Jeg er for nyligt igen begyndt at spille på crypto og er i den anledning startet på NL 200 for at opbygge rulle derinde.
Jeg har generelt lagt mærke til at der sidder ret mange regulars ved bordene som multitabler og sjældent er mange fisk at finde.
Kan folk bidrage med oplysninger om niv. samt opdele mellem Hajer/vindende regulars og donks på NL200.
På forhånd tak.
Crypto - Sharks & Donks NL 200
insiderinfo, som de færreste nok vil af med!
@
Kan ikke se hvad det har med insiderviden/info at gøre men det har du selvfølgelig lov til at mene :-)
Regulars:
_Fjompen_ : 22.94/12.72/1.78 - 558 hænder
fathead4 : 19.33/11.5/1.52 - 1500 hænder
Snaps001 : 18.81/8.69/1.1 - 1983 hænder <---- WTF?!
Gode Regulars NL200:
CAP99 (PN'er) : 25/15,75/1,7 - 851 hænder
CPC06 : 16.9/12,83/3,26 - 2283 hænder
Horal : 14,51/11,82/4,4 <---- OMG! - 1337 hænder
IbetUfold: 20,26/16,33/3,36
Agentu : 21,23/13,62/2,32 - 681 hænder
Jeg redigerer højst sandsynligt listen en gang i mellem, det tager pænt lang tid at kigge det hele igennem.
Selvom der er mange regulars, så er de ikke alle sammen gode. Der er mange jeg ikke har fået sat ind endnu. Det kommer stødt vis. Bemærk Snaps001 er en temmelig passiv fisk. Fjompen raiser sjældent fra EP, her limper han ofte med høje kort (AT/KQ/KJ etc), mens han spiller mange hænder hårdt fra late. Jeg har taget en pot mod ham, hvor han raiser Q2 og flopper flush, jeg riverede et hus og tog hjem. Han virker dog nogenlunde sane, men ikke god.
CAP er PN'er, har jeg læst mig frem til. Kender dog ikke hans PN nick. Han er okay aggro, og en habil spiller, som sagtens kan begå sig på NL200.
CPC06, mange mistænker ham faktisk for at være bot, fordi han konstant spiller, og aldrig skriver noget i chatten. Han multitabler som regel mellem 12-16 borde. Ham har jeg i øvrigt total ownership på! :P Bemærk han er ualmindelig aggresivt postflop, c-better samtlige flops også multiway. Jeg giver ham nakke konstant, det har virket meget godt so far.
Horal, synes han uden tvivl er den bedste NL200 spiller. Han spiller i øvrigt meget overrolled, multitabler 20 borde, hvis muligt. Spiller også en del NL500. Kom til 1/16 - finalen i HU Championships i Barcelona denne weekend.
Agentu, spiller også okay aggro og er en af de bedre.
Jeg nægter simpelthen at tro Ibetufold er en god regular.. Har spillet mod ham nogle gange på NL100 og har altid egde på ham.. Mener jeg har haft nogle hænder hvor han virkelig har spillet mærkeligt og donkish.. Men kan self. være han var fuld eller hans lillesøster spillede for ham..
@Mancini
Tak for dine uddybende oplysninger - har også selv lagt mærke til mange af dem du nævner.
Men mener heller ikke at alle regulars derinde er vildt farlige!
ja er jo heller ikke vild med at afslører for meget, men ham her vil jeg nu godt vise, ham kan jeg godt li :-)
Han er desværre ikke inde så tit, men når han er møder jeg ham oftest på NL1000 PUND!!
Total hans: 1.350
Vol. Put $ In Pot: 65,05
Aggression:
Flop: 0,95
Turn: 1,10
River: 3,26
Fold to bet:
Flop: 31%
Turn: 32%
River: 45%
Amount Won: -41.409,52 USD
Og tro det eller ej, men han har ikke været uheldig mens jeg har spillet mod ham :-)
@ Perbaad
IbetUfold er ikke nogen dårlig spiller, omend han er noget crazy! Hans postflop faktor i aggression er oppe mod de 5, hvilket bevidner om en aggressiv spiller. Har specielt lagt mærke til, at hans CR er rigtig farlige. han gør det med alt, og man kan derfor ikke undgå at gå broke mod ham med crap, i ny og næ
@Laur
Mener faktisk at have spillet dig en del inden jeg fik et andet nick på crypto 1-1,5 år tilbage...
Der var det vidst mest 2-5 nl du spillede...
Gid jeg havde så nice stats som ham ;-)
@Abehjerne
Det kan godt passe, så er du nok en ok spiller for jeg lægger kun mærke til de dårlige og kan ikke huske dig :-)
@Laur
Jeg havde et andet nick på det tidspunkt så kan sagtens være blandt dine dårlige uvalgte ;-)
he he fair nok, skal også have skiftet nick snart, der er for mange der kender mig derinde....
LOL CAP99 er min lillebror, lad nu være med at tage alle hans penge, så jeg skal i gang med at stake ham :)
Horal er rigtig god ja, men troede faktisk han var en bot? Spiller jo konstant og ligger hele tiden i toppen af MPP charten? Ligesom CPC06 gør det.
Er nogenlunde enig med mancini, dog har jeg ikke Agentu som god regular, mener han er for passiv. Gi CPC06 på nakken postflop, og fold til hans reraises!
@ SM
Horal er god ja, men ej en bot. Jeg snakker som regel med ham, når vi spiller, da vi ofte uundgåeligt har hinanden på en 60-70 borde. Flink fætter, pro spiller, sjovt nok.
CPC skal bare have nakke postflop ja. Han er ret ligetil.
De skal jo heller ikke jage dig og tage alle dine skillinger før jeg får fat i dig manc! :)
"Horal, synes han uden tvivl er den bedste NL200 spiller. Han spiller i øvrigt meget overrolled, multitabler 20 borde, hvis muligt."
Det er umuligt at multitable 20 cashgame borde (medmindre man er en bot eller har overnaturlige evner), 12-16 er også ekstremt sick og tæt på umuligt vil jeg vove at påstå.
@ Ahle
Why is that? Tror godt jeg kan komme derop med en ekstra skærm.
Hvad er det der skal til før man kan spille mere end 11 borde ad gangen? Hvis jeg åbner bord nr. 12 fucker min computer altid op.
Er det RAM der er afgørende? Processor? Internetforbindelse?
Håber nogen kan hjælpe.
Venlig hilsen PB
ha ha ha ha ha, jeg spiller 1 bord, MAKS 2 borde på de gode dage (",)
Fatter ikke hvordan i kan, ville gerne se det en dag :)
@ Pbaek
Der skal ikke noget specielt til? Der er i hvert fald ikke noget limit, jeg har før været oppe på en 12-13 stks uden problemer, andet end det selvf går stærkt!