Spiller PP’s Firday Special og ryger i første level (blinds 20/40)i problemer, da jeg ser ”ned” i KK i bb. Cut-Off raiser til 200 og knappen ligger den op i 800… Jeg bestemmer mig for, at han ikke vil smide raketterne op i 800 og skubber. Cut-Off kalder og viser pilene. Nh sir!!!
Vi er nu i level 2 og jeg har 900 (knap 1/3 af start chip). Hvordan spiller jeg den drenge? Venter jeg på hånden, eller gambler jeg på all par samt A10 og op… Tag beslutningen for mig…
NB. Bordet er SUPER aggressivt…
Crippled in first level - what now?
såfremt blinds er 30/60 i lvl 2 så er der vel ingen grund til at gå i panik endnu? du har stadigvæk en fin M, men selvfølgelig hvis bordet er super donket så kan du vel godt prøve at se om du kan vinde et hurtigt coinflip med noget a,10 værk eller ligende..
Nej, ingen grund til panik før om 3 min hvor blinds ryger op i 50/100 og mine 840 begynder at se lidt kritiske ud...
Det er sgu mere fordi, jeg ikke havde regnet med at jeg skulle bruge min fredag aften på at vente på at spille poker ;-)
hehe fatter slet ikke hvorfor du gider spille mtt's på partys. alle ved sgu da de er rigged:)
Plus strukturen i dem gør det også bare til det største crapshot rimeligt hurtigt...
Det var hvad jeg kunne finde til klokken 9... Desuden synes jeg, at der er god value på party... Folk spiller alt for mange hænder og hvis du har lidt skrub skal du nok klare dig...
Men det er da korrekt, at der ikke er super meget poker i det... Omvendt er det ofte svage spiller du møder "by the end of the day"...
Hvor kan du bedre lide strukturen?
NB. first flip won..
gratz:)
Er personligt selv lige startet på PokerStars og er helt vild med strukturen her, selv de sindsygt store tuneringer(1500+) tillader stadigvæk du kan spille poker når du rammer finalebordet.. Nå ja og der startet altså også en 50k garanteret på PokerStars her klokken 9, spiller den selv, selvom den var lidt dyre(50+5) end hvad min rulle egentlig tillader:)
så røg jeg sgu - 77 vs aq og et a lige i døren...
Jeg synes netop at strukturen på stars stinker... Den er jo stejl som bare fanden... Har dog kun spillet deres Sunday Million, hvilket der ABSOLUT ingen poker er i..
"Jeg bestemmer mig for, at han ikke vil smide raketterne op i 800 og skubber" så hvis han havde raiset til 600 havde du ikke skubbet? eller du havde bare kaldt og foldet til et bet? LOL
har ikke prøvet sunday million så skal jeg ikke kunne sige... men synes generelt der er masser af plads til at spille poker også i de senere lvls... røg på ft igår i en af deres mtt, der var cirka 1.3k med fra start og med blinds på 3/6k(mener jeg, måske var det 4/8k) på ft, havde vi jo i snit cirka 30bb, hvilket giver masser af rum til at spille poker imo..