep
Damn AA igen 10 hænder senere, den gav lidt til potten, var oppe imod KK men der kom desvære en A på floppet
ok ul så er det ikke dig ved mit bord, troede jeg bare, men så var han til gengæld mega heldig.
nej det kunne jeg regne ud. Det var bare fordi der sidder en fra Kbh ved mit bord som havde 4000 ved pausen så troede det var dig LOL
Ahh ok ;)
Men 4000 holder ikke længe kan du se :(
Det er ikke nemt når blindsne stiger så hurtigt.
Nej hænger også med røven i vandskorpen. Mener også at turneringen oprindelig skulle have været med 2500 chips fra starts og blindsene skulle stige hvert 20 min....
jeg er på 4700....får ikke rigtig nogle hænder...
Tja så røg jeg sgu også TT mod KQ han får fuldt hus... bye bye St. Kitts
Så er vi squ ned på 300 deltager, og hold kæft hvor kan der stjæles lige indtil man gør det 1 gang for meget
hvornår starter præmierne! ?
Og hvor meget til de første.
I 30K starter det ved nr 80 som får 60$.
anyways!
Xsuited