CRAI-move på river NL200

#1| 0

Jeg havde lidt bøvl med PT3, har havde ikke stats fremme...
Villain(GodZillaWinz) er dog regular, og til den friske side. Han ved godt hvad spillet handler om.

Seat 4: smallfish13 ($178.20 in chips)
Seat 6: GodZillaWinZ ($287.85 in chips)
Seat 8: hanslem ($258.65 in chips)
Seat 9: fake110 ($200 in chips)

ANTES/BLINDS
hanslem posts blind ($1), fake110 posts blind ($2).

PRE-FLOP
unknown action PLAYER_RESERVE
, smallfish13 calls $2, GodZillaWinZ raises to $8, hanslem calls $8, fake110 folds, smallfish13 calls $8.

Dealt to Hero Q, T

FLOP [board cards: 2,T,6
hanslem checks, smallfish13 checks, GodZillaWinZ bets $16, hanslem calls $16, smallfish13 folds.

TURN [board cards: 2,T,6,5
hanslem checks, GodZillaWinZ checks.

RIVER [board cards: 2,T,6,5,A
hanslem checks, GodZillaWinZ bets $35, hanslem bets $234.65 and is all-in, GodZillaWinZ folds.

SHOWDOWN
hanslem wins $126.

Tanken er lidt at villain skyder river både med og uden sit A, og han V-better sikkert også tyndt med svage A's.

Jeg har stadig Sets og 2 par kombo's med esser i min range, og hvis han mener jeg er tænkende, så ved jeg jo godt han ofte har esset, og bør derfor ikke lave det her stunt uden at have esset slået ret så ofte, så selv hvis han skulle have esset får han et særdeles klamt spot.

Like/dislike, Pros and cons...

MVH Skod

31-08-2009 14:37 #2| 0

Jeg tror du havde den bedste hånd, såfremt han er tænkende.

31-08-2009 15:17 #3| 0

Jeg kan bedre lide dit move hvis din hånd er dårligere (det er dog yderst sjældent at du kalder floppet med noget dårligere end Tx) eller hvis du har et read at villain valuebetter "light" på river (f.eks. TK eller JJ som har potkontrollet turn) og sjældent bluffer her.

Villain vil utrolig sjældent have en stærk hånd på river, så dit C/R vil virke ret ofte, men det er jo ligemeget hvis han altid har en svag hånd som vi alligevel slår.

Jørn

31-08-2009 15:26 #4| 0

Det er de færreste, der chekraiser set på river efter at turn er gået chek chek.

Du chek caller flop og efter turn går chek chek vælger du alligevel chek på river. Her er der kæmpe sandsynlighed for at han chekker bag, hvorfor din hånd bestemt ikke ligner en monster imo.

Derudover er det lidt af et overbet. Du får nok samme svar ved at raise til 120...

Når det så er sagt, så kan han næsten heller aldrig have en stor hånd som spillet, og uden specifikt read tror jeg sjældent han kalder med nøgent A...
Jeg tror dog stadig jeg siger:
Fold>> Raise 120 >> AI.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar