Villain 25/19 3bet fra btn 10%
Villain folder 59% til c-bets (ikke den store floater)
Han har en W$SD på 52 over 5k hænder.
$600.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, August 19, 10:46:54 ET 2010
Table Camelot (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: WIkRambo ( $628.80 USD )
Seat 3: Sufferwell ( $1143.20 USD )
Seat 5: Villain ( $1253.30 USD )
Seat 6: pwnedGuy ( $708.00 USD )
Seat 8: andyh333 ( $609.00 USD )
Seat 10: friobroker ( $597.40 USD )
pwnedGuy posts small blind [$3.00 USD].
andyh333 posts big blind [$6.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Sufferwell [ T♥ 8♥
friobroker folds
WIkRambo folds
Sufferwell raises [$18.00 USD]
Villain calls [$18.00 USD]
pwnedGuy folds
andyh333 folds
** Dealing Flop ** 7♠, T♣, 8♣ Pot- 45$
Sufferwell bets [$33.75 USD]
Villain calls [$33.75 USD]
** Dealing Turn ** J♦ pot- 112$
Sufferwell checks
Villain bets [$88.00 USD]
Sufferwell calls [$88.00 USD]
** Dealing River ** 7♣ pot- 288$
Sufferwell checks
Villain bets [$120.00 USD]
Sufferwell raises [$456.00 USD]
Vil jeg turne en profit her overall :-/ ?
C/R river NL 600
Enten er det helt genialt og jeg forstår ikke hvorfor xD
Hvis ikke synes jeg det er ret skidt - er det for value eller i bluff?
Villain floater ikke meget siger du, og har dig dermed på river nok næsten altid slået.. Samtidig repper du nærmest intet, ud over måske et rivered hus - og kan dermed måske få ham til at lave en form for hero call - ved dog ikke lige hvilken handske han skulle have, hvis der overhovedet er nogen..
- X der håber han er nogenlunde forståelig godt fuld live fra Australien xD
@Haarby
Jeg gætter på straigt - og han vil reppe fluh eller boat.
@Maixom
for value ?? Please.
@Walth
Ville du ikke gøre det?
@suffer
Nu ved jeg ikke hvordan Villain ser dig? Men der er helt sikkert nogen villains, der kalder med str8en. Derudover tror jeg han har flush og båd nok gange til, at det ikke er profitabelt.
@Acparma
Depends. Hvis villain er i stand til at check-skumme, så tror jeg ikke det er en god idé at valuebette en straight her. Samtidigt rammer 7'eren også en god del af hans range, så det kommer an på, om det er profitabelt at valuebette mod en range der purely består af bluffcatchers.
@walth
Enig med det du skriver mht. hvis Hero er i stand til at chek-skumme. Og som jeg skriver til Sufffer mangler vi lidt om hvordan villain burde se Hero.
Men uden reads mener jeg, at det er et standard bet.
Well, det kommer da i høj grad også an på villain. Hvis villain er den der "arrhh der kommer nok et bedre spot"-typen, der bare kigger på sin hånd og folder alt andet end et fuldt skur eller en farve.
Jeg kan godt lide riverspillet. Hvad med på river 2♣?
Turn fold anyone? Synes han virker til at være noget stram ham her, og nok ikke typen der laver made hands om til bluffs.
Læste HH forkert..
Imo rigtig fint bluffspot. Afhængigt af hvad du tror om villian kan du nok med fordel raise mindre.
Gider I forklare mig, hvorfor det er et godt bluffspot? Vi har vel ca. aldrig en farve givet turn-spillet, no? Nogle af vores floppede sets better vi vel videre med på turn, så villain kan vel fjerne nogle af kombinationerne fra Heros range?
Hvilke hænder er det, som I forventer villain folder (af de hænder, der slår os - 9x?)
Der er en del rigtig dygtige spillere, der kommer med oneliners om, at det er "standard" og "rigtig fint bluffspot", men jeg fatter ærlig talt ikke, hvorfor I mener det?
Mindre? Et PSR er til 648. OP gør det til 456 og tilbyder 336:864 ~ 1:2.6 ~ villain skal være god 27% af gangene med hans 9´er. Donno, jeg tror jeg vil give den en tand mere.
Jeg ved ikke om jeg synes det er fedt. En W$SD på 52 er pænt nittet (ie. ingen tynde VBs), sammenholdt med at hvis han er semi kompetent burde han nok overveje værdien i at bette 1/3 pot med en 9´er. Mod en kompetent modstander tror jeg det er dårligt at bette en 9´er i hans spot, så hvis han tænker lidt over det, ville det være mere sexet at bette sådan med boats (bevares han har ikke mange boats, han 3b en del af boat-combo hænderne pre, han checker måske nogle af dem bag på turn, og han better måske mere på river, vi blocker selv en del comboes), eller gode flushes som han kan betale et CR til.
Det er trods alt et ret saftigt spot at valuebette "light", da stacks og bordet indbyder til at folk skal ud og vise de er mænd på rivieren.
walth: Hvis villain er i stand til at check-skumme, så tror jeg ikke det er en god idé at valuebette en straight her.
Ehh, better vi ikke netop når villain laver ballade med nada her? Hvis hans cr kun er value og hans cc kun er bluffcatchers, så er bet vel ca så mandatory som noget andet spil kan være...
@OP
Som spillet: ♥ Syns du repper tilpas bred v-range her, til jeg tror det er profitabelt. Eneste catch: Jeg ser en del flushes i villains range, og dem får du meget få folds fra